suzuki b-king a kufry

Data: 2010-01-10 12:19:16
Autor: WIADRO
suzuki b-king a kufry
On 8 Sty, 16:17, "Tomek K." <tomek3c...@poczta.fm> wrote:
Witam po dluuuuugiej nieobecnosci na prm :).
Mam krotkie pytanko:
orientuje sie ktos z Was, czy w B-Kingu mozna
zainstalowac kufry boczne ?
Szukalem na stronie givi, ale nic nie znalazlem.
Moze jakas inna firma?

jeśli jeszcze nie kupiłeś, to go nie polecam do turystyki.
Na próbę pojechało razem 3 kolegów(~900km),  nową busą, nowym b-king i
nowym xx, i co około 200km się zmieniali maszynami..
nikt nie był zadowolony jak była jego kolej na b-kinga..

--
wiadro(SoldierAK)

Data: 2010-01-10 21:49:11
Autor: Tomek K.
suzuki b-king a kufry
Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał
[...]

A dlaczego nie byli zadowoleni?
Niech zgadne....bo wialo? Hahaha, bo ma wiac, to przeciez golas.
Ja z reguly nie slucham tego typu opowiesci.
Pamietam jak przed zakupem K5 wszyscy mi mowili,
nie kupuj K5, kup CBR1000RR. Wzialem na jazde testowa
jeden i drugi. Na CBR myslalem, ze zasne.
K5 podpasowala mi idealnie i do jazdy sportowej i do
jednoosobowej turystyki (mimo, ze nawet wlasciciel-dealer suzuki
w Gdyni odradzal mi haha, twierdzac, ze on po przejechaniu
100km ledwo zyje). Takie to sa wlasnie opowiesci.

Jedyne co moglo by mnie odwiesc od zakupu b-kinga
bylaby jego mulowatosc - ale na brak wrazen w tym motocyklu
chyba nikt nie narzeka :P, lub brak mozliwosci zainstalowania
dobrych kufrow :P. Trzecie kryterium: moto ma byc dwuosobowe
tzn nawet zielony pasazer nie ma lezec na kierowcy.

Poza tym ma byc 3funkcyjne - 1. zapewnic jazde w stylu 1000K5,
2. raz w roku byc motocyklem turystycznym
3. dac mozliwosc powloczenia sie 50km/h w samym zolwiu i kasku po
okolicznych jeziorach itp.

I to chyba bedzie b-king :), tylko te kufry - Sybi mnie zmartwil.

Pozdrawiam
Tomek K.(3city)
www.tk3city.net

Data: 2010-01-10 15:12:45
Autor: WIADRO
suzuki b-king a kufry
On 10 Sty, 21:49, "Tomek K." <tomek3c...@poczta.fm> wrote:

A dlaczego nie byli zadowoleni?
Niech zgadne....bo wialo? Hahaha, bo ma wiac, to przeciez golas.

wiało karki spuchnięte były :) tylko że wszyscy koło 200km/h lecieli

chyba że tak, to polecam :)

--
wiadro(soldierAK)

Data: 2010-01-11 08:02:42
Autor: Sybi
suzuki b-king a kufry
Użytkownik "Tomek K." napisał:
I to chyba bedzie b-king :), tylko te kufry - Sybi mnie zmartwil.

No sorry no;)
Ja je wywalilem z uwagi na brzydote (nie podobal mi sie wyglad tych mocowan
do xx-a ale to rzezc gustu ofkos), nieszczelnosc i szarpanie sie
z mocowaniem zamiast szybkiego montazu.
Naprawde popytaj Wojtosa On ma bogatsze doswiadczenie, jezdzi z tym cholerstwem
dwa sezony;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-01-11 00:21:32
Autor: zuzka600f
suzuki b-king a kufry
  Czesc :)

On 11 Sty, 08:02, "Sybi" <s...@go2.pl> wrote:
[...]

Z drugiej strony, Bartek Skalski dawno temu jezdzil chyba wlasnie z
Krauzerami systemu K5 i byl z nich b. zadowolony. Jeden przezyl nawet
bliskie spotkanie z Daewoo Cielo (Nexia) wew Rumunii i dalej
jezdzil ;)
Moze wiec nie jest tak tragicznie, a jedynie jest kwestia egzemplarza?

  Pozdrawiam :)
  Tomek

Data: 2010-01-11 10:23:05
Autor: (pj)
suzuki b-king a kufry
W dniu 2010-01-10 21:49, Tomek K. pisze:
Jedyne co moglo by mnie odwiesc od zakupu b-kinga
bylaby jego mulowatosc - ale na brak wrazen w tym motocyklu
chyba nikt nie narzeka :P,

jak jezdzilem na dniach otwartych nowa buza, to kolega obok na b-kingu na obwodnicy dawal rade, tak do 150 - to chyba dobrze..? ;-)

--
pozdr
pj

suzuki b-king a kufry