sumy bilansowe banków spółdzielczych

Data: 2012-01-27 21:19:47
Autor: Sebastian
sumy bilansowe banków spółdzielczych
szukam informacji o wysokości sumy bilansowej poszczególnych banków
spółdzielczych. Czy jestem skazany na wertowanie akt w czytelni KRS, czy
znajdę te informacje w sieci internetowej?

Data: 2012-01-28 10:33:11
Autor: jk
 Sebastian <klientpolskiegobanku@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
szukam informacji o wysokości sumy bilansowej poszczególnych banków
spółdzielczych. Czy jestem skazany na wertowanie akt w czytelni KRS, czy
znajdę te informacje w sieci internetowej?

Tego Banku znajdziesz: http://www.bsbrodnica.pl/pub/files/pdf/raporty/raport_roczny_2010_bs_brodnica.pd
Nawet NPLsy podali :-)

Innych być może też, nie szukałem dalej.

Data: 2012-01-28 13:05:50
Autor: Sebastian
> [...]

Tego Banku znajdziesz: http://www.bsbrodnica.pl/pub/files/pdf/raporty/raport_roczny_2010_bs_brodnica.p
Innych być może też, nie szukałem dalej.

czy dobrze rozumiem, że banki zrzeszające (SGB, BPS)
nie mają obowiązku publikować listy należących
do nich banków spółdzielczych, _uzupełnionej_
o dane finansowe, takie jak np. suma bilansowa?

--

sumy bilansowe banków spółdzielczych