suzuki gsx-f 750

Data: 2011-08-26 11:31:25
Autor: Small
suzuki gsx-f 750
W dniu 25-08-2011 05:22, paykan pisze:
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem wymarzonej kat.A, noszę się z
zamiarem zakupienia Suzuki GSX-F 750. Co sądzicie na temat takiego
sprzętu, warto się wbić w coś takiego??, mało tego jeździ po naszych
drogach, boję się o dostępność części itp. Co o tym sądzicie.

Uwazam ze warto. Uzywam go turystycznie oraz do jazdy po miescie. W obu przypadkach u mnie sie sprawdzil. Tu info na temat mojego:
http://www.naszeptaki.pl/index.php/motocykl-suzuki-gsx-750f.html

Osobiscie jednak polecalbym Ci cos o mniejszej mocy na poczatek. Zawsze mozesz kupic i po 2ch sezonach sprzedac jakas 500-setke. Potem przesiadziesz sie na "wiekszy" Ja zaczynalem od skuterka i to byl dobry start w jednoslady. Doswiadczenie z za kierownicy sie przydaje, ale to nie wszystko.

pozdr

Small
GSX750F

suzuki gsx-f 750