sutannomania telewizyjna

Data: 2010-01-19 19:13:18
Autor: # heÂŽsk #
sutannomania telewizyjna
On Tue, 19 Jan 2010 19:02:20 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Przyznam, że coraz bardziej irytuje mnie sutannomania telewizyjna. Włączam
telewizor rano - "Ziarno", w najlepszych godzinach puszczane są Plebania,
Zakonnice, Ojciec Mateusz. Wszystkie te seriale, owszem, dobrze
zrealizowane, nawet dają się obejrzeć, poziomem nawet przewyższają
większość głupawych seriali komediowych typu "Niania", czy, odpuść Panie
Boże, brazylijskich sitcomów. Chodzi jednak o wspólną ich cechę.

 [litosciwie wyciete]

 to po cholere ogladasz tvp? moze jeszcze radia maryja sluchasz?
 masochista jestes czy co? przelacz sobie na minimini im wyluzuj.

--

 HeSk

Data: 2010-01-19 19:16:02
Autor: Grzegorz Z.
sutannomania telewizyjna
 [litosciwie wyciete]

Nie wiem jak to się dzieje, ale mimo to że nie mam żadnej "regułki"
odnośnie ciebie w czytniku to niezmiennie oznacza mi twoje posty "jako
przeczytane" od razu po ściągnięciu. Niewątpliwie ma to związek z twoimi
nietypowymi nagłówkami.

 to po cholere ogladasz tvp? moze jeszcze radia maryja sluchasz?
 masochista jestes czy co? przelacz sobie na minimini im wyluzuj.

Płacisz abonament?

Data: 2010-01-20 10:07:16
Autor: # heÂŽsk #
sutannomania telewizyjna
On Tue, 19 Jan 2010 19:16:02 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Nie wiem jak to się dzieje, ale mimo to że nie mam żadnej "regułki"
odnośnie ciebie w czytniku to niezmiennie oznacza mi twoje posty "jako
przeczytane" od razu po ściągnięciu.

 nie mow ;o)). cud panie, CUD !

Niewątpliwie ma to związek z twoimi nietypowymi nagłówkami.

 moze grupowy cenzor sie wypowie ?

>  to po cholere ogladasz tvp? moze jeszcze radia maryja sluchasz?
>  masochista jestes czy co? przelacz sobie na minimini im wyluzuj.

Płacisz abonament?

 placenie abonamentu nie zmusza do ogladania tvp.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-20 19:22:56
Autor: Grzegorz Z.
sutannomania telewizyjna
Płacisz abonament?

 placenie abonamentu nie zmusza do ogladania tvp.

Tak samo jak dofinansowywanie zabiegów invitro z NFZ nikogo nie obliguje do
korzystania z nich.

Data: 2010-01-21 13:44:06
Autor: xcihy
sutannomania telewizyjna

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kqo76brsg6d3.i03ep5x6018s.dlg40tude.net...
[...]

Jak jest oglądalność tych noweli?
xc

Data: 2010-01-19 19:32:15
Autor: boukun
sutannomania telewizyjna

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To niech już nazwą oficjalnie KlechoTV i każdy będzie wiedział, że nie ma co włączać.

boukun

sutannomania telewizyjna