super inwestycja

Data: 2009-03-02 11:44:51
Autor: Flyte
super inwestycja
Masz rację że chcesz zlikwidować tą super inwestycję. Mi to przypomina cięcie strat. Lepiej późno niż wcale.

Na stronie pisze że możesz wypłacić część środków, albo tylko zawiesić wpłacanie składek. Pakowanie się w fundusz be możliwości wyjścia z tego to krotkowzroczna decyzja. Podziękuj "doradcy inwestycyjnemu" który Cię na to naciągnął.

Flyte

Data: 2009-03-02 21:17:50
Autor: pawel
super inwestycja

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000000a9.49abb8a3newsgate.onet.pl...
Masz rację że chcesz zlikwidować tą super inwestycję. Mi to przypomina cięcie
strat. Lepiej późno niż wcale.

tnę tą inwestycję bo mnie sytuacja zmusza i chcę odebrać cokolwiek i jeszcze zrobić komuś prezent w kwocie conajmniej 1500 zl , ale nadal jestem przekonany o jej słuszności i że kupujący napewno na niej nie straci lecz musi rozpatrywać zysk na przestrzeni conajmniej 5 lat jeżeli ktoś troszkę siedzi w funduszach to z pewnością przyzna rację

Na stronie pisze że możesz wypłacić część środków, albo tylko zawiesić
wpłacanie składek.

tak można ale po 5 roku uczestnictwa (doczytaj regulamin)

>Pakowanie się w fundusz be możliwości wyjścia z tego to
krotkowzroczna decyzja. Podziękuj "doradcy inwestycyjnemu" który Cię na to
naciągnął.

z każdego funduszu możesz wyjść wszak pod pewnymi warunkami.Nawet z FIZ z gwarancją zwrotu kapitału jeżeli wycofasz się przed upływem "zapadalności" a fundusz nie wygeneruje zysku też tracisz kasę :( a decyzja to jest właśnie dalekowzroczna i tylko wtedy ma sens a giełda ma to do siebie ze kiedyś się odbije bo żadna gospodarka nie może w nieskończoność spadać
pozdrawiam i proponuje się nad tym naprawdę zastanowić to dobra inwestycja a już napewno w tym momencie bo nie wieże że wartość tych udziałów spadnie do 1500 zl teraz to można tylko zarobić
pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

pawel

Flyte

Data: 2009-03-03 00:08:15
Autor: skippy
super inwestycja

Użytkownik "pawel"

pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

hmmmm sprzedajesz produkt czy swoje jednostki?

Data: 2009-03-03 07:57:12
Autor: pawel
super inwestycja
sprzedaje prawa do polisy/ funduszu ubezpieczeniowego/ III filar
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gohpdm$haj$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "pawel"

pozdrawiam i proponuje naprawdę poważnie przemyśleć moją propozycję z pewnością nikt nie sprzeda lepszego produktu

hmmmm sprzedajesz produkt czy swoje jednostki?

sprzedaje prawa do swojej polisy na której zgromadziłem pieniądze ulokowane w jednostkach funduszu AXA (portfel zrównoważony)  mój produkt jest tylko jeden(mam tylko jedną polisę) i tylko jedna osoba może to kupic, notarialnie - cesja praw, dlatego jest to naprawdę atrakcyjne bo kupujesz już ubezpieczenie z ponad rocznym stażem jeżeli jestś zainteresowany pisz na priv. wyjaśnie wiecej

Data: 2009-03-03 09:32:44
Autor: pawel
super inwestycja

może tak będzie bardziej precyzyjnie sprzedaje prawa do sowjego Planu Inestycyjnego AXA

super inwestycja