suchy-wymiana butów

Data: 2010-09-05 12:58:39
Autor: percz
suchy-wymiana butów
szukam dobrego adresu do wymiany butów w sucharze.
ma ktoś jakieś doświadczenia godne polecenia?

pozdrawiam

piotr

Data: 2010-09-05 15:32:41
Autor:
suchy-wymiana butów
 percz <ppercz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
szukam dobrego adresu do wymiany butów w sucharze.
ma ktoś jakieś doświadczenia godne polecenia?

To bardzo prosta praca, możesz sam spróbować to zrobić.
Również mogę je wkleić.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-09-05 16:03:07
Autor: jacekplacek
suchy-wymiana butów

Szybko, solidnie, wyważona cena: http://santi.com.pl/sklep.php

Data: 2010-09-05 16:40:28
Autor:
suchy-wymiana butów
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Szybko, solidnie, wyważona cena: http://santi.com.pl/sklep.php

"WYMIANA BUTÓW NA STANDARDOWE BUTY NEOPRENOWE*****  430 zł"

Za 1/3 wymienię.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-05 17:09:28
Autor: jacekplacek
suchy-wymiana butów
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Szybko, solidnie, wyważona cena: > http://santi.com.pl/sklep.php

"WYMIANA BUTÓW NA STANDARDOWE BUTY NEOPRENOWE*****  430 zł"

Za 1/3 wymienię.

Warto wiedzieć. Jakie buty dajesz w tej cenie?

Data: 2010-09-05 17:32:25
Autor:
suchy-wymiana butów
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Warto wiedzieć. Jakie buty dajesz w tej cenie?

Przejrzyj cały cennik.
Tak dla porównania komplet rękawków kupujesz w TP za 19 zł (są też droższe i
dużo droższe), lateksową kryzę z 44, skarpety lateksowe za 45.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-05 20:07:29
Autor: Haw
suchy-wymiana butów
W dniu 2010-09-05 19:32, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

a wracajac do tematu: jakie buty sa u Ciebie w cenie?

haw.

Data: 2010-09-05 13:42:37
Autor: maran
suchy-wymiana butów
On 5 Wrz, 20:07, Haw <hawgr...@gmail.com> wrote:

a wracajac do tematu: jakie buty sa u Ciebie w cenie?

buty damskie typ "Kosmos" swego czasu sprzedawała je biedronka
do obejrzenia np. tu
http://www.skortex.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=110&category_id=7&manufacturer_id=4&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

:D

Data: 2010-09-06 06:22:09
Autor:
suchy-wymiana butów
maran <slawek@real.int.pl> napisał(a):
buty damskie typ "Kosmos" swego czasu sprzedawa=B3a je biedronka
do obejrzenia np. tu

To też daje się przymocować szczelnie do skafandra.
Draeger dawno temu znalazł na to rozwiązanie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-06 08:09:42
Autor:
suchy-wymiana butów
dzieki wszystkim za namiary.

jak widze musze rodzielic pytanie na dwa watki :

1.jakie buty polecacie?
2.gdzie i kto może zrobić wymiane?

dodam że chodzi mi o skafander neoprenowy,skompresowany # 4mm .

pozdrawiam

piotr

Data: 2010-09-06 08:44:30
Autor:
suchy-wymiana butów
  <ppercz.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
1.jakie buty polecacie?

To zależy czy musisz jeszcze ganiać po jaskini, czy też pływasz kraulem
klasycznym w którym ważna jest możliwość ułożeniu powierzchni płetwy
równolegle do kości piszczelowej. W wielu butach to nie możliwe, dlatego jest
żabka i kraul modyfikowany stosowany. Bo staw skokowy utracił swój zakres
ruchomości.
Dlatego niektórzy wybierają skarpety: neoprenowe, lateksowe czy połączenie obu
rodzajów.
Tyle że to Twój wybór i ewentualne zmartwienia.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-09-06 09:02:21
Autor: jacekplacek
suchy-wymiana butów
[...]

Dla mnie najwygodniejszym rozwiązaniem są osobne buty a w skafander wklejone skarpety. Tyle, że dla skafandra z kreszneoprenu jeszcze takiego rozwiązania nie widziałem. Gdzie to się wkleja, namiary dostałeś: Santi, Bare, Gałach, Eques, Smok...

