sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"

Data: 2010-02-16 21:12:34
Autor: Grzegorz Z.
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
Romansuje z nastolatkami, pedofil, nadużywa alkoholu – wpisy o tej treści
dotyczące 28-letniego księdza z Torunia pojawiły się w internecie – podają
“Nowości”. – To zemsta gimnazjalistek – mówią parafianie z toruńskich
Koniuch. Duchowny wystąpił do prokuratury. – Ktoś chce mnie zniszczyć.
Jestem kłębkiem nerwów. Codziennie modlę się o siłę, by to przetrwać – mówi
28-letni ksiądz z parafii pw. Miłosierdzia Bożego i św. Faustyny.

Kłopoty księdza zaczęły się, gdy zauroczyły się nim dwie uczennice
Gimnazjum nr 3. Jedna z nich prowadziła blog, w którym opisała uczuciową
relację ksiądz-uczennica oraz pocałunki. - Wiem, że młode dziewczęta mogą
twierdzić, że się we mnie zakochały. Niewiele na to poradzę. Swoje
zachowanie oceniam jako nienaganne. Jestem za to zszokowany pomĂłwieniami o
romansowanie czy pedofilię – mówi ksiądz.

Jednak wpisy w internecie to nie wszystko. Do biskupa dotarło zgłoszenie od
osoby świeckiej, która wnioskuje o wyjaśnienie, czy duchowny dopuścił się
molestowania nieletnich oraz “innych czynności seksualnych”. Czy oskarżenia
przeciw księdzu to zwykłe pomówienia i fantazje, czy też prawda? Duchowny
chce oczyszczenia z zarzutów. Wystąpił już o zbadanie sprawy do
prokuratury.

http://stoppedofilom.pl/2010/02/gimnazjalistki-oskarzaja-ksiedza-o-romansowanie/

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-16 22:24:56
Autor: mkarwan
sutannowy "amator kwaśnych g ruszek"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ohwtk0dp036t.g883c6ihhs1r.dlg40tude.net...
[...]

Dlaczego dziewczyny bądź ich rodzice do tej pory nie zgłosiły swoich zarzutów na policję lub do prokuratury?
Albo to opisano jest prawdziwe więc powinno być zgłoszone na policję, albo jest to pomówienie.

Data: 2010-02-17 10:33:29
Autor: Grzegorz Z.
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
przeciw księdzu to zwykłe pomówienia i fantazje, czy też prawda? Duchowny
chce oczyszczenia z zarzutów. Wyst±pił już o zbadanie sprawy do
prokuratury.

Dlaczego dziewczyny b±dĽ ich rodzice do tej pory nie zgłosiły swoich zarzutów na policję lub do prokuratury?

Bały się? To jest w końcu Polska.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-17 11:23:11
Autor: mkarwan
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:aw5303uufd2x$.14b0r6meb5gut.dlg40tude.net...
[...]

Policji się bały?
Prokuratury się bały?
Znowu robisz z siebie durnia?

Data: 2010-02-17 12:18:05
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 11:23:11 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Bały się "co ludzie powiedz±".

Znowu robisz z siebie durnia?

Ostrzegam was, ze piszecie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i znieważenie mnie. Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-17 12:47:36
Autor: mkarwan
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqeigjxz7htq.1jz2thzigegc2$.dlg40tude.net...
[...]

Je¶li byłaby to prawda to ludzie byliby po ich stronie.
A może bały się ewentualnych konsekwencji składania fałszywych zeznań?

Data: 2010-02-17 12:50:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 12:47:36 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Na szczę¶cie to nie "ludzie" decyduj± o czyjej¶ winie tylko niezawisłe
s±dy.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-17 14:21:55
Autor: mkarwan
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7uop8dri1tyr$.r3aw65qftus9$.dlg40tude.net...
[...]

Więc pytam raz jeszcze.
Dlaczego dziewczyny b±dĽ ich rodzice do tej pory nie zgłosiły swoich zarzutów na policję lub do prokuratury?
Dlaczego do tej pory nie wytoczyły temu księdzu sprawy s±dowej?

Data: 2010-02-17 15:33:19
Autor: Grzegorz Z.
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"

Więc pytam raz jeszcze.

Data: 2010-02-17 18:09:41
Autor: mkarwan
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:8cgw9gxsg7bd.gt78tyakrow5$.dlg40tude.net...
[...]

Już to wcze¶niej pisałe¶ - dosłownie. Wymy¶l cos nowego.
Jak można traktować cię poważnie skoro sam z siebie, powtarzam sam z siebie robisz durnia.

Data: 2010-02-17 18:49:19
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 17 Feb 2010 18:09:41 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

"Polskę prowincjonaln±" mam wymy¶leć na nowo?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-17 11:36:55
Autor: =he®sk=
sutannowy "amator kwa¶nych gruszek"
On Tue, 16 Feb 2010 21:12:34 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 grzesiuzz, ciekaw jestem twojej reakcji gdyby jakis kochajacy
 inaczej napisal, ze jestes pedziem ? cieszylbys sie ?

 a tak przy okazji - jaka jest skala tego zjawiska wsrod katabasow ?
 masz jakies dane na ten temat czy opierasz sie na pierdzeniu mediow?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 12:47:29
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ileż to już razy nazywano mnie tu pedałem, pedrylem, pederastą.

I co? I nic.