suka statystyka

Data: 2011-01-24 02:25:24
Autor: Wojtas
suka statystyka
Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo zainteresowanie
przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na imprezach?
czyzby proza zycia?

Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...
Nikle zainteresowanie grupa pl.rec.motocykle bierze sie z tego, ze
jest to grupa zamknieta, hermetyczna, wrecz nieprzyjazna dla nowych
uzytkownikow.
Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
tez bardzo nieprzyjemne.
pl.rec.motocykle juz dawno przestala byc przyjazna grupa, na ktorej
ludzie pomagaja sobie wzajemnie - zamiast tego stala sie podworkiem
grupki osob, na ktorym jeden przed drugim sie popisuje, zrazajac tylko
do grupy kolejne osoby wypowiadajace sie na niej czy tez tylko
czytajace ..
Nie ma tu rozwiniecia konstruktywnych watkow czy pytan - na nie malo
kto odpowiada (jesli w ogole odpowiada) - zrobiliscie po prostu z tej
grupy jakis prywatny czat.
Potraficie zjechac zupelnie rozsadne pytania, na ktore odpowiedzi
pytajacy nie znajdzie sie w archiwum - i to tylko przez dopisek
"scigacz.pl" na koncu.
Nie traktujecie nowych uzytkownikow (niezaleznie czy z usenetu, czy ze
scigacza) jak cos, co wplywa pozytywnie na rozwoj grupy, wolicie stac
we wlasnym bagnie i czuc sie bardzo wazni i smieszni - chociaz tacy
nie jestescie.
Czytuje grupe od mniej wiecej 7 lat - w tym czasie widzialem wiele
rozstan z grupa osob, ktore mialy cos sensownego do powiedzenia -
zrazonych dokladnie tym, o czym napisalem powyzej. Nie jest tak?
I jak to na pl.rec.motocykle - zaraz padna hasla wysmiewajace czy
krytykujace moja wypowiedz - a nikt pewnie nie zastanowi sie czy nie
mam racji, czy to nie jest problem i czy sami nie zabijacie po prostu
fajnej grupy, ktora pl.rec.motocykle kiedys bylo ...
Tak niestety jest ... zadufanie w sobie wielu piszacych tu osob
sprawia, ze jedni odchodza, a kolejni nie przychodza - i to odbija sie
w statystykach. Przykre, ale prawdziwe (czego i tak pewnie nie
zrozumiecie) ...

Data: 2011-01-24 11:35:56
Autor: Budyń
suka statystyka
Użytkownik "Wojtas" <wojtek.oc@gmail.com> napisał w wiadomości news:fca48069-7571-4023-91bc-16d65dd6ff78k30g2000vbn.googlegroups.com...
Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
tez bardzo nieprzyjemne.

Chłopie, wejdź na paralotniową to bedziesz wiedzał co to znaczy niemiło. Tu jest żłobek :-)

b.

Data: 2011-01-24 02:45:07
Autor: Wojtas
suka statystyka
Chłopie, wejdź na paralotniową to bedziesz wiedzał co to znaczy niemiło. Tu
jest żłobek :-)

Nie sprzeczam się - pewnie masz sto procent racji - ale niestety wciąż
prawdziwe są dwa punkty:

1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
zaglądali (nie tylko "kolesie") ...

2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
wartościowych użytkowników

Statystyki wyglądają paskudnie, spadek w stosunku do 'najlepszych lat'
jest nawet 4-krotny, a motocykli na ulicach przybyło ...

Rozkład w poszczególnych latach
Rok / Postów
1997 / 2 406
1998 / 15 244
1999 / 41 738
2000 / 43 427
2001 / 50 354
2002 / 70 836
2003 / 73 643
2004 / 70 009
2005 / 69 360
2006 / 60 753
2007 / 43 986
2008 / 37 552
2009 / 30 837
2010 / 18 428

Data: 2011-01-24 11:51:04
Autor: Grzybol
suka statystyka

2) punkt pierwszy jest powodem odejścia z grupy _również_ wielu
wartościowych użytkowników

Nie martw się, nie odejdę:-)

--
Grzybol

Data: 2011-01-24 13:04:32
Autor: Budyń
suka statystyka
Użytkownik "Wojtas" <wojtek.oc@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a6ed127-1391-40a3-bba8-4a1584a093fbj7g2000vbb.googlegroups.com...
1) kiedyś na pl.rec.motocykle tak nie było i ludzie z chęcią tu
zaglądali (nie tylko "kolesie") ...

kiedys to ruch generowali kolesie czyli stali bywalcy imprez grupowych :-))) Były takie czasy ze zloty grupowe były latem prawie co weekend :-)

b.

