superstacja

Data: 2013-05-27 17:54:10
Autor: Mr. Misio
superstacja
superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

Data: 2013-05-27 18:01:37
Autor: sat_diver
superstacja
Nastał dzień 2013-05-27 17:54, Mr. Misio donosi, że:
superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

Nie - obecny konkurs jest na kanały:
- społeczno-religijny
- filmowy
- dziecięcy
- popularno-naukowy

Data: 2013-05-27 18:11:14
Autor: Mr. Misio
superstacja
Użytkownik sat_diver napisał:
Nastał dzień 2013-05-27 17:54, Mr. Misio donosi, że:
superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

Nie - obecny konkurs jest na kanały:
- społeczno-religijny

no niestety ss nie jest religijna ;)

- filmowy
- dziecięcy
- popularno-naukowy

To TVP Historia jak rozumiem bedzie zakodowana?

Data: 2013-05-28 06:07:00
Autor: sat_diver
superstacja
Nastał dzień 2013-05-27 18:11, Mr. Misio donosi, że:
[...]

Nie, ja napisałem jakie kanały _poza_obecnie_nadawanymi_ mają się pojawić.
Jak widać Superstacja nie pasuje do żadnego z profili.

Data: 2013-05-28 08:30:57
Autor: Yerine Ictimai
superstacja
On May 28, 6:07 am, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
Nasta³ dzieñ 2013-05-27 18:11, Mr. Misio donosi, ¿e:> U¿ytkownik sat_diver napisa³:

> no niestety ss nie jest religijna ;)

JAK TO nie??! Przecie¿ ATEIZM to tak¿e odmiana religii czy wyznania
¶wiatopogl±dowego...
Przypuszczam, ¿e KRRiTV bez trudu uda siê uzasadniæ to w mediach tzw.
MEJNSTRIMOWYCH,
ju¿ NIE TAKIE WA£KI siê uda³o ;)

Data: 2013-05-27 18:19:04
Autor: inteligentny
superstacja
Użytkownik "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:knvvj1$ll5$1node1.news.atman.pl...
superstacji nie bedzie na dvb-t czy czegos nie widze?

nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na koncesje?
MASAKRA.

Data: 2013-05-27 20:02:03
Autor: K
superstacja
W dniu 27-05-2013 18:19, inteligentny pisze:
[...]

a w jakim celu znajduje sie tam tv polonia i dlaczego nie ma tvp sport?

Data: 2013-05-27 20:03:52
Autor: z
superstacja
W dniu 2013-05-27 18:19, inteligentny pisze:
nie wiem ale skad wzielo sie jakies discopolo TV ?
czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na
koncesje?
MASAKRA.

Co jest? Dopiero teraz zakumali co za gu... ma byæ nadawane?
Wiem... Takie _imperium_ Rydzyka nie siêga do piêt tym potentatom medialno, spamowo, ch³amowym. Nie uzbieraj± pewnie znowu ;-)

Data: 2013-05-27 23:14:52
Autor: Mr. Misio
superstacja
U¿ytkownik z napisa³:
[...]

No gowno straszne. MISJA i ABONAMENT hahahahahaha :)

Ale coz, kanaly sa dopasowane do wiekszosci odbiorcow najwyrazniej

Data: 2013-05-28 08:27:07
Autor: Yerine Ictimai
superstacja
On May 27, 11:14 pm, "Mr. Misio" <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
No gowno straszne. MISJA i ABONAMENT hahahahahaha :)

Ale coz, kanaly sa dopasowane do wiekszosci odbiorcow najwyrazniej

tylko, ¿e tzw. MISJA (op³acana ABONAMENTAMI) ma tê wiêkszo¶æ
WYCHOWYWAÆ i edukowaæ
a nie DOSTOSOWYWAÆ siê do gustów rynsztoków

Data: 2013-05-29 00:14:14
Autor: poncio
superstacja
[...]

  Inteligentny...a byÅ‚eÅ› może kiedyÅ› na jakimÅ› weselu czy zabawie tanecznej ?....to byÅ› wtedy zrozumiaÅ‚....np. jak zespół gra walca wiedeÅ„skiego czy piÄ™kne i porywajÄ…ce tango to parkiet jest pusty a ja wtedy mogÄ™ super potaÅ„czyć z mojÄ… partnerkÄ…, lecz niestety tej raj trwa krótko.... bo zaraz zagrajÄ… disco polo...na parkiecie tÅ‚ok....my schodzimy z parkietu...a reszta szaleje jak stado rozjuszonych byczków...

Data: 2013-06-10 00:13:50
Autor: Kamil
superstacja
Użytkownik "inteligentny" napisał:

czy ten kraj zmierza do zaglady? Kto to oglada i kogo bylo stac na koncesje?

Nie zmierza, ale jest już od dawna w takim stanie. Niestety wiekszość ludzi to prymitywne bydło. Co bardziej rozgarnięci wyjechali do UK. Czy to na skutek wyniszczenia narodu przez zabory, okupację i PRL? Dla mnie jaskrawym przykładem miernoty polskiego społeczeństwa był wybór Wałęsy na prezydenta. Jak w miarę normalny, rozgarnięty naród mógł zrobić prezydentem takie zero intelektualne i moralne? I nie chodzi o to czy był Bolkiem, czy nie. To sprawa wtórna. Chodzi o to, że z jego poziomem nie mógłby w moim zakładzie być nawet brygadzistą.

Pzdr

Data: 2013-06-10 07:52:44
Autor: Jingiel
superstacja
[...]

No to sie ucieszysz jak prezydentem zostanie Palikot.
--
Jingiel

Data: 2013-06-10 10:40:56
Autor: Mr. Misio
superstacja
Użytkownik Jingiel napisał:
[...]

Palikot jest inteligentny, no i jest/był(?) przedsiebiorcą. Tylko po co taka osoba na prezydenta? Lepiej na premiera.

Data: 2013-06-13 22:02:26
Autor: inteligentny
superstacja
chyba przesadziles... do UK wyjechalo sporo wiesniakow z krwi i kosci - tu pracy by nie znalezli a tam owszem

a o 3 mordercow nie czytales? Zabili brytyjke dla ubezieczenia na zycie, spalili cialo czy cos takiego, dobrze wyksztalceni i zaradni poradza sobie i tutaj i beda zyc na poziomie.

superstacja