[spam] suport XTR

Data: 2010-10-13 21:01:44
Autor: mariuszmo
[spam] suport XTR
pomijając nieprzyzwioicie drogie rotory, krzyśki króle i innne egzotyczne marki praktycznie najlepszy

http://allegro.pl/suport-shimano-xtr-praktycznie-nowy-najtaniej-i1265342643.html

powód sprzedarzy jak w aukcji, w zasadzie nówka, może ktoś chętny
odbiór możliwy osobisty Rzeszów lub sposób wysyłki do wyboru przez kupującego

Data: 2010-10-14 08:28:32
Autor: Arek M
[spam] suport XTR

http://allegro.pl/suport-shimano-xtr-praktycznie-nowy-najtaniej-i1265342643.html

powód sprzedarzy jak w aukcji, w zasadzie nówka,

"znalazłem czerwonego NOIRa truvativa, a że korba ta idealnie pasowała kolorystycznie do mojego roweru zmieniłem całą korbę"

Normalnie jak baba.... :D

--
PozdrawiAM!
http://ujeb.pl?65wNk9qYju

Data: 2010-10-14 10:14:41
Autor: ąćęłńóśźż
[spam] suport XTR
Dobrze że nie jak ten..., no jak mu tam..., no na p..., platformers !
;-)

-- -- -

Data: 2010-10-14 19:02:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[spam] suport XTR
ąćęłńóśźż bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Dobrze że nie jak ten..., no jak mu tam..., no na p..., platformers !
;-)

-- -- -

| jak baba.

W sensie, że na pedałach platformowych nie jeździ? Też uważam, że to
dobrze.
Nauczysz się odpisywać pod postem?

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-10-14 20:40:31
Autor: mariuszmo
[spam] suport XTR

"znalazłem czerwonego NOIRa truvativa, a że korba ta idealnie pasowała kolorystycznie do mojego roweru zmieniłem całą korbę"

Normalnie jak baba.... :D

a co sobie będę na rowerze odmawiał :) zaoszczędzi się na samochodzie i wyjdzie na zero
przed truvativem powstrzymywała mnie zawsze obawa, że moze być mniej sztywny os shimano przy moich 90 kg
okazało się że jest bardzo porównywalny

Data: 2010-10-15 07:40:22
Autor: Arek M
[spam] suport XTR

[...]

Ale nie chodzi o wydawanie fortuny na rower, a o dobieranie jego elementów na podstawie ..... koloru :)

--
PozdrawiAM!
http://ujeb.pl?65wNk9qYju

Data: 2010-10-15 08:37:11
Autor: piecia aka dracorp
[spam] suport XTR
Dnia Fri, 15 Oct 2010 07:40:22 +0200, Arek M napisał(a):

Ale nie chodzi o wydawanie fortuny na rower, a o dobieranie jego
elementów na podstawie ..... koloru :)
No dlaczego by nie? Sam powoli do swojej szosy wymieniam części pod względem kolorystycznym. Na razie wymieniłem owijkę na czerwoną. Mi się np. podoba połączenie czerwonego z czarnym.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-15 14:57:54
Autor: Wojtek Sobociński
[spam] suport XTR
W dniu 2010-10-15 10:37, piecia aka dracorp pisze:
Dnia Fri, 15 Oct 2010 07:40:22 +0200, Arek M napisał(a):

Ale nie chodzi o wydawanie fortuny na rower, a o dobieranie jego
elementów na podstawie ..... koloru :)
No dlaczego by nie?

Ależ oczywiście, że kolor jest ważny.

Sam powoli do swojej szosy wymieniam części pod
względem kolorystycznym. Na razie wymieniłem owijkę na czerwoną. Mi się
np. podoba połączenie czerwonego z czarnym.

Mnie też :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-15 10:11:08
Autor: Coaster
[spam] suport XTR
On 10/15/10 7:40 AM, Arek M wrote:

[...]

Kryterium koloru jest rownie dobre jak kazde inne. To wolny kraj.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-10-15 13:12:47
Autor: Jan Srzednicki
[spam] suport XTR
On 2010-10-15, Piotr wrote:
W dniu 2010-10-15 07:40, Arek M pisze:

[...]

elementĂłw na podstawie ..... koloru :)

Daj spokuj Mariuszowi. To naprawde mily czlowiek.

PS. to on z kuzynem Darkiem z Łodzi http://tinyurl.com/2dpsx5w

A ty żeś z jakiej dziury wylazł, kreciku?

Data: 2010-10-15 18:32:42
Autor: solar
[spam] suport XTR
A ty żeś z jakiej dziury wylazł, kreciku?

No i po cholerę odpowiadasz i wyciągasz debila z KF?

"Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na podobieństwo Boga."
                                                    św. Bernard

Data: 2010-10-14 19:25:16
Autor: solar
[spam] suport XTR
W dniu 2010-10-13 21:01, mariuszmo pisze:
pomijając nieprzyzwioicie drogie rotory, krzyśki króle i innne
egzotyczne marki praktycznie najlepszy

http://allegro.pl/suport-shimano-xtr-praktycznie-nowy-najtaniej-i1265342643.html

Niech cię diabli. Nie mogłeś wystawić aukcji koło północy? Miałbym szansę...

"Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."
                                     dr House

Data: 2010-10-14 20:42:44
Autor: mariuszmo
[spam] suport XTR

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:i97edi$j1g$1news.onet.pl...
[...]

aukcja wisiała juz pare dni, i było 7 obserwujących i 0 kupujących, dlatego zaspamowałem grupę, kupiła właśnie osoba z grupy

[spam] suport XTR