Data: 2011-03-18 18:26:32 | |
Autor: elis29 | |
suzuki gs500 | |
witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500 ijak mam wymienic uszczelniacze w nich i czy jest to trudne do wykonania pozdrawiam
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2011-03-19 05:09:56 | |
Autor: Ryback | |
suzuki gs500 | |
On 18 Mar, 19:26, elis29 <elis29@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki gs500 Nie chcem spamować, ale wlałem 2 miesiace temu Motul 10W i jestem very very happy. Moto to Bandit 1200 ale procedura będzie podobna. Rzecz z pozoru łatwa, Odkręcasz od dołu śrubę spustową i wjmujesz tłok, dalej wybijanie uszczelniaczy nie należy do najprostszych, musisz pare razy bardzo mocno pociagnąć rurę trzymając goleń nogami. U mnie po szarpnięciach pokazały sie otworki do przelewu ojeju i za ich pomoca pomogłem sobie śrubokrętem (metodą dźwigni podwazyłem o górną część goleni) i wyszło. Wymyj wszystko benzyną ekstrakcyjną i złóż ponownie, zalej świeżym olejem... i tu kolejny problem uszczelniacze musisz włożyć równo i za pomocą albo specjalnej długiej rurki albo jakiegoś narzędzia. Ja osobiście nie wymieniałem uszczelniaczy i nie udało mi się też do końca wepchąć ich równo :) i choć straszono mnie że będa cieknąć to narazie jest sucho i jedzie prosto. Reszta jest łatwa: kluczem skręcasz od góry korek z uszczelką. Pamiętaj żeby sprężyne założyć gęstszymi zwojami do góry. Najlepiej zrób sobie zdjęcia jeszcze przed demontażem, alebo skorzystaj z czytelnej serwisówki. PS. Ja malowałem na nowo golenie dlatego je rozbierałem, ale jeśli nie masz takiego zamiaru to po prostu odkręć górny korek, wylej dokładnie olej z lagów i wlej świeży, sprawdź tylko stan uszczelniaczy jeśli nic nie cieknie to je zostaw tak bedzie najlepiej. Zakręć, załóż, JEDŹ! pozdro |
|
Data: 2011-03-19 11:23:36 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
suzuki gs500 | |
Dnia 077 roku bieżącego, elis29 zeznał(a) jak następuje:
witam mam jeszcze pytanie jaki olej mam wlac w lagi motoru suzuki To zależy. W FZS600 czyszczenie lag, wymiana uszczelniaczy i oleju zajęło mi cały dzień. Wczoraj skończyliśmy z kumplem ZX6R zeszło się dwa dni, i dodatkowo wizyta w zaprzyjaźnionym warsztacie bo bez pneumata się nie dało skręcić tego dziadostwa. Zakładam oczywiście, że jesteś "techniczny" Co do oleju zalej 10W i bedzie Pan zadooolonoony. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |