suzuki splash

Data: 2009-03-03 12:48:35
Autor: Zygmunt
suzuki splash
co sadzicie o tym autku?

narazie go nie widac wiele na naszych drogach - ale to nowa konstrukcja,   niedawno zaczeli jÄ… dopiero sprzedawac.
jak sadzicie?

ps

Data: 2009-03-03 12:52:28
Autor: krzysiek82
suzuki splash
to chyba to samo co nowa agilla, mam racjÄ™?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-03 12:58:57
Autor: Sebastian Ciesielski
suzuki splash
to chyba to samo co nowa agilla, mam racjÄ™?

oraz, zdaje siÄ™, chevrolet spark

S.

Data: 2009-03-03 13:39:46
Autor: Zygmunt
suzuki splash
Sebastian Ciesielski pisze:
to chyba to samo co nowa agilla, mam racjÄ™?

oraz, zdaje siÄ™, chevrolet spark

Agila napewno tak (choc widac pewne roznice miedzy tymi autami, poza cena oczywiscie)
spark - podobny, ale Ani suzuki ani opel sie oficjalnie do niego nie przyznajÄ….
Natomiast wspolpraca Opla i Suzuki jest oficjalna czego powstaniem zaowocowały Agila i Splash.

bede wdzieczny za opinie tego autka.

Data: 2009-03-03 14:59:01
Autor: Marcin
suzuki splash
Użytkownik "Zygmunt" <mamut-1979@o2.pl> napisał w wiadomości news:goj8ei$sfd$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Witam!

(silnik 1.2  87KM)
- Bardzo wygodnie sie siedzi
- Dobra widocznosc
- Male spalanie w miescie 5-6 litrow
- Moc 87KM wystarczajaca do miasta i poza miasto
- Dobrze wyposazony,
- Ze wzgledu na to ze jest krotki to idealny do manewrowania na miescie
- Tylna kanapa wyzej niz przednie fotele wiec wysokim osobom siedzi sie z tylu nie najgorzej
(nie maja kolan przy brodzie :-)
- "Wysokie" przednie drzwi ulatwiaja zasiadanie za kierownica
nawet osoba z problemami z kregoslupem (z tego powodu takze zostal wybrany Splash a nie inne autko)
- Dobre wykonanie wnetrza
- Troche denerwujace czerwone podswietlenie deski - tylko nocÄ… i tylko mnie :-)
- Ciekawe rozwiazanie z obrotomierzem - pomimo "polipowego" rowiazania nie przeszkadza w widoczosci
- Mikro bagazniczek - chyba mniejszy niz w Pandzie
- auto 9 m-cy, parkowanie  pod chmurka, ok. 10kkm przejechane - nic sie nie dzialo i nie dzieje ale to troche
za krotki eksploatacji czas by pisac o niezawodnosci

Auto jest rodzicow (wiek okoloemerytalny). Wczesniej mieli Pande. Po kupnie tego oboje stwierdzili ze
nie ma mowy o przesiadce na inny. Bardzo im sie podoba i sa bardzo zadowoleni z eksploatacji.

Mam nadzieje ze cos sie Tobie przyda z moich wypocin.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-03-03 15:51:21
Autor: Zygmunt
suzuki splash
Marcin pisze:

Mam nadzieje ze cos sie Tobie przyda z moich wypocin.

jasne - dziękuję :)

Data: 2009-03-03 17:52:39
Autor: Krasnal z Krakowa
suzuki splash

[...]

- Troche denerwujace czerwone podswietlenie deski - tylko nocÄ&#65533; i tylko mnie :-)
[...]

  Mam podobnie zaskakuj±co pozytywne wrażenia z jazdy splashem (nie moim, na co
dzień mam znacznie większy wózek). Autko jest wystarczaj±co żwawe, wygodne w
¶rodku i dobrze wykonane. Kupili też emeryci, a facet jest rzeczoznawc± moto i
ma B.DUŻE do¶wiadczenie.
POZDR

Data: 2009-03-03 22:33:52
Autor: Dman-666
suzuki splash
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:43b9.00000221.49ad6057newsgate.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
Krasnal z Krakowa . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
[...]

Pozdro, ale tnij cytaty Panie Krasnalu. :) --
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

suzuki splash