sukces wspólnoty - zjednoczenie

Data: 2017-05-01 12:11:20
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
sukces wspólnoty - zjednoczenie
wymyśliłem przedni europejski dżołk - uwaga prezentuję:

- co wspólnego mają teresa, mari, angela i beata?
- wszystkie nie golą...
- END

nie no kurwa chciałem porozmawiać! dlaczego mimo iż liderzy popis/eu zajmują wysokie, decyzyjne stanowiska kierownicze od czasu przełomu - czyli już jakieś 20 lat - dopiero teraz gospodarka odżyła? giełda szczytuje? i ogólnie jest super? to co te kurwy robiły przez poprzednie 18,5 roku? nie no kurwa chcę wiedzieć - jako frajerowaty wyborca chcę kurwa to wiedzieć!

sukces wspólnoty - zjednoczenie