suweren wkurwił się na targowicę i zaczyna fałsz ować sondaże

Data: 2018-04-12 22:37:36
Autor: japanizer
suweren wkurwił się na targowicę i zaczyna fałsz ować sondaże
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/zjednoczona-opozycja-moglaby-wygrac-wybory-z-pis-bez-lewicy/l0s5d1d

  Badanie przeprowadzone metodą wywiadu telefonicznego wspieranego komputerowo   (CATI), w dniach 9-10 kwietnia 2018 roku na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków   w wieku 18 lat i więcej pokazuje, że Zjednoczona Opozycja, czyli wspólna lista   Platformy Obywatelskiej i .Nowoczesnej mogłaby liczyć w wyborach na 32 proc.   poparcia. O trzy punkty mniej w tym badaniu ma Prawo i Sprawiedliwości ze swoimi   koalicjantami. 29 proc. dla targowicy? Niech wsadzą Maciarewicza do szpitala psychiatrycznego, może im odbije powyżej 30 proc.

Data: 2018-04-13 07:26:19
Autor: Bytomir Telesfor vel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Kwiecień plecień, bo przeplata, trochu Ryśa trochu PISiorstwa:)

Sondaż srondaż, gdybyśta pały wcześniej nie przeginali, może teraz ktoś
by uwierzył, a tak?   2005r:
Donald Franciszek Tusk 36%
Lech Aleksander Kaczyński 33%

Przeca Donek był liderem, tak samo jak później de Bul z 73%.

Data: 2018-04-13 16:53:41
Autor: Presidente de San Escobar
Bytomir Telesfor vel Dąs <franek.zyto@gmail.com> napisał(-a):

2005r:
Donald Franciszek Tusk 36%
Lech Aleksander Kaczyński 33%

pokaż sondaż i nie pitol

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-13 17:05:58
Autor: A. Filip
fałszować sondaże!
Bytomir Telesfor vel Dąs <franek.zyto@gmail.com> pisze:
[...]

No i o co ci chodzi?  Deklarowany błąd pomiaru _dobrych_ sondaży to
+/- 3%. W twojej wersji pojechali "po samej bandzie" ;-)

Przy czym dokładniej to jest coś ala "na 95% prawdziwe wyniki odbierają
o góra +/- 3% od podawanych", czyli statystyczne jeden sondaż na 20 będzie
poza deklarowanymi widełkami +/- 3%.  Siara się robi jak przestrzelą
_grubo_ poza widełki albo jak "prawie wszystkie" sondażownie będą szorować
po tej samej bandzie.
Przeca Donek był liderem, tak samo jak później de Bul z 73%.

Bo nad-prezes Kaczyński wybrał kontrkandydata znacznie lepszego niż ten
którego się ludzie spodziewali/obawiali? ;-)

Miałby jakiś szacunek do "sondażowni w Polsce" jakby _pedantycznie_
dodawały takie zastrzeżenia jakie podaje Gallup przy swoich sondażach,
jaki jest _deklarowany_ błąd pomiaru.  Bo nawet 3% to często politycznie
bardzo dużo, że o 6% też wspomnę.

Data: 2018-04-13 07:54:55
Autor: z
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

Ale co ja będę takie oczywiste prawdy tłumaczył niedorozwinietemu co nawet primaaaprlisy linkował.
3% hłehłehłe :-)

PS. a jak uwidacznia przykład węgierski: ostatnia nadzieja opozycji czyli duża frekwencja NIE DZIAŁA :-)

Data: 2018-04-12 23:14:23
Autor: japanizer
On Friday, April 13, 2018 at 2:54:57 PM UTC+9, z wrote:
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób

Och, nawet Kaczelnik skomentował w identyczny sposób: "wszyscy wiemy, jak robione są te sondaże".

i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

No wszak mówię, że fałszują. Tzn. jeszcze dwa miesiące temu sondaże były robione w porządku, ale odkąd wylała się kupa "NAM SIĘ NALEŻY", to suweren zaczął oszukiwać ankieterów.

[...]

Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji.

Data: 2018-04-13 12:06:10
Autor: z
W dniu 2018-04-13 o 08:14, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nawet Mariolka Ci wytłumaczy że to podstawy WOSu :-)

No wszak mówię, że fałszują. Tzn. jeszcze dwa miesiące temu sondaże były robione w porządku, ale odkąd wylała się kupa "NAM SIĘ NALEŻY", to suweren zaczął oszukiwać ankieterów.

Nie fałszują tylko durny naród się wstydzi przed ankieterami że głosuje na PiS a najbardziej się wstydzą ci co głosują na Peeezzzzeeelll :-)

Znowu Podstawy WOSu

Ogarnij się trochę. Mowa o 3% czyli błędzie statystycznym.
TAK jest coś takiego :-)

Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji.

Ale zwiększona frekwencja i mobilizacja opozycji miała utrzeć nosa reżimowi.
I co? TO TAK NIE DZIAŁA
Jak ma teraz żyć totalna opozycja jak nawet ostateczne metody się nie sprawdzają? :-)

Data: 2018-04-13 04:21:16
Autor: japanizer
On Friday, April 13, 2018 at 7:06:12 PM UTC+9, z wrote:

> [...]

Znowu Podstawy WOSu

Ogarnij się trochę. Mowa o 3% czyli błędzie statystycznym.

30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

> Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji..

Ale zwiększona frekwencja i mobilizacja opozycji miała utrzeć nosa reżimowi.

Serio jakiś sondaż tak mówił? Dasz linka?

Data: 2018-04-13 21:59:03
Autor: z
W dniu 2018-04-13 o 13:21, japanizer@japanizer.org pisze:

30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

Nie ma 30 do 30. to fejkowy sondaż z błędem 6% i w dodatku telefoniczny

weź się chłopie/babo :-) przygotuj do pracy

Serio jakiś sondaż tak mówił? Dasz linka?

Mądre głowy w tvnach kilka dni przed wyborami trąbiły że zwiększona frekwencja jest nadzieją na brak większości konstytucyjnej.
Nie wiem jakie oni sondaże oglądali.
No chyba że bezczelnie kłamali. Tak to możliwe :-)

Data: 2018-04-13 16:05:16
Autor: japanizer
On Saturday, April 14, 2018 at 4:59:05 AM UTC+9, z wrote:

> 30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

Nie ma 30 do 30. to fejkowy sondaż z błędem 6% i w dodatku telefoniczny

weź się chłopie/babo :-) przygotuj do pracy

Poparcie PIS:
28% Millward Brown
29% Kantar Public
32% IBRIS
46% rządowy CBOS

https://pbs.twimg.com/media/DaqoPNqW4AA5UqF.jpg

he he he
> [...]
Nie wiem jakie oni sondaże oglądali.
No chyba że bezczelnie kłamali. Tak to możliwe :-)

Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.

Data: 2018-04-14 01:07:40
Autor: u2
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
W dniu 14.04.2018 o 01:05, hitlerizer@japanizer.org pisze:
46% rządowy CBOS

ano adi, typowa ustawka, nikt rozumny nie wierzy sondażowniom:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-14 07:46:37
Autor: z
W dniu 2018-04-14 o 01:05, japanizer@japanizer.org pisze:

Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.

Poszerzaj swoje horyzonty bo oprócz netu jeszcze jest np. tok-fm :-)

Data: 2018-04-13 23:43:46
Autor: japanizer
On Saturday, April 14, 2018 at 2:46:38 PM UTC+9, z wrote:

> Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.
> Poszerzaj swoje horyzonty bo oprócz netu jeszcze jest np. tok-fm :-)

OK, czyli właśnie przyznałeś, że coś ubzdurałeś i usiłujesz zmienić temat. Spoko.

Data: 2018-04-14 18:27:38
Autor: z
W dniu 2018-04-14 o 08:43, japanizer@japanizer.org pisze:
OK, czyli właśnie przyznałeś, że coś ubzdurałeś i usiłujesz zmienić temat. Spoko.

Ale Ty ograniczony jesteś.
Nawet nie oglądasz/słuchasz mediów promowanych przez swoich mocodawców
Poza kopiuj-wklej to Ty kariery nie zrobisz :-)
Spróbuj czasem coś od siebie... Coś  pokombinuj, wysil szare komórki, skojarz fakty, porównaj zdarzenia...

To nie boli :-)

Data: 2018-04-14 08:27:51
Autor: z
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
A...

I jeszcze poczytaj o LIDzie.
Była kiedyś taka partia która próbowała sumować elektorat ;-)

Data: 2018-04-13 09:28:39
Autor: Nam sie należy! - (c) B. Szydło - PiS

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5ad0462f$0$987$65785112news.neostrada.pl...
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

Przez kogo jest "niedoszacowany"? Przeciez to przedwyborcza gra by motłoch mimo "te pieniądze nam się należą!" poszedł na wybory.

CL

Data: 2018-04-13 09:03:22
Autor: A. Filip
suweren wkurwił się Úş×üBÖŤ‚Œ"ş×üAŔ¸÷ i zaczyna ;-) ]
[...]

Nie martw się.  Schetyna nie z takiego poziomu poparcia potrafi zejść ;-)

AFAIR _deklarowany_ błąd pomiaru sondaży telefonicznych to +/-6%

Data: 2018-04-13 12:08:47
Autor: z
suweren wkurwił się na targowicę i zaczyna fałszować sondaże [Drugi zjazd Schetyny uznaje za rozpoczęty! ;-) ]
W dniu 2018-04-13 o 09:03, A. Filip pisze:
AFAIR _deklarowany_ błąd pomiaru sondaży telefonicznych to +/-6%

ŁEEEEE
i to jeszcze telefoniczne było
Ja ankieterów z "milłork cośtam" spuszczam na drzewo :-)

Data: 2018-04-13 14:25:32
Autor: Presidente de San Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-04-13 o 09:03, A. Filip pisze:
> AFAIR _deklarowany_ błąd pomiaru sondaży telefonicznych to +/-6%

ŁEEEEE
i to jeszcze telefoniczne było

telefoniczne są najwiarygodniejsze

Data: 2018-04-13 16:44:24
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-04-13 o 09:03, A. Filip pisze:
> AFAIR _deklarowany_ błąd pomiaru sondaży telefonicznych to +/-6%

ŁEEEEE
i to jeszcze telefoniczne było

telefoniczne są najwiarygodniejsze

Dla kogo?  Dla tego komu wynik "pasuje"? :-)

AFAIR największe historyczne "niedoszacowania" PiS były z ankiet
telefonicznych.  Widać zwolennicy PO mają po kilka telefonów i
uwielbiają "być pytani" a zwolennicy PiS ani jednego a na telefoniczne
pytania HGW tak naprawdę kogo nie odpowiadają ci paranoicy :-)

Sondaże telefoniczne są AFAIK najtańsze z tych o (jeszcze) w miarę
przyzwoitej wiarygodności.  Do _szybkiego_ wyłapywania dużych zmian
też są w miarę dobre _dopóki_ się pamięta o ich większym marginesie
deklarowanego możliwego błędu (AFAIR 6% zamiast 3%).

Ja ankieterów z "milłork cośtam" spuszczam na drzewo :-)

Data: 2018-04-13 16:53:12
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:

> telefoniczne są najwiarygodniejsze

Dla kogo?  Dla tego komu wynik "pasuje"? :-)

to sobie poczytaj o metodologii i sprawdzalności
masz opracowania w necie

AFAIR największe historyczne "niedoszacowania" PiS były z ankiet
telefonicznych.

czyli shit pamiętasz

Widać zwolennicy PO mają po kilka telefonów i
uwielbiają "być pytani" a zwolennicy PiS ani jednego a na telefoniczne
pytania HGW tak naprawdę kogo nie odpowiadają ci paranoicy :-)

snujesz teoryjki głupsze od macierewiczowych

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-14 00:00:01
Autor: stevep
W dniu 2018-04-13 o 12:08, z pisze:
[...]

A musisz głosić, że się spuszczasz?

--
stevep

suweren wkurwił się na targowicę i zaczyna fałsz ować sondaże