suszenie szitek

Data: 2010-11-15 08:49:44
Autor: Henry(k)
suszenie szitek
Dnia Sun, 14 Nov 2010 14:58:09 -0800 (PST), havier napisał(a):

Podzieli się ktoś jakimś chałupniczym dobrym sposobem?:)

Ja to normalnie - drewnianą klamerką. Tylko nie taką do prania, a kupioną w
papierniczym (mniejsze).

Pozdrawiam,
                Henry

Data: 2010-11-16 22:03:30
Autor: Przyjazny
suszenie szitek
On 2010-11-15 07:49, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
[...]

A ja plastikową, bo drewniane za bardzo mi się przyklejały. Taką do
prania. Można też jako domowy sposób ulepszony wykorzystać taki
wieszaczek, który ma od razu około 10 klamerek rozłożonych w kółko na
"patyczkach", chyba oryginalnie projektowany do jakiegoś małego prania.
Jeśli potrzeba, mogę pokazać obrazek.

Data: 2010-11-16 23:48:42
Autor: JA
suszenie szitek
On 2010-11-16 23:03:30 +0100, Przyjazny <przyjazny@nospam.tld.invalid> said:

"patyczkach", chyba oryginalnie projektowany do jakiegoś małego prania.

majtek, skarpetek, cycników.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-11-17 11:20:11
Autor: Henry(k)
suszenie szitek
Dnia Tue, 16 Nov 2010 22:03:30 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

A ja plastikową, bo drewniane za bardzo mi się przyklejały.

Mi czasami też, ale ja nie jestem maniakiem odbijania razem z ramką ;-)

Pozdrawiam,
                Henry

Data: 2010-11-17 22:31:49
Autor: Przyjazny
suszenie szitek
On 2010-11-17 10:20, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 16 Nov 2010 22:03:30 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

A ja plastikową, bo drewniane za bardzo mi się przyklejały.

Mi czasami też, ale ja nie jestem maniakiem odbijania razem z ramką ;-)

Ja też nie, ale spodziewam się, że przyklejone resztki drewna nie są
obojętne dla trwałości negatywu, a czasami chcę/potrzebuję skopiować coś
starszego niż małe kilka lat. Mam nadzieję, że plastik, jeśli nie jest
za bardzo nowy, jest bezpieczniejszy.

Data: 2010-11-18 07:34:15
Autor: Henry(k)
suszenie szitek
Dnia Wed, 17 Nov 2010 22:31:49 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

[...]

Jeśli są z polipropylenu, czy twardego polietylenu to nie zaszkodzą. Gorzej
jakby były z PVC - ale chyba takich się nie robi.

Pozdrawiam,
                   Henry

suszenie szitek