Data: 2010-09-07 00:14:02
Autor: Haw
suchy-wymiana butów
W dniu 2010-09-06 10:09, ppercz.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

1. skarpety + oddzielne buty (chociaz trzeba sie upewnic czy to dobry pomysl z crushem, ale zdaje sie ze DUI tak robi)
2. Gdynia Santi. na 95% beda tez znali odpowiedz na watpliwosc z 1 pytania. Zadzwon, zapytaj, rozmowy teraz tanie a info cenne. Albo wyslij @. Smoka/rc jednak nie polecam bo cos kreci z butami, jeszcze chwila i zacznie wypytywac o obiegi zamkniete ;>. W Santi o obiegi nie pytaja, ceny sa na stronie bez ukrytych kosztow, zagadek i niespodzianek.

pzd,
haw.

Data: 2010-09-07 06:25:04
Autor:
suchy-wymiana butów
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
W Santi o obiegi nie pytaja, ceny sa na stronie bez ukrytych kosztow, zagadek i niespodzianek.

Tak pamiętam TS dowiedział się jak wygodnie wklejać kołnierzyki. Było to na
NurTech 2010.
Zapytaj czy taki transfer know how miał miejsce.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-06 13:52:16
Autor: maran
suchy-wymiana butów
On 6 Wrz, 08:22, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
maran <sla...@real.int.pl> napisał(a):

> buty damskie typ "Kosmos" swego czasu sprzedawała je biedronka
> do obejrzenia np. tu

To też daje się przymocować szczelnie do skafandra.
Draeger dawno temu znalazł na to rozwiązanie.

Link do nich nie padł bez powodu, widziałem je wklejone, jakbym
poszukał to pewnie nawet fotki bym znalazł.

Data: 2010-09-05 19:12:03
Autor:
suchy-wymiana butów
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
a wracajac do tematu: jakie buty sa u Ciebie w cenie?

Hubercie
Takie jakie chce mieć właściciel, mogę wkleić lub zastosować wariant Draeger
gdy nie da się skleić. Mam to samo w suchych rękawicach zrealizowane.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-05 22:53:13
Autor: Haw
suchy-wymiana butów
W dniu 2010-09-05 21:12, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

serio, masz dowolne w cenie (1/3 * 430)?
takie rowniez:
http://santi.com.pl/images/new_bp/st_neoprene_boots.jpg
? jesli tak, bede polecac moim znajomym, sam tez sie zglosze jak bede potrzebowac wymienic :>

haw.

Data: 2010-09-06 06:18:40
Autor:
suchy-wymiana butów
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
serio, masz dowolne w cenie (1/3 * 430)?

Nad interpretujesz.

? jesli tak, bede polecac moim znajomym, sam tez sie zglosze jak bede potrzebowac wymienic :>

Przeczytaj ten wpis jeszcze raz.

> Takie jakie chce mieć właściciel, mogę wkleić lub zastosować wariant Draeger
> gdy nie da się skleić.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-07 00:09:39
Autor: Haw
suchy-wymiana butów
W dniu 2010-09-06 08:18, demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

- Takie jakie chce miec wlasciciel..

zapisz sie na korki z logiki.

haw.

Data: 2010-09-09 17:10:37
Autor:
suchy-wymiana butów
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
- jakie buty sa u Ciebie w cenie?
- Takie jakie chce miec wlasciciel..

zapisz sie na korki z logiki.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110645&pid=1110805&MID=%3Ci6b3r8%24qqr%241%40inews.gazeta.pl%3E

Hubercie w pierwszym terminie zdałem logikę.
Na UW na Fizyce.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-05 16:06:21
Autor: Zakrzówek Kraken
suchy-wymiana butów
Serwis Bare ale robią wszystko
www.bare.pl

MSC

Data: 2010-09-09 17:00:24
Autor:
[...]

oto krotka relacja :
1.SANTI-wymiana wraz z butami 430,- (ale tylko trylaminat)
2.EQUES- sama wymiana ( robocizna) 300,-  wymiana z butami Eques  250,-
3.GAŁACH- sama wymiana ( robocizna) 300,- ;nowe buty 350,-
4.MSN-sama wymiana ( robocizna) 175,-  nowe buty 299,-

podane ceny są ofertami uzyskanymi telefonicznie.

moze sie komuś przyda.

pozdrawiam

piotr

--