suszenie ręczników w łazience

Data: 2009-12-13 14:06:42
Autor: Prawusek
suszenie ręczników w łazience
"Rentier" <fekaliusz@gmail.com> wrote in message
news:hg2n3e$sla$1news.dialog.net.pl...
Witam,
ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

Są suszarki mocowane do ściany - pudło z grzałkami, wentylatorami, filtrami
i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego
powietrza.

Data: 2009-12-13 14:23:17
Autor: Prawusek
suszenie ręczników w łazience
"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

Idea jest tutaj:
http://allegro.pl/item852130847_super_suszarka_do_ubran_suszy_w_2h.html#gallery

Data: 2009-12-13 18:16:54
Autor: XL
Dnia Sun, 13 Dec 2009 14:06:42 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Ty to zawsze wymyślisz... --

Ikselka.

Data: 2009-12-13 18:30:24
Autor: Prawusek
"XL" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

> i wieszakiem, z którego zwisają ściany foliowe, taki worek z suwakiem -
> osłaniającym rzeczy suszone i stanowiącym kanał do przepływu gorącego

Ty to zawsze wymyślisz...
-- Ikselka.

Nie ja - tak suszono filmy po obróbce, takie suszarki widziałem, do podobnej
dałem linka. Tanie rozwiązanie na suszenie odwirowanego prania. Zwłaszcza,
że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

Data: 2009-12-13 22:56:03
Autor: XL
Dnia Sun, 13 Dec 2009 18:30:24 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła? --

Ikselka.

Data: 2009-12-14 02:25:04
Autor: Prawusek
> [...]

> że nie zawsze da się uzyskać jeszcze lepszą wentylację w łazience.

To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła?

Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

Data: 2009-12-14 02:39:29
Autor: Prawusek

> [...]
> -- >
> Ikselka.

Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

http://www.allegro.pl/item852130847_super_suszarka_do_ubran_suszy_w_2h.html

    Powietrze "idzie" na pomieszczenie, urządzenie jak widać nie jest
przywiązane, a jedynie podłączone kablem do sieci.

Data: 2009-12-14 14:06:17
Autor: XL
Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:25:04 +0100, Prawusek napisał(a):

Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

Nie musze - umiem zrozumiec za pierwszym razem, nawet zanim przeczytam
dokładnie, bo zwykle "skanuję" tekst.
I nie dlatego pytam, że nie rozumiem, lecz aby zwrócić na coś uwagę: wilgoć
nie jest usuwana z pomieszczenia, pomieszczenie się zawilgaca, wilgoć
wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb. --

Ikselka.

Data: 2009-12-14 14:51:59
Autor: Prawusek
> [...]

wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb.

Czyżby ten człowiek nie wiedział dlaczego?

suszenie ręczników w łazience