suszenie szitek

Data: 2010-11-15 12:28:27
Autor: Piotr Sz.
suszenie szitek
Podzieli się kto¶ jakim¶ chałupniczym dobrym sposobem?:)

Ja suszylem lapiac takim stlowym blaszanym spinaczem do papieru. Taka czarna blaszka z drucianymi uchwycikami do rozwarcia. Chwyta bewnie i za badzo mala powierzchnie na krawedzi. Sprawdzalo sie w 100%.

Piotr Sz.

Data: 2010-11-15 05:14:07
Autor: havier
suszenie szitek
do user@domain.invalid chłopie jak masz problemy jakie¶ to zachowaj je
dla siebie albo się podpisuj pod tym co piszesz. Poza tym jeżeli
pragniesz akademickiego języka to raczej nie powiniene¶ czytać
usenetu.

Próbowałem spinaczem o którym piszesz ale skubany nie trzymał SZITKI,
ze¶lizgiwała się.
ale skoro Ci wychodziło to muszę jeszcze raz spróbować. Może miałem
jaki¶ wysłużony spinacz.

Dzięki za wskazówki.

Pozdrawiam,

Ksawery

Data: 2010-11-15 16:25:01
Autor: Piotr Sz.
suszenie szitek
Dzięki za wskazówki.

Ja mialem tego chyba 12 szt i uzywalem losow i nie bylo z tym problemu. Nigdy zadna mi ni wypadla.
Chwytasz nie z naroznik a rownolegle do krawedzi materialu w srodkowej czesci.

Ja mialem tez w ciemni linke stalowa rozwieszona miedzy hakami. Kolejne "zewoje" w odleglosci 10cm od poprzednich (poziomo). Powyzej wyskosci glowy. Przydawalo sie i do powieszenia blon i do suszenia papieru. :-)

Piotr Sz.

Data: 2010-11-15 17:07:35
Autor: Kokos
suszenie szitek
Próbowałem spinaczem o którym piszesz ale skubany nie trzymał SZITKI,

czego? nie znam takiego pojecia fotograficznego...

Data: 2010-11-15 18:58:58
Autor: Michał Kwiatkowski
suszenie szitek
W dniu 2010-11-15 12:28, Piotr Sz. pisze:
Podzieli się ktoś jakimś chałupniczym dobrym sposobem?:)

Ja suszylem lapiac takim stlowym blaszanym spinaczem do papieru. Taka czarna
blaszka z drucianymi uchwycikami do rozwarcia. Chwyta bewnie i za badzo mala
powierzchnie na krawedzi. Sprawdzalo sie w 100%.

dokładnie tego samego używam do MF - są różne rozmiary, a zwykły spinacz biurowy wygięty w S robi za "pętelkę" do podczepienia zestawu na drążku.
--
pozdr;
M.

suszenie szitek