Data: 2010-01-10 23:21:20 | |
Autor: skate | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
Cześć,
Planuję wypad do Włoch na maj/czerwiec (na razie sam, ale 1-2 motocykle więcej mile widziane). Trasa: Alpy - Dolomity - Lago di Garda, cel: Toskania. Z dotychczasowego doświadczenia: zakładałem tankbag i plecak i wystarczało, ale to były trasy po Polsce. Z tankbagiem o wysokości ok 20 cm ponad 150 chciało urwać głowę, chociaż jak się zdesperowałem i wcisnąłem podbródek w ten tankbag, to pojechałem i ponad 200. Ale tak się długo nie da. Tu nasuwa się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki: szyba akcesoryjna, stelaże, kufry, juki i kołczany. Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa. pozdro skate suzuki hayabusa k8 chińczyk enduro 200 ccm też niezła k. -- |
|
Data: 2010-01-11 10:25:04 | |
Autor: (pj) | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
W dniu 2010-01-11 00:21, skate pisze:
Tu nasuwa nie wiem czemu pytasz wylacznie o buze w nowej budzie? ale u mnie szyba turystyczna MRA i centralny kufer Givi na dedykowanym stelazu daly rade -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-01-11 10:39:16 | |
Autor: | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
Tylko dlatego, że stelaże prawdopodobnie się różnią, ale pewien nie jestem. Używasz tylko centralnego kufra?
pozdro -- |
|
Data: 2010-01-11 12:35:53 | |
Autor: (pj) | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
W dniu 2010-01-11 11:39, wodnik260@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Używasz tylko centralnego kufra? tak - z bocznymi robi sie z buzy goldas... ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-01-11 12:03:02 | |
Autor: Ireneusz Dyła | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
Użytkownik "skate" napisał w wiadomości Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa. Jak do Toscanii to w zupełności wystarczy karta kredytowa ;-) Zacząłbym od szyby. Co prawda w K8 jest nieco wyższa niż w starszych modelach, ale mi osobiście w normalnej pozycji jeszcze przysłaniała górę zegarów. Po kilku próbach idąc od oryginału do turystycznej znalazłem się w środku z szyba sportową z garbem. Taka imo była najlepsza: nie przysłaniała zegarów jak oryginał i nie hałasowała jak turystyczna. Kolejna sprawa to kask, na trasę musi być taki żebyś mógł swobdonie kręcic głową przy 150 bez pdrywania i gwizdów. Jak już sobie taki zestaw skomponowałem to jazda z tankbagiem > 30cm nie stanowiła wielkiego utrudnienia. Rzeczywistą porażką jest natomiast pełne okufrowanie buzy bo robi się z niej autobus o szerokości ca 120-130cm. i jest znacznie szerzej niż w lusterkach. K8 znaczaco się w tej dziedzinie nie zmieniła. Można z takim zestawem utrzymywać podróżną w okolicach 2 paczek i nic nie odpada, ale już w ciasnych winklach kufry czasem przycierają o asfalt. Pamiętaj też, że w takim sierpniu Dolomity są zakorkowane i jak się okufrujesz to będziesz stał w tych korkach jak każdy samochód. Jazda przez 30-50km na 1. biegu i półsprzęgle nie jest przyjemna. Wydaje się więc sensowan rada PJ-a, żeby założyć tylko topkejsa i ograniczyć klamoty do minimum. I na koniec: okufrowana buza wygląda tak paskudnie, że odechciewa się na nią wsiadać. -- Pozdrawiam Irek i ktm-y |
|
Data: 2010-01-11 13:33:26 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
skate pisze:
Trasa: Alpy - Dolomity - Lago di Garda, cel: Toskania. samemu czy z plecakiem? jak plecak to jak wychowany motocyklowo? jak wychowany to wystarczy tankbag + topcase + sakwy tekstylne jak najwezsze jak niewychowany.. to zamow dhl ;) Z dotychczasowego doświadczenia: zakładałem tankbag i plecak i wystarczało, ale to były trasy po Polsce. Z tankbagiem o wysokości ok 20 cm ponad 150 chciało urwać głowę, chociaż jak się zdesperowałem i wcisnąłem podbródek w ten tankbag, to pojechałem i ponad 200.Demonizujesz albo za duzo autem jezdzisz, na buzie nie wieje. Ale tak się długo nie da.da sie, po 24h troszke boli glowa. Pozniej juz nie. Tu nasuwa się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki: szyba akcesoryjna, stelaże, kufry, juki i kołczany.szyba mra (model z podgieta koncowka) stelaz pod topcase i 42-48l topcase zeby nie robic goldasa sakwy kappa/bagster jak musisz i voila :) moja wersja dwuosobowa http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/por089.JPG namiot,spiwory maty pelna niezaleznosc.. ale hotele wygodniejsze ;) na k4. Ale wymiary k8 sie nie zmniejszyly. Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.wystarcza. -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2010-01-11 22:27:37 | |
Autor: skate | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
cicho, wiem. Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase. I sakwy na karty kredytowe. pozdro skate hayabusa chińczyk enduro -- |
|
Data: 2010-01-13 12:21:14 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
suzuki hayabusa k8 jako turystyk | |
skate pisze:
Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase. I taka mala uwaga, chociaz blisko jedziesz, ustaw sobie poprawnie klamki (w sensie poziomu a nie odleglosci od kiery) gdyz poniewaz w dlugotrwalej jezdzie (pow 12h) jak masz zle ustawione to nadgarstki tak dostaja, ze nastepnego dnia ciezko wziac kiere w rece. -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|