suzuki hayabusa k8 jako turystyk

Data: 2010-01-11 13:33:26
Autor: Grzegorz Rogala
suzuki hayabusa k8 jako turystyk
skate pisze:

Trasa: Alpy - Dolomity - Lago di Garda, cel: Toskania.

samemu czy z plecakiem?
jak plecak to jak wychowany motocyklowo?
jak wychowany to wystarczy tankbag + topcase + sakwy tekstylne jak najwezsze
jak niewychowany.. to zamow dhl ;)

Z dotychczasowego doświadczenia: zakładałem tankbag i plecak i wystarczało, ale to były trasy po Polsce. Z tankbagiem o wysokości ok 20 cm ponad 150 chciało urwać głowę, chociaż jak się zdesperowałem i wcisnąłem podbródek w ten tankbag, to pojechałem i ponad 200.
Demonizujesz albo za duzo autem jezdzisz, na buzie nie wieje.

Ale tak się długo nie da.
da sie, po 24h troszke boli glowa. Pozniej juz nie.

Tu nasuwa się pytanie, jak koledzy dostosowywali swoje K8+ do dłuższej turystyki: szyba akcesoryjna, stelaże, kufry, juki i kołczany.
szyba mra (model z podgieta koncowka)
stelaz pod topcase i 42-48l topcase zeby nie robic goldasa
sakwy kappa/bagster jak musisz
i voila :)
moja wersja dwuosobowa http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/por089.JPG
namiot,spiwory maty pelna niezaleznosc.. ale hotele wygodniejsze ;)
na k4. Ale wymiary k8 sie nie zmniejszyly.

Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.
wystarcza.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-01-11 22:27:37
Autor: skate
suzuki hayabusa k8 jako turystyk

> Tylko nie mówcie, że wystarcza karta kredytowa.
wystarcza.
cicho, wiem.

Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase.
I sakwy na karty kredytowe.

pozdro
skate
hayabusa
chińczyk enduro --

Data: 2010-01-13 12:21:14
Autor: Grzegorz Rogala
skate pisze:

Dziękuję Koleżeństwu, będzie szybka i topcase.
I sakwy na karty kredytowe.

I taka mala uwaga, chociaz blisko jedziesz, ustaw sobie poprawnie klamki (w sensie poziomu a nie odleglosci od kiery) gdyz poniewaz w dlugotrwalej jezdzie (pow 12h) jak masz zle ustawione to nadgarstki tak dostaja, ze nastepnego dnia ciezko wziac kiere w rece.

--
pozdr
Rogal

suzuki hayabusa k8 jako turystyk