Data: 2011-01-24 04:10:53
Autor: Bartek Kacprzak
suka statystyka
On 24 Sty, 13:04, Budyń <bud...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Wojtas" <wojtek...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5a6ed127-1391-40a3-bba8-4a1584a093fbj7g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

kiedys to ruch generowali kolesie czyli stali bywalcy imprez grupowych :-)))
Były takie czasy ze zloty grupowe były latem prawie co weekend :-)

Czyli zgadzasz sie z Wojtasem?
IMO 100 % racji ma.

Data: 2011-01-24 13:25:57
Autor: duddits
suka statystyka
On 24.01.2011 13:10, Bartek Kacprzak wrote:
IMO 100 % racji ma.

Też tak uważam.
Grupę czytuję co prawda regularnie od jakiegoś półtora roku, ale to wystarczy by zaobserwować wszystkie te sytuacje, o których Wojtas wspomina.

--
duddits

Data: 2011-01-25 19:44:28
Autor: Piotr May
suka statystyka
W dniu 2011-01-24 11:45, Wojtas pisze:
[...]

A nie uwazasz ze odejscie "starych" wiaze sie z tym ze "nowi" zarzucali im/nam wlasnie kolesiostwo i hermetycznosc.

Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy. Kiedys to byla grupa znajomych i kazdy nowy na imprezie (bo nowi jezdzili na imprezy) byl witany milo i przyjemnie. Sam pamietam jak mnie po raz pierwszy witali "obce" dla mnie "byty wirtualne" zapewniajac mi - "obcemu bytowi" - wikt i opierunek w trakcie mojej objazdowki po Polsce w 2000 roku. Grupa Poludnie, z Zapkiem, Reksiem, potem łódź - meta i imprezka u Zbiga, Tam poznałem Rogala, Judge Dreda, Skrzypka. Wspolna wyprawa do Wawy i kawalek podłogi u Czerniaka.

Nowe "byty" co tu zawitaly pozniej nie potrafily tego zrozumiec, nie pojawialy sie na imprezach, zarzucaly nam - tzw "starym" - ze rozmawiamy nie tylko o motocyklach. To dlatego powstaly faktycznie hermetyczne grupy mailingowe i pozegnanie z pl.rec.motocykle  Przynajmniej z jej sympatyczniejsza strona.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-01-25 20:26:19
Autor: Bartek Kacprzak
suka statystyka

Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomości news:4d3f1a46$1news.home.net.pl...
[...]
Ze szkoda dla onej.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-01-25 21:05:50
Autor: Magic
suka statystyka
W dniu 2011-01-25 20:26, Bartek Kacprzak pisze:
UĹźytkownik "Piotr May"<piomay@riders.pl>  napisał w wiadomości
[...]
Ze szkoda dla onej.>

Zaręczam Ci, nie chciałbyś 200 maili dziennie o sprawach ... hmmm. różnych ;) na bądź co bądź tematycznej grupie usenetowej. A te 200 to jak mamy słaby dzień ...
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-01-26 09:57:16
Autor: Pryzmat
suka statystyka
Magic wrote:
[...]

Dokladnie
Po kazdym weekendzie mam dobry 1000 postow do przjerzenia...

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2011-01-26 16:28:48
Autor: Kryhu
suka statystyka
W dniu 1/26/11 9:57 AM, Pryzmat pisze:

Hej

[...]

I to mnie najbardziej odstrasza od zaglądania tam :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2011-01-25 21:35:53
Autor: ARO
suka statystyka
[...]

Tak? Wikt i opierunek? Spróbuj teraz "zaprzyjaznic" sie z bytami wirtualnymi przez neta i wybrać na wspólną imprezę. Good luck! Przez 10lat w Polszy towarzystwo się zmieniło. Inną sprawą jst to, kto dziś jeździ motocyklem, a kto 10 lat temu. Jedna dekada to sporo.

