suszarka na pralce

Data: 2009-09-14 14:50:09
Autor: lukas
suszarka na pralce
Witam,

z uwagi na fakt, Ĺźe bardzo często w wypowiedziach negowane są  pralko-suszarki, być moĹźe kupiłbym suszarkę, ale...

no właśnie jest pewne ale, czyli brak miejsca. Słyszałem/czytałem, Ĺźe  suszarki moĹźna postawić na pralce (moĹźe znacie przykłady modeli suszarek,  ktĂłre dają taką moĹźliwość). No i teraz najwaĹźniejsze "ale", czy są  suszarki głębokie na 45-50cm?

--
Pozdrawiam,
Adam Łukaszewicz

Data: 2009-09-14 15:14:36
Autor: Grzegorz Janoszka
suszarka na pralce
lukas wrote:
z uwagi na fakt, że bardzo często w wypowiedziach negowane są pralko-suszarki, być może kupiłbym suszarkę, ale...

no właśnie jest pewne ale, czyli brak miejsca. Słyszałem/czytałem, że suszarki można postawić na pralce (może znacie przykłady modeli suszarek, które dają taką możliwość). No i teraz najważniejsze "ale", czy są suszarki głębokie na 45-50cm?

Większość suszarek jest bardzo lekka. Możesz je bezpiecznie postawić na pralce i nic się nie stanie. Jeśli pralka lubi skakać i wariować w trakcie wirowania, musisz tylko zabezpieczyć suszarkę przed zsunięciem się.

--
Grzegorz Janoszka

Data: 2009-09-15 01:05:14
Autor: Jan Kusmierski
suszarka na pralce
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:50:09 +0200, lukas napisał(a):

Witam,

[...]

Witam

Z tego co wiem praktycznie do każdego zestawu pralka+suszarka jednej firmy
można dokupić łącznik, żeby postawić jedno na drugie.
Osobiście posiadam AEG Lavamat 84950+Lavatherm88840 i wygląda to tak, że do
pralki przykręca się łącznik normalnie nawiercając i wkręcając wkręty w
"blat" pralki i na ten łącznik stawia się suszarkę, której nóżki wchodzą w
specjalne zatrzaski, tak więc nie ma możliwości, żeby suszarka się
przewróciła. W samym łączniku jest też wysuwana półka, która bardzo się
przydaje przy wyciąganiu prania z suszarki.
Osobiście nie widziałem i nie słyszałem o suszarce mniejszej niż
standardowe 60cm. Suszarka musi mieć duży bęben, żeby pranie się nie
gniotło i swobodnie suszyło i im większy tym lepiej. Gdyby była wąska i
mała wrócił by problem pralko-suszarki.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-15 09:17:59
Autor: lukas
suszarka na pralce
Dnia 15-09-2009 o 01:05:14 Jan Kusmierski <superguy@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Z tego co wiem praktycznie do kaĹźdego zestawu pralka+suszarka jednej  firmy moĹźna dokupić łącznik, Ĺźeby postawić jedno na drugie.

poszperałem trochę i faktycznie moĹźna takie cudo kupić. Pytanie czy do  tańszych modeli pralek (~ 1500) teĹź takowe będą pasowały

Dzięki za objaśnienie

--
Pozdrawiam,
  lukas

Data: 2009-09-15 16:52:12
Autor: ąćęłńóśźż
suszarka na pralce
Były ładowane od góry np. Candy 40 cm, wtedy dwa urządzenia obok siebie zabierały tylko 80 cm.
Oczywiście 45 cm też baRDZO POPULARNE (TYPOSZEREG NIEMIECKI).

-- -- -

Osobiście nie widziałem i nie słyszałem o suszarce mniejszej niż standardowe 60cm.

Data: 2009-09-21 11:09:27
Autor: Jan Werbiński
suszarka na pralce
Jeśli jest miejsce, to lepiej postawić suszarkę obok pralki i mieć wygodny pulpit na składanie ciuchów z suszarki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

suszarka na pralce