suzuki gs500

Data: 2011-03-18 18:26:32
Autor: elis29
suzuki gs500
witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500 ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do wykonania pozdrawiam

Data: 2011-03-19 05:09:56
Autor: Ryback
suzuki gs500
On 18 Mar, 19:26, elis29 <elis29@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500
ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do wykonania

Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Nie chcem spamować, ale wlałem 2 miesiace temu Motul 10W i jestem very
very happy. Moto to Bandit 1200 ale procedura będzie podobna. Rzecz z
pozoru łatwa, Odkręcasz od dołu śrubę spustową i wjmujesz tłok, dalej
wybijanie uszczelniaczy nie należy do najprostszych, musisz pare razy
bardzo mocno pociagnąć rurę trzymając goleń nogami. U mnie po
szarpnięciach pokazały sie otworki do przelewu ojeju i za ich pomoca
pomogłem sobie śrubokrętem (metodą dźwigni podwazyłem o górną część
goleni) i wyszło. Wymyj wszystko benzyną ekstrakcyjną i złóż ponownie,
zalej świeżym olejem... i tu kolejny problem uszczelniacze musisz
włożyć równo i za pomocą albo specjalnej długiej rurki albo jakiegoś
narzędzia. Ja osobiście nie wymieniałem uszczelniaczy i nie udało mi
się też do końca wepchąć ich równo :) i choć straszono mnie że będa
cieknąć to narazie jest sucho i jedzie prosto. Reszta jest łatwa:
kluczem skręcasz od góry korek z uszczelką. Pamiętaj żeby sprężyne
założyć gęstszymi zwojami do góry. Najlepiej zrób sobie zdjęcia
jeszcze przed demontażem, alebo skorzystaj z czytelnej serwisówki.

PS. Ja malowałem na nowo golenie dlatego je rozbierałem, ale jeśli nie
masz takiego zamiaru to po prostu odkręć górny korek, wylej dokładnie
olej z lagów i wlej świeży, sprawdź tylko stan uszczelniaczy jeśli nic
nie cieknie to je zostaw tak bedzie najlepiej. Zakręć, załóż, JEDŹ!

pozdro

Data: 2011-03-19 11:23:36
Autor: PawelK vel Pablo
suzuki gs500
Dnia 077 roku bieżącego, elis29 zeznał(a) jak następuje:

witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki
gs500 ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do
wykonania pozdrawiam

To zależy. W FZS600 czyszczenie lag, wymiana uszczelniaczy i oleju
zajęło mi cały dzień. Wczoraj skończyliśmy z kumplem ZX6R zeszło się
dwa dni, i dodatkowo wizyta w zaprzyjaźnionym warsztacie bo bez
pneumata się nie dało skręcić tego dziadostwa.

Zakładam oczywiście, że jesteś "techniczny"

Co do oleju zalej 10W i bedzie Pan zadooolonoony.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

suzuki gs500