super inwestycja

Data: 2009-03-02 12:46:20
Autor: Dieter
super inwestycja
Olej sprawe. 1.5k to nie pieniadz. Szkoda sie stresowac. Tnij straty i zyj dalej.

D.

Data: 2009-03-02 13:39:12
Autor: Madafaka
super inwestycja
Olej sprawe. 1.5k to nie pieniadz.

Jak dobrze czytam to 1.5k stanowi polowe.
Czyli calosc 3k i to jest strata jak sie wycofa.

Data: 2009-03-02 21:06:14
Autor: pawel
super inwestycja

Jak dobrze czytam to 1.5k stanowi polowe.
Czyli calosc 3k i to jest strata jak sie wycofa.

Nie do końca tak jest. Ja wpłacałem 300 zł każdego miesiąca przez 14 miesięcy a więc udziały zostały zakupione za 4200 PLN natomiast ich aktualna wartość jest ponad 3000 PLN bo były spadki i ja chcę z tego połowę. Ponieważ jeżeli wycofam się w 1-2 lat inwestowania to muszę oddać 2 krotność należnej składki za pierwszy rok (czyli7200) ponieważ na moim koncie nie ma tyle to przepada tyle ile jest. Natomiast jeżeli ktoś kupi to teraz to w trzecim do piątego roku uczestnictwa można się wycofać płacąc 1,5 krotność należnej składki z pierwszego roku itd. W każdym roku krotność spada w 10 roku do 0. To normalne przy tego rodzaju inwestycjach długo terminowych. Zwrócić należy uwagę na to że w każdej chwili wartość udziałów może wzrosnąć a ja chcę sprzedać to w momencie gdzie spadek jest największy. Wiem że powinienem teraz to przetrzymać bo żadna bessa nie trwała dłużej jak 2 lata i z pewnością w tym przypadku nastąpi "odbicie" a wtedy można zarobić. Ja sprzedaje prawa do tej polisy czyli ktoś będzie kontynuatorem mojej. A sprzedaję dlatego że chcę zainwestować w coś innego a kryzys mnie dopadł i nie starcza na wszystko lepiej żeby ktoś na tym zarobił jak oddać to dla AXA oni i tak mają sporo kasy :) naprawdę warto się nad tym zastanowić.

super inwestycja