suport czy torpedo

Data: 2016-11-09 17:02:56
Autor: rmikke
suport czy torpedo
W dniu środa, 9 listopada 2016 23:08:45 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
Moi Drodzy,
o wadach, której części świadczy to, że  naciskany pedał obraca się bez oporu.
Zdarza mi się to losowo, od czasu do czasu.
Jest to 1/4 czy 1/2 okręgu.
Najczęściej, gdy wsiadam na rower i naciskam na lewy pedał, aby ruszyć.
Niedawno zdarzyło się to podczas jazdy.

Nawala suport czy torpedo?

Pewnie, ktoś z was pomyśli, czy powie: "daj kobito do warsztatu, to ci sprawdzą i naprawią".
Wolałabym być świadoma z czym idę do naprawiaczy.
Tym bardziej, że w moim sklepie rowerowym, który ma też serwis,
nie mam zaufania do serwisanta.
Z dotychczasowych kontaktów odnoszę wrażenie, że nie "nabija klientów w butelkę". :-(

Pozdrawiam Krycha.

A leci razem z łańcuchem, czy bez?

Data: 2016-11-12 22:30:39
Autor: Krycha
suport czy torpedo
W dniu 10.11.2016 o 02:02, rmikke pisze:
[...]

?. Nie wiem.
Jak to się zdarza, to jestem skupiona na ratowaniu się przed upadkiem
(bo najczęściej dzieje się to, gdy wsiadam na rower)
i nie patrzę na łańcuch.
Ale wydaje mi się, że łańcuch się nie przesuwa.
Postaram się zauważyć, następnym razem, czy przesuwa się łańcuch.

Krycha.

Data: 2016-11-14 05:20:24
Autor: rmikke
suport czy torpedo
W dniu sobota, 12 listopada 2016 22:30:42 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> [...]

Ale wydaje mi się, że łańcuch się nie przesuwa.
Postaram się zauważyć, następnym razem, czy przesuwa się łańcuch.

Na 99,999% się przesuwa i problem jest w piaście.

Data: 2016-11-15 12:43:08
Autor: Olivander
suport czy torpedo
w starych ruskich piastach z dwiema zapadkami często pękała blaszka spręzyny jednej z nich, ale torpedo dalej działało na jednej zapadce, tylko rower czasem nie od razu hamował tylko po ćwierci/połowie obrotu... a do wymiany było wtedy całe koło... albo cała piasta, co zwykle na jedno wychodziło

suport czy torpedo