suzuki marauder 125 pomocy

Data: 2012-08-08 14:43:51
Autor: malypawel95
suzuki marauder 125 pomocy
potrzebuje pomocy moj suzuki marauder 125 nie chce odpalic, nic sie nie dzije gdy prubuje to zrobic, kontrolka " N" sie nie swieci nie wiem czemu klakson tez chwile działa a potem nic pomocy co mam zrobic ? --

Data: 2012-08-08 16:54:11
Autor: Kuczu
suzuki marauder 125 pomocy
W dniu 2012-08-08 16:43, malypawel95 pisze:
potrzebuje pomocy moj suzuki marauder 125 nie chce odpalic, nic sie nie
dzije gdy prubuje to zrobic, kontrolka " N" sie nie swieci nie wiem
czemu klakson tez chwile działa a potem nic pomocy co mam zrobic ?

Wroc do podrecznika jezyka polskiego i przestudiuj go dokladnie.

A potem naladuj akumulator.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!