św. Antoni Smoleński na blokadzie

Data: 2017-08-06 15:37:58
Autor: Lord Donate
św. Antoni Smoleński na blokadzie
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/duda-i-macierewicz-kloca-sie-o-nominacje-generalskie/rvv9zy9

Kolejna odsłona konfliktu na linii Pałac Prezydencki-Ministerstwo Obrony Narodowej. I wygląda na to, że jest to najpoważniejszy kryzys w relacjach szefa MON z prezydentem. Andrzej Duda blokuje wnioski awansowe dla 46 generałów przesłane w lipcu przez Antoniego Macierewicza!"

Ciekaw jestem czy tym razem to Antoni wysle do Adriana za pośrednictwem córki lesniczego sekretny liścik? ;-)))

CL

Data: 2017-08-06 06:54:36
Autor: Zenek Kapelinder
św. Antoni Smoleński na blokadzie
Jak pizdziak skomentujesz to co powiedzial Sikorski o Schetynie. Czy Schetyna pojdzie do sadu.

Data: 2017-08-06 17:33:57
Autor: Lord Donate
kogutek na blokadzie
WON PSIKUTASIE!

kozi wypierdek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3828a2f1-1efd-48b8-a2e0-aab384d779cegooglegroups.com...
Jak skomentuje to co powiedziala wyłupiasta o moim fiutku. Nazwała go ozreszkiem ziemnym ale i tak jestem zadowolony bo nie mam napletka i ktos mi powie, ze ten muj orzeszek jest za maly to ojdzie do sadu.

św. Antoni Smoleński na blokadzie