"suknia wyprasowana, but wypastowany"

Data: 2012-05-28 17:19:46
Autor: jadrys
"suknia wyprasowana, but wypastowany"
W dniu 2012-05-27 09:59, Grzegorz Z. pisze:
Pamiętam, gdy byłem jeszcze pętakiem, wraz z moim o rok młodszym ode mnie
bratem, chowaliśmy się do kanapy przed księdzem, który przychodził po
kolędzie.

To cytat, czy osobiste wspomnienia?

Data: 2012-05-28 19:29:03
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

A co? Ty nigdy nie byłeś pętakiem?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-29 14:48:20
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-28 19:29, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Nic, bo ja też zawsze uciekałem z domu gdy ksiądz miał chodzić po kolędzie. A odpowiadając na pytanie - nie, ja nigdy nie byłem pętakiem, ani nawet nigdy takim się nie czułem.

Data: 2012-05-29 18:16:04
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Od stadium płodowego przeszedłeś wprost do etapu zetempowca?

Data: 2012-05-29 18:38:54
Autor: Bogdan Idzikowski

jadrys napisał:

[...]

Jadrys już w kołysce bawił się tylko malutkim sierpem i młotem. Innych zabawek nie uznawał.

Data: 2012-05-30 22:13:39
Autor: jadrys
W dniu 2012-05-29 18:16, Grzegorz Z. pisze:

Od stadium płodowego przeszedłeś wprost do etapu zetempowca?

Sorry Grzechu, ale nie jesteśmy jeszcze na takim etapie zażyłości żebym mógł ci odpowiadać na tak osobiste pytania.

Data: 2012-05-31 01:53:20
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

W dniu 2012-05-29 18:16, Grzegorz Z. pisze:

Od stadium płodowego przeszedłeś wprost do etapu zetempowca?

Sorry Grzechu, ale nie jesteśmy

My w ogóle nie jesteśmy.