¶w. Krzysztof

Data: 2012-06-03 21:40:32
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-03 20:07, to pisze:
Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowan± podobiznę ¶w.
Krzysztofa.

Dowcipni¶

To ile lat żyłe¶ w tej niewiedzy?
Prawo jady masz od wczoraj?
Telewizji nie ogl±dasz? Gazet nie czytasz?
O msze nie będę pytał.
Jaja sobie robisz? Masz jak±¶ misję?
ODPOWIEDZ!
;-)

Data: 2012-06-03 20:14:20
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin z
To ile lat żyłeś w tej niewiedzy?

8

Prawo jady masz od wczoraj?

Tak.

Telewizji nie oglÄ…dasz?

Nie.

Gazet nie czytasz?

Nie.

O msze nie będę pytał.

Aha.

Jaja sobie robisz?

Nie wiem.

Masz jakÄ…Ĺ› misjÄ™?

Nie.

ODPOWIEDZ!

Zrobione.

Data: 2012-06-04 07:04:33
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-03 22:14, to pisze:
begin z

To ile lat żyłe¶ w tej niewiedzy?

8

Zadałe¶ pytanie w stylu Animki.
Nie wiadomo czy trolujesz czy jeste¶ ułomny.

A wracaj±c do sedna. U mnie sw. Krzysztof jest obecny raczej duchowo niż materialnie.
Nie chcę mówić jak to działa żeby nie zapeszać :-)

Data: 2012-06-04 11:51:34
Autor: Adramelech
¶w. Krzysztof
z <zch280672@gazeta.pl> Odpowiedz na news:jqhfl4$28a$1inews.gazeta.pl:

Nie chcę mówić jak to działa żeby nie zapeszać :-)

Czyżby to była tak potempiana przez KRK wiara w zabobon? Pozdrawiam
--
Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-06-04 14:11:57
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-04 13:51, Adramelech pisze:

Czyżby to była tak potempiana przez KRK wiara w zabobon?

Ups Się wymkło :-)
A swoj± drog± dobrze wiedzieć że s± tacy (i to w necie) co zwracaj± na takie rzeczy uwagę.

Data: 2012-06-04 08:56:29
Autor: 4CX250
św. Krzysztof

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:jqggir$9fc$205usenet.news.interia.pl...
begin z

To ile lat żyłeś w tej niewiedzy?

8

Prawo jady masz od wczoraj?

Tak.

KĹ‚amiesz.

Telewizji nie oglÄ…dasz?

Nie.

Też kłamiesz.

Gazet nie czytasz?

Nie.

Też kłamiesz.

Marek

Data: 2012-06-04 08:59:22
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-04 08:56, 4CX250 pisze:

Prawo jady masz od wczoraj?

Tak.

Kłamiesz.

Może niech zacznie od 10 przykazań a ¶w. Krzysztofa zostawi na póĽniej ;-)

Data: 2012-06-04 12:21:21
Autor: Artur M. Piwko
św. Krzysztof
In the darkest hour on Mon, 04 Jun 2012 08:59:22 +0200,
z <zch280672@gazeta.pl> screamed:
Prawo jady masz od wczoraj?

Tak.

KĹ‚amiesz.

Może niech zacznie od 10 przