sukces PO

Data: 2012-08-13 21:26:30
Autor: identyfikator: 20040501
sukces PO
do sportowców to ja nic nie mam, a chodziło mi o to, co wszyscy wiemy, że przecież to hanna gronkiewicz waltz i donald tusk zorganizowali igrzystka olimpijskie w londynie - to sie posypią granciki...

Data: 2012-08-13 21:40:19
Autor: u2
sukces PO
do sportowców to ja nic nie mam, a chodziło mi o to, co wszyscy wiemy,
że przecież to hanna gronkiewicz waltz i donald tusk zorganizowali
igrzystka olimpijskie w londynie - to sie posypią granciki...

Sportowcy to zdobywali medaliki przy ogromnej niecheci dzialaczy, ktorzy
nawet wszczynali postepowania dsycyplinarne, albo nie chcieli naszych
asow wysylac, choc wysylali innych, mlodych obiecujacych, aby zajmowali
miejsca w 5-tej dziesiatce.

sukces PO