Grupa umarła śmiercią naturalną, tak jak umiera cały usenet, który w większości wypełniają "pierniki", będący z nim od początku.
Sprawa pierwsza: błyskotki. Młodsi wolą kolorowe fora. Tematyczne. Dzisiaj każdy model motocykla ma swoje forume. Trampek ma swoje. Afryka swoje. Erłan tak samo. Nawet stary FJut.
Sprawa druga: funkcjonalność. Kiedyś podłączyli Was do sikacza.pl. Forum łatwiej się przegląda przez przeglądarkę. Nie udało mi się osiągnąć w IE czy innym FF takiej funkcjonalności przy przeglądaniu i pisaniu do usenetu jak w tłuku. Dostęp do usenetu nie jest też anonimowy - wymagane jest konto na serwerze, który nas wpuści na niusy. Do tego istnieje potrzeba zagłebiania się w tajniki konfiguracji czytnika.
Sprawa trzecia: przyzwolenie na głupotę. Co jak co, ale w usenecie netykieta jest w miarę przestrzegana. Usenet obecnie jest dla mnie ostatnim bastionem (w miarę) poprawnej polszczyzny w internecie. 75% wypowiedzi na forumach, to zdania zaczynane małą literą.
Sprawa ostatnia: zgon. Z usenetem znam się od pi*oko 7 lat. Czytam kilka grup, m.in.tę. Przytłaczającą ilość prywaty obserwuję nie tylko tu, ale wszędzie tam gdzie tematy do rozmów skończyły się, a nikt nowy nie zagląda. A kiedy już zajrzy i widzi co jest grane, to spieprza, bo nie ma z kim i o czym gadać. To tak jak w rzeczywistości - jak nie ma o czym gadać, to rozmawia się o pogodzie.

--
ARQ
transalp

Data: 2011-01-27 01:15:10
Autor: T.F.
suka statystyka
On 25/01/2011 18:44, Piotr May wrote:

A nie uwazasz ze odejscie "starych" wiaze sie z tym ze "nowi" zarzucali
im/nam wlasnie kolesiostwo i hermetycznosc.

nie.
kiedys 'starzy' byli mlodymi kawalerami spragnionymi latania,
teraz sa piernikami spragnionymi swietego spokoju
(zona, dzieci, kredyty, ...)

Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy.
Kiedys to byla grupa znajomych

to se ne wrati. niestety.
inni ludzie, inny swiat.
a obecnosc na imprezach preclowych byla obowiazkowa

Sam pamietam jak mnie
po raz pierwszy witali "obce" dla mnie "byty wirtualne" zapewniajac mi -

dokladnie to samo mialem w kwietniu/maju'97

Nowe "byty" co tu zawitaly pozniej nie potrafily tego zrozumiec, nie
pojawialy sie na imprezach, zarzucaly nam - tzw "starym" - ze rozmawiamy
nie tylko o motocyklach.

he he he,
dokladnie pamietam takie narzekania w latach 2001-2002
(juz wtedy byl podzial na nowych i starych)

--
T.F.

Data: 2011-01-27 08:02:53
Autor: Don Pedro
suka statystyka
W dniu 2011-01-27 02:15, T.F. pisze:
[...]

Nienienie, latać to chętnie, tylko nie ma, panie, kiedy :)

Wg mnie, "nowi" nie umieja z tym miejscem zrobic tego, co robili starzy.
Kiedys to byla grupa znajomych

to se ne wrati. niestety.
inni ludzie, inny swiat.

E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

--
pozdr
DP

Data: 2011-01-27 09:05:02
Autor: Budyń
suka statystyka
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości news:ihr5as$l6c$1news.onet.pl...
E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

hehehehe, to bedzie mozna bez wstydu usiąść na czopera :P

b.

Data: 2011-01-27 09:22:12
Autor: J_K_K
suka statystyka
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihr8ve$sgs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do wszystkiego trzeba dojrzeć ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-27 09:41:55
Autor: Tytus
suka statystyka
Siemka

UĹźytkownik "Don Pedro"
 E tam. Kiedyś przecieĹź przejdziemy na emerytury i wrĂłcimy na drogi ;)

Użytkownik "Budyń"
 hehehehe, to bedzie mozna bez wstydu usiąść na czopera :P

Z tym to moze byc roznie....
http://skocz.pl/nasza-emerytura

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-01-27 08:47:39
Autor: AZ
suka statystyka
On 2011-01-27, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Z tym to moze byc roznie....
http://skocz.pl/nasza-emerytura

Juz Ci sie czopek marzy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-27 21:04:21
Autor: Kuczu
suka statystyka
W dniu 2011-01-27 09:41, Tytus pisze:
Siemka

UĹźytkownik "Don Pedro"
[...]

Softail Blackline nawet im wyjatkowo wyszedl (nie liczac zbiornika). Szkoda ze sciagneli ode mnie pomyls lakierowania a nie zaplacili ani grosza :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-27 10:50:16
Autor: marider
suka statystyka
W dniu 2011-01-27 08:02, Don Pedro pisze:
W dniu 2011-01-27 02:15, T.F. pisze:
nie. kiedys 'starzy' byli mlodymi kawalerami spragnionymi latania,
teraz sa piernikami spragnionymi swietego spokoju
(zona, dzieci, kredyty, ...)

Nie ma az tak zle ;D

E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

Chyba na V-max'ie a toto sie chyba do czopkow nie zalicza, czy sie myle? Pomijajac ze system emerytalny w Polsce lezy i kwiczy wiec nie ma co liczyc na wypasiona emeryturke i dobrobyt.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-02-09 23:44:00
Autor: Tomek Wozniakowski
suka statystyka
   Czesc :)

W dniu 2011-01-27 08:02, Don Pedro pisze:

E tam. Kiedyś przecież przejdziemy na emerytury i wrócimy na drogi ;)

Nie strasz!!! Kapelusznik na moto moze byc wielokrotnie niebezpieczniejszy niz ten w maluchu, czy innem tico ;D

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-02-14 23:40:01
Autor: Watson
suka statystyka
On 9 Lut, 23:44, Tomek Wozniakowski <zuzka6...@o2.pl> wrote:
   Czesc :)

> [...]

(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;

O rany TW ze 13 lat masz ten sam podpis!

Dzień Dobry jestem nowy, chciałbym z Wami pojeździć troszeczkę.

Jakie moto na początek? Wiem że 500ccm było by najlepsze, ale nie chce
zmieniac moto w trakcie sezonu :D

Znowu sezon na skuterze? Nie ma sprawiedliwości !

Fajnie bylo tu zajrzeć.

I zeby nie bylo off-topowo
Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
czesciej.

Pozdro,
Watson

Data: 2011-02-15 23:55:19
Autor: Tomek Wozniakowski
suka statystyka
   Czesc :)

W dniu 2011-02-15 08:40, Watson pisze:

O rany TW ze 13 lat masz ten sam podpis!

Watsonie, chyba powinienem strzelic focha ;D To, ze sie miejscowosci zmieniaja, to nic, ale zmieniaja sie, choc rzadko, rowniez sprzety ;D

Dzień Dobry jestem nowy, chciałbym z Wami pojeździć troszeczkę.

ale obiecaj, ze tylko troszeczke ;D

Znowu sezon na skuterze? Nie ma sprawiedliwości !

nie ma :D

Fajnie bylo tu zajrzeć.

Fajnie zobaczyc, ze zagladasz :)

Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
czesciej.

no :) ja tez :)

Data: 2011-02-17 03:07:48
Autor: zbigi
suka statystyka
Watson napisał(a):
I zeby nie bylo off-topowo
Bardzo sie ciesze ze jest tak malo postów. Moze bede zagladac
czesciej.

No czeee ;)
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2011-02-20 22:38:06
Autor: ErneST Rygielski
suka statystyka
Hmmm... Znaczy dobra pora powrócić? :)

Pozdrawiam
ErneST

Data: 2011-02-20 23:03:17
Autor: Tomek Wozniakowski
suka statystyka
   Czesc :)

W dniu 2011-02-20 22:38, ErneST Rygielski pisze:
Hmmm... Znaczy dobra pora powrócić? :)

Pozdrawiam
ErneST

Ja piorkuje!!! wykopaliska!!! :)

Co u Ciebie?

Data: 2011-02-21 20:24:41
Autor: ErneST Rygielski
suka statystyka
W dniu 2011-02-20 23:03, Tomek Wozniakowski pisze:
  Czesc :)

W dniu 2011-02-20 22:38, ErneST Rygielski pisze:
Hmmm... Znaczy dobra pora powrócić? :)

Ja piorkuje!!! wykopaliska!!! :)

:)))

Co u Ciebie?
Motocyklowo - odwilż po kilku latach przerwy. :) Motocykl oczywiscie ten sam i chyba bedzie mial juz dozywocie u mnie :) Mam zamiar w tym roku powrocic troche na trasy. W zeszlym roku udalo mi sie wyskoczyc do Hartka, a reszte sezonu walczylem z wezykujacym tylem. Wywazanie kol i wymiana łozysk nie pomogly, nowe opony i olej w lagach tez. Dlatego teraz na zime wzialem sie za lozyska wahacza i przy okazji nowe sprzeglo zakladam, bo pare razy mi sie usliznelo juz. Akurat dzisiaj doszly mi czesci z Larrsona i jutro zaczynam skladac wszystko do kupy :)
A poza tym to chyba norma - praca, dom, rodzina, kredyty ;)))

ErneST

Data: 2011-02-21 22:10:01
Autor: Tomek Wozniakowski
suka statystyka
   Czesc :)

W dniu 2011-02-21 20:24, ErneST Rygielski pisze:

Motocyklowo - odwilż po kilku latach przerwy. :) Motocykl oczywiscie ten
sam i chyba bedzie mial juz dozywocie u mnie :) Mam zamiar w tym roku

Jakze mogloby byc inaczej ;) ale dobrze, ze lody topnieja :)

powrocic troche na trasy. W zeszlym roku udalo mi sie wyskoczyc do

O!!! to moze kiedys gdzies sie uda na trasce zsynchronizowac ;)

[...]

Honda panie ;) to ile juz ma Twoja Pancia w kolach?

A poza tym to chyba norma - praca, dom, rodzina, kredyty ;)))

znamy znamy ;)

Data: 2011-02-24 20:29:44
Autor: ErneST Rygielski
[OT] :)
W dniu 2011-02-21 22:10, Tomek Wozniakowski pisze:

Jakze mogloby byc inaczej ;) ale dobrze, ze lody topnieja :)

Plany na ten rok są ambitne, jak chociaz 10% z nich wypali to juz bedzie duzy sukces :)

Honda panie ;) to ile juz ma Twoja Pancia w kolach?

20 lat i 115tkm, z czego ostatnie 5tkm zrobilem przez minione 4 lata :(   Kupilem ja 12 lat temu z przebiegiem 55tys. Jakby nie bylo trochę napraw eksploatacyjnych juz sie jej nalezalo :)

ErneST

Data: 2011-02-21 23:04:58
Autor: Piotr May
OT
[...]

Zmiencie watek

--
piomay

Data: 2011-02-24 23:34:11
Autor: Tomek Wozniakowski
;) Re: OT
   Czesc :)

W dniu 2011-02-21 23:04, Piotr May pisze:
W dniu 2011-02-20 23:03, Tomek Wozniakowski pisze:
Co u Ciebie?

Zmiencie watek

Pio... nie desperuj ;D Staruchy musza poplotkowac, nie? ;)

Data: 2011-01-24 12:30:02
Autor: kakmar
suka statystyka
Dnia 24.01.2011 Wojtas <wojtek.oc@gmail.com> napisał/a:
Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo zainteresowanie
przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na imprezach?
czyzby proza zycia?

Pojawiły się fora, Web 2.0, awatry 3D, itp. Juznet nie jest juĹź jedynym ogĂłlnie dostępnym miejscem gdzie moĹźna się wirtualnie polansować. W dodatku przez ponad 20 lat funkcjonowania, Juznet nie dorobił się hierarchii userĂłw, statusĂłw, wbudowanego PW, o czacie czy moĹźliwości zostania lokalnym modem, nie wspominając. Zresztą gdy juĹź moĹźna załoĹźyć sobie własną grupę na fb, Gg, czy darmowym  automacie do forĂłw, to zabawa w Juznet jest tylko dla niereformowalnych pierdzieli lub aspołecznych społecznościowo
psychopatĂłw.

To właśnie dlatego wszystkie wybitne jednostki wybierają "like it"
zamiast emanującego negatywną energią "plonk" czy zwykłego "pierdol się".

Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...

No właśnie, dla Ciebie jeszcze może jest szansa. Zamiast marnować czas w Juznecie, popracuj nad awatarem i zarejestruj się się na jakimś poważnym forum, a najlepiej kilku na raz.

A w miarę poważnie:
Usenet jest jedyną powszechnie i wolno dostępną usługą sieciową, która przetrwała w pozbawionej hierarchii, nadzoru i kontroli formie tyle lat. Oznacza to między innymi, że może tu bez żadnej kontroli pisać każdy głupek. Jednak jest to tylko jedna ze znanych społecznych implikacji implementacji protokołu NNTP. Wszystkie pozostałe sprawiają że narzekanie na Usenet jest warte tyle co narzekanie na wyniki wyborów. Web3.0 oferuje nowy lepszy moderowany i inteligentnie dostosowany do twoich potrzeb internet, komu to bardziej pasuje niech się zarejestruje.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-01-24 13:48:56
Autor: KJ Siła Słów
suka statystyka
W dniu 2011-01-24 11:25, Wojtas pisze:

Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
tez bardzo nieprzyjemne.

Masz racje w calosci swojego posta.

Tyle ze taki los byl przesadzony od chwili powstania tej grupy i nawet gdyby JR nie zrezygnowal z tepienia spamu to tez by sie tak skonczylo. Takie sa prawa spolecznej dynamiki.

Tak tylko tlumacze zeby nie bylo ze precle to grupa ludzi jakos szczegolnie dysfunkcyjnych czy innych mutantow.

KJ

Data: 2011-01-24 18:48:16
Autor: kocyk
suka statystyka
Wojtas wrote:
[...]

Jezu, drugi kocyk. Jakby jednego bylo malo.
K.

Data: 2011-01-26 03:41:38
Autor: Odys
suka statystyka
ale tu nudno..
...i większość zdań zaczyna się mała literą

Odys

XLH 883 (Grupa Lublin)

Data: 2011-01-24 22:59:50
Autor: Odys
suka statystyka

Mam tylko 30 lat, ale odpowiem ...
Nikle zainteresowanie grupa pl.rec.motocykle bierze sie z tego, ze
jest to grupa zamknieta, hermetyczna, wrecz nieprzyjazna dla nowych
uzytkownikow.

nie zgodzę się  z tym.. dla chcącego nie jest to grupa zamknieta

Mnostwo tu osobistych wycieczek, kolesiostwa, slodkiego pierdzenia
znajomkow - te punkty dla osob "trzecich" sa wybitnie nudne, a czesto
tez bardzo nieprzyjemne.

jak wchodzisz do pokoju gdzie nikogo nie znasz to zapewniam cie nikt
nie rzuci ci sie witac cie serdecznie i stawaic piwo...ale jak piszesz
ponizej ze zagladasz tutaj od 7 lat to dziwi mnie ze jeszcze nikogo
nie znasz...

[...]

:) jak zauwzył Piernik 90% odpowiedzi jest tu zapisane, wystarczy
poszukac.. ale młodym sie nie chce bo chca miec wszystko na talerzu

[...]

jakos nie zauważyłem zeby ktoś ze starszyzny ( czyt. starych
bywalców ) mówił ze jest lepszy od kogoś innego oczywiście wyłączjac
mnie bo to ja jestem najlepszy.

[...]

Zacznij bywac na imprezach to zmienisz zdanie, wystarczy chciec, bo
ludzie mowia kiedy i jaka impreza bedzie, poza tym zwsze mozesz
zapytac gdzie i kiedy pojechac.. :)),   niektorych imprez nie
znajdziesz  w kalendarzu Śwaita Motocykli...

Zapewniam cie ze jak przyjedziesz na impreze i bedziesz sie normalnie
zachowywał to nikt ci złego słowa nie powie a nawet zaniosa cie do
łózka jak nogi dmowia posłuszeństwa...ale to trzeba bywać na imrezach

Nasze preclowe imprezy nie sa zlotami ogolnymi ale nie mozna
powiedziec tez ze sa imprezami zamknietymi, to czy dobrze sie bawisz
na takiej imprezie zalezy od ciebie samego, bo jak bedziesz siedzial z
boku i z nikim nie pogadasz to pewnie ze bedzie nudno.

Jak by co to zapraszam na Zlot Piernikow w majowy łykend  www.piernikow.regiony.pl

Odys

XLH 883 ( Grupa Lublin )

Data: 2011-01-25 06:36:29
Autor: Glub
suka statystyka
Wojtas <wojtek.oc@gmail.com> wrote:

[...]

To jest specyfika grup w ktorej ludzie znaja sie od dawna i medium nie ma
tu nic do rzeczy:
Usenet, webforum...
--
Glub