suka zGrzybiala?

Data: 2011-03-16 09:27:03
Autor: paweł ACE
suka zGrzybiala?
i nie bedzie topiona w tym roku?

zesiemtakspytamgrzecznie

pawelACE
TT i ST

--

Data: 2011-03-16 10:44:36
Autor: Grzybol
suka zGrzybiala?
Użytkownik "paweł ACE" <pawelace@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:ilpvp6$cm0$1inews.gazeta.pl... i nie bedzie topiona w tym roku?
zesiemtakspytamgrzecznie
pawelACE
TT i ST

Ino mie tu bez takich:-)

--
Grzybol

Data: 2011-03-17 22:45:07
Autor: Pryzmat
suka zGrzybiala?
paweł ACE wrote:
i nie bedzie topiona w tym roku?
zesiemtakspytamgrzecznie

Piotrek zaganiany jest to i nie zdazyl napisac.
Ale jesli nic sie nie zmieni to zeszlotygodniowe plany wskazywaly na 26.03

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2011-03-19 11:17:40
Autor: PawelK vel Pablo
suka zGrzybiala?
Dnia 076 roku bieżącego, Pryzmat zeznał(a) jak następuje:

paweł ACE wrote:
> [...]

Piotrek zaganiany jest to i nie zdazyl napisac.
Ale jesli nic sie nie zmieni to zeszlotygodniowe plany wskazywaly na

Jeśli mówimy o Babicach to tez tak słyszałem.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-03-20 19:17:41
Autor: cpt. Nemo
suka zGrzybiala?

paweł ACE wrote:
> [...]

26.03

Jeśli mówimy o Babicach to tez tak słyszałem.

Przeciez wiadomo ze mowimy o preclowym Topieniu Burej Suki - co to ma wspolnego z Babicami ?

Nemo

Data: 2011-03-22 15:30:37
Autor: Qlfon
suka zGrzybiala?
W dniu 2011-03-16 10:27, paweł ACE pisze:
i nie bedzie topiona w tym roku?

zesiemtakspytamgrzecznie

pawelACE
TT i ST

Czy suka będzie w tym miejscu co zwykle bywała co roku? Napisałby któryś (nawet na priv) co i jak godzinowo i takie tam. Są szanse że mi się uda wyjechać w ten weekend:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-22 22:32:17
Autor: Tadek
suka zGrzybiala?
Powitać.

Dnia 2011-03-22 15:30, Qlfon napisał:
[...]

Dlaczego od razu nawet na priv? Chyba, że reszta nie chce widzieć inne twarze - o to cho? Jak nie, proszszsz napisać gdzie, co, jak i o której.

Pzdr
--
Tadek
B6 wreszcie

Data: 2011-03-23 08:50:32
Autor: gildor
suka zGrzybiala?
W dniu 22.03.2011 15:30, Qlfon pisze:
[...]

suka utonie. tam gdzie zawsze, w godzinach takich jak zawsze i z terminem takim jak zawsze (pierwsza sobota wiosny).
onanizator biznesmen, tatuś i monsz i czasu na pisanie nie ma.

- gildor

suka zGrzybiala?