super inwestycja

Data: 2009-02-28 22:07:34
Autor: pawel
super inwestycja
Ponad rok temu założyłem polisę ubezpieczeniową (fundusz ubezpieczeniowy, III filar) dla nowonarodzonej córki. Wybór padł na "Plan inwestycyjny AXA" ze  składką regularną. Z pewnością jest to dobra inwestycja tylko ze długoterminowa. Ja niestety nie mogę czekać z powodów osobistych ani dłużej oszczędzać dlatego chętnie odsprzedam prawa do tegoż planu za 50 % jego obecnej wartości. Szczegóły na temat polisy są tutaj http://www.axa-polska.pl/u235/navi/33740 jeżeli jest ktoś zainteresowany taką inwestycją proszę o kontakt na priv. Lepszej propozycji inwestycyjnej nie ma na rynku. Chcę sprzedać jednostki uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym za połowę ich rzeczywistej wartości. (ok 1500 PLN)

pozdrawiam
pawel

Data: 2009-03-01 17:14:29
Autor:
super inwestycja
pawel <pawel.l75@onet.eu> napisał(a):
[...]

za kilka msc urodzi mi sie corka, wplacaj do tej pory, a Ja sie zastanowie
chocked

Data: 2009-03-01 22:53:37
Autor: pawel
super inwestycja

za kilka msc urodzi mi sie corka, wplacaj do tej pory, a Ja sie zastanowie
chocked

właśnie cała sprawa polega na tym że nie mogę dłużej wpłacać a jak się wycofam to stracę całą kasę :( tak że wolę sprzedać to za połowę wartości. Dla Ciebie i tak nie ma to znaczenia bo ewentualnie kupujesz prawa i składka sie nie zmienia ciągniesz polise nadal tyle tylko że już na starcie masz ekstra 1500 zl do przodu i ponad rok inwestowania za sobą czyli praktycznie zadnego ryzyka naprawdę warto!
mogę poczekac jeszcze 10 dni potem kase łyknie AXA szkoda:( ktoś może mieć z tego naprawde dobry pożytek zastanów się jeszcze
pozdrawiam
pawel

Data: 2009-03-02 11:24:39
Autor: DJ
super inwestycja
[...]

Nie wiem jak mozna sie bylo pchac w cos takiego, ze w przypadku rezygnacji cala kwota przepada.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-03-02 11:44:51
Autor: Flyte
super inwestycja
Masz rację że chcesz zlikwidować tą super inwestycję. Mi to przypomina cięcie strat. Lepiej późno niż wcale.

Na stronie pisze że możesz wypłacić część środków, albo tylko zawiesić wpłacanie składek. Pakowanie się w fundusz be możliwości wyjścia z tego to krotkowzroczna decyzja. Podziękuj "doradcy inwestycyjnemu" który Cię na to naciągnął.

Flyte

Data: 2009-03-02 21:17:50
Autor: pawel
super inwestycja

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000000a9.49abb8a3newsgate.onet.pl...
Masz rację że chcesz zlikwidować tą super inwestycję. Mi to przypomina cięcie
strat. Lepiej późno niż wcale.

tnę tą inwestycję bo mnie sytuacja zmusza i chcę odebrać cokolwiek i jeszcze zrobić komuś prezent w kwocie conajmniej 1500 zl , ale nadal jestem przekonany o jej słuszności i że kupujący napewno na niej nie straci lecz musi rozpatrywać zysk na przestrzeni conajmniej 5 lat jeżeli ktoś troszkę siedzi w funduszach to z pewnością przyzna rację

Na stronie pisze że możesz wypłacić część środków, albo tylko zawiesić
wpłacanie składek.

tak można ale po 5 roku uczestnictwa (doczytaj regulamin)

>Pakowanie się w fundusz be możliwości wyjścia z tego to
krotkowzroczna decyzja. Podziękuj "doradcy inwestycyjnemu" który Cię na to
naciągnął.

z każdego funduszu możesz wyjść wszak pod pewnymi warunkami.Nawet z FIZ z gwarancją zwrotu kapitału jeżeli wycofasz się przed upływem "zapadalności" a fundusz nie wygeneruje zysku też tracisz kasę :( a decyzja to jest właśnie dalekowzroczna i tylko wtedy ma sens a giełda ma to do siebie ze kiedyś się odbije bo żadna gospodarka nie może w nieskończoność spadać
pozdrawiam i proponuje się nad tym naprawdę zastanowić to dobra inwestycja a już napewno w tym momencie bo nie wieże że wartość tych udziałów spadnie do 1500 zl teraz to można tylko zarobić
pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

pawel

Flyte

Data: 2009-03-03 00:08:15
Autor: skippy
super inwestycja

Użytkownik "pawel"

pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

hmmmm sprzedajesz produkt czy swoje jednostki?

Data: 2009-03-03 07:57:12
Autor: pawel
super inwestycja
sprzedaje prawa do polisy/ funduszu ubezpieczeniowego/ III filar
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gohpdm$haj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "pawel"

pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

hmmmm sprzedajesz produkt czy swoje jednostki?

sprzedaje prawa do swojej polisy na której zgromadziłem pieniądze ulokowane w jednostkach funduszu AXA (portfel zrównoważony)  mój produkt jest tylko jeden(mam tylko jedną polisę) i tylko jedna osoba może to kupic, notarialnie - cesja praw, dlatego jest to naprawdę atrakcyjne bo kupujesz już ubezpieczenie z ponad rocznym stażem jeżeli jestś zainteresowany pisz na priv. wyjaśnie wiecej

Data: 2009-03-03 09:32:44
Autor: pawel
super inwestycja

może tak będzie bardziej precyzyjnie sprzedaje prawa do sowjego Planu Inestycyjnego AXA

Data: 2009-03-02 12:46:20
Autor: Dieter
super inwestycja
Olej sprawe. 1.5k to nie pieniadz. Szkoda sie stresowac. Tnij straty i zyj dalej.

D.

Data: 2009-03-02 13:39:12
Autor: Madafaka
super inwestycja
Olej sprawe. 1.5k to nie pieniadz.

Jak dobrze czytam to 1.5k stanowi polowe.
Czyli calosc 3k i to jest strata jak sie wycofa.

Data: 2009-03-02 21:06:14
Autor: pawel
super inwestycja

Jak dobrze czytam to 1.5k stanowi polowe.
Czyli calosc 3k i to jest strata jak sie wycofa.

Nie do końca tak jest. Ja wpłacałem 300 zł każdego miesiąca przez 14 miesięcy a więc udziały zostały zakupione za 4200 PLN natomiast ich aktualna wartość jest ponad 3000 PLN bo były spadki i ja chcę z tego połowę. Ponieważ jeżeli wycofam się w 1-2 lat inwestowania to muszę oddać 2 krotność należnej składki za pierwszy rok (czyli7200) ponieważ na moim koncie nie ma tyle to przepada tyle ile jest. Natomiast jeżeli ktoś kupi to teraz to w trzecim do piątego roku uczestnictwa można się wycofać płacąc 1,5 krotność należnej składki z pierwszego roku itd. W każdym roku krotność spada w 10 roku do 0. To normalne przy tego rodzaju inwestycjach długo terminowych. Zwrócić należy uwagę na to że w każdej chwili wartość udziałów może wzrosnąć a ja chcę sprzedać to w momencie gdzie spadek jest największy. Wiem że powinienem teraz to przetrzymać bo żadna bessa nie trwała dłużej jak 2 lata i z pewnością w tym przypadku nastąpi "odbicie" a wtedy można zarobić. Ja sprzedaje prawa do tej polisy czyli ktoś będzie kontynuatorem mojej. A sprzedaję dlatego że chcę zainwestować w coś innego a kryzys mnie dopadł i nie starcza na wszystko lepiej żeby ktoś na tym zarobił jak oddać to dla AXA oni i tak mają sporo kasy :) naprawdę warto się nad tym zastanowić.

super inwestycja