suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe

Data: 2018-04-13 07:54:55
Autor: z
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

Ale co ja będę takie oczywiste prawdy tłumaczył niedorozwinietemu co nawet primaaaprlisy linkował.
3% hłehłehłe :-)

PS. a jak uwidacznia przykład węgierski: ostatnia nadzieja opozycji czyli duża frekwencja NIE DZIAŁA :-)

Data: 2018-04-12 23:14:23
Autor: japanizer
suweren wkurwił się na targowicę i zaczyna fa łszować sondaże
On Friday, April 13, 2018 at 2:54:57 PM UTC+9, z wrote:
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób

Och, nawet Kaczelnik skomentował w identyczny sposób: "wszyscy wiemy, jak robione są te sondaże".

i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

No wszak mówię, że fałszują. Tzn. jeszcze dwa miesiące temu sondaże były robione w porządku, ale odkąd wylała się kupa "NAM SIĘ NALEŻY", to suweren zaczął oszukiwać ankieterów.

[...]

Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji.

Data: 2018-04-13 12:06:10
Autor: z
W dniu 2018-04-13 o 08:14, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nawet Mariolka Ci wytłumaczy że to podstawy WOSu :-)

No wszak mówię, że fałszują. Tzn. jeszcze dwa miesiące temu sondaże były robione w porządku, ale odkąd wylała się kupa "NAM SIĘ NALEŻY", to suweren zaczął oszukiwać ankieterów.

Nie fałszują tylko durny naród się wstydzi przed ankieterami że głosuje na PiS a najbardziej się wstydzą ci co głosują na Peeezzzzeeelll :-)

Znowu Podstawy WOSu

Ogarnij się trochę. Mowa o 3% czyli błędzie statystycznym.
TAK jest coś takiego :-)

Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji.

Ale zwiększona frekwencja i mobilizacja opozycji miała utrzeć nosa reżimowi.
I co? TO TAK NIE DZIAŁA
Jak ma teraz żyć totalna opozycja jak nawet ostateczne metody się nie sprawdzają? :-)

Data: 2018-04-13 04:21:16
Autor: japanizer
On Friday, April 13, 2018 at 7:06:12 PM UTC+9, z wrote:

> [...]

Znowu Podstawy WOSu

Ogarnij się trochę. Mowa o 3% czyli błędzie statystycznym.

30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

> Sondaże na Węgrzech nie dawały specjalnie szans opozycji..

Ale zwiększona frekwencja i mobilizacja opozycji miała utrzeć nosa reżimowi.

Serio jakiś sondaż tak mówił? Dasz linka?

Data: 2018-04-13 21:59:03
Autor: z
W dniu 2018-04-13 o 13:21, japanizer@japanizer.org pisze:

30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

Nie ma 30 do 30. to fejkowy sondaż z błędem 6% i w dodatku telefoniczny

weź się chłopie/babo :-) przygotuj do pracy

Serio jakiś sondaż tak mówił? Dasz linka?

Mądre głowy w tvnach kilka dni przed wyborami trąbiły że zwiększona frekwencja jest nadzieją na brak większości konstytucyjnej.
Nie wiem jakie oni sondaże oglądali.
No chyba że bezczelnie kłamali. Tak to możliwe :-)

Data: 2018-04-13 16:05:16
Autor: japanizer
On Saturday, April 14, 2018 at 4:59:05 AM UTC+9, z wrote:

> 30% vs 30% to spora zmiana wobec 50% vs 15%, nie sądzisz?

Nie ma 30 do 30. to fejkowy sondaż z błędem 6% i w dodatku telefoniczny

weź się chłopie/babo :-) przygotuj do pracy

Poparcie PIS:
28% Millward Brown
29% Kantar Public
32% IBRIS
46% rządowy CBOS

https://pbs.twimg.com/media/DaqoPNqW4AA5UqF.jpg

he he he
> [...]
Nie wiem jakie oni sondaże oglądali.
No chyba że bezczelnie kłamali. Tak to możliwe :-)

Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.

Data: 2018-04-14 01:07:40
Autor: u2
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
W dniu 14.04.2018 o 01:05, hitlerizer@japanizer.org pisze:
46% rządowy CBOS

ano adi, typowa ustawka, nikt rozumny nie wierzy sondażowniom:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-04-14 07:46:37
Autor: z
W dniu 2018-04-14 o 01:05, japanizer@japanizer.org pisze:

Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.

Poszerzaj swoje horyzonty bo oprócz netu jeszcze jest np. tok-fm :-)

Data: 2018-04-13 23:43:46
Autor: japanizer
On Saturday, April 14, 2018 at 2:46:38 PM UTC+9, z wrote:

> Link z artykułem albo spadaj ze swoimi teoriami.
> Poszerzaj swoje horyzonty bo oprócz netu jeszcze jest np. tok-fm :-)

OK, czyli właśnie przyznałeś, że coś ubzdurałeś i usiłujesz zmienić temat. Spoko.

Data: 2018-04-14 18:27:38
Autor: z
W dniu 2018-04-14 o 08:43, japanizer@japanizer.org pisze:
OK, czyli właśnie przyznałeś, że coś ubzdurałeś i usiłujesz zmienić temat. Spoko.

Ale Ty ograniczony jesteś.
Nawet nie oglądasz/słuchasz mediów promowanych przez swoich mocodawców
Poza kopiuj-wklej to Ty kariery nie zrobisz :-)
Spróbuj czasem coś od siebie... Coś  pokombinuj, wysil szare komórki, skojarz fakty, porównaj zdarzenia...

To nie boli :-)

Data: 2018-04-14 08:27:51
Autor: z
suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe
A...

I jeszcze poczytaj o LIDzie.
Była kiedyś taka partia która próbowała sumować elektorat ;-)

Data: 2018-04-13 09:28:39
Autor: Nam sie należy! - (c) B. Szydło - PiS

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5ad0462f$0$987$65785112news.neostrada.pl...
Sprostowanie.

Każdy cokolwiek myślący Kowalski wie że tu się głosów nie sumuje w tak banalny sposób i że Pis jest notorycznie niedoszacowany w sondażach.

Przez kogo jest "niedoszacowany"? Przeciez to przedwyborcza gra by motłoch mimo "te pieniądze nam się należą!" poszedł na wybory.

CL

suweren wkurwił się na targowicę i zac zyna fałszować sondaĹźe