suport czy torpedo

Data: 2016-11-20 10:04:57
Autor: da.qbiac
suport czy torpedo
W dniu środa, 9 listopada 2016 23:08:45 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
Moi Drodzy,
o wadach, której części świadczy to, że  naciskany pedał obraca się bez oporu.
Zdarza mi się to losowo, od czasu do czasu.
Jest to 1/4 czy 1/2 okręgu.
Najczęściej, gdy wsiadam na rower i naciskam na lewy pedał, aby ruszyć.
Niedawno zdarzyło się to podczas jazdy.

Nawala suport czy torpedo?

Pewnie, ktoś z was pomyśli, czy powie: "daj kobito do warsztatu, to ci sprawdzą i naprawią".
Wolałabym być świadoma z czym idę do naprawiaczy.
Tym bardziej, że w moim sklepie rowerowym, który ma też serwis,
nie mam zaufania do serwisanta.
Z dotychczasowych kontaktów odnoszę wrażenie, że nie "nabija klientów w butelkę". :-(

Pozdrawiam Krycha.

Prosta sprawa. W zależności od konstrukcji tylnej piasty. Albo wałki do wymiany, albo wytarło się sprzęgło i jest do wymiany (jeżeli istnieje takie zamienne, jeżeli Shimano CB E110 to ciężko z nowym). Jeżeli nie będzie możliwości naprawy to zapleść na nowo kółko z działającą piastą. Tyle w temacie. Suport nie ma nic do znaczenia przy przeskakiwaniu piasty.

Data: 2016-11-21 00:02:01
Autor: Akarm
suport czy torpedo
W dniu 20.11.2016 o 19:04, da.qbiac@gmail.com pisze:
Prosta sprawa.

Wydawało mi się, że to jest oczywiste dla każdego.

Suport nie ma nic do znaczenia przy przeskakiwaniu piasty.

A przeczytałeś wypowiedzi tutejszych fachowców?
Dla niektórych jest jasne, że uszkodzony suport może być przyczyną braku reakcji tylnego koła na kręcenie korbą.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-21 11:10:58
Autor: andrzej.ozieblo
suport czy torpedo
W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 00:02:46 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]

Dla niektórych jest jasne, że uszkodzony suport może być przyczyną braku reakcji tylnego koła na kręcenie korbą.

Nie zaśmiecaj grupy samymi cytatami.

Data: 2016-11-21 22:21:56
Autor: Akarm
suport czy torpedo
W dniu 21.11.2016 o 20:10, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
Nie zaśmiecaj grupy samymi cytatami.

Naprawdę myślałeś, że zrobiłem to rozmyślnie?
Czytnik mnie poinformował, że nie może wysłać posta. Po sprawdzeniu okazało się że wysłał dwa, w tym jeden jako cytat. Zaraz dałem polecenie "Wycofaj wiadomość", ale zadziałało chyba tylko u mnie. :(
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

suport czy torpedo