sukces internetowej Temidy.

Data: 2011-02-26 11:18:50
Autor: Marek Czaplicki
sukces internetowej Temidy.
Nawet minister sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski nie spodziewał się, że Polacy tak chętnie zaczną korzystać z sądów internetowych. W ciągu roku do e-sądów wpłynęło ponad 800 tysięcy spraw. Dlatego minister Kwiatkowski postanowił, że e-sądów będzie więcej.
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2864,temida-kwiatkowskiego-
rozpycha-sie-w-internecie.html
Rozszerzenie działalności e-sądów zapowiedział Minister Sprawiedliwości Krzysztof Kwiatkowski w czasie spotkania w Business Centre Club dotyczącego prawnych i instytucjonalnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej. Szczegóły poznamy prawdopodobnie w połowie roku.
http://di.com.pl/news/35833,0,Powstana_kolejne_e-sady.html

nie tylko portale, chaty, grupy dyskusyjne, ale i realne życie może wejść do sieci. --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 11:22:00
Autor: Panslavista

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:ikak2c$dkd$1inews.gazeta.pl...

 realne życie może wejść do sieci.

Już weszło - ja domagam się praw do mojego dziecka.

Data: 2011-02-26 11:25:48
Autor: Marek Czaplicki
Panslavista pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 11:22 :

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message
 realne życie może wejść do sieci.
Już weszło - ja domagam się praw do mojego dziecka.

musisz więc wnieść sprawę do sądu. na razie do materialnego. w przyszłości, kto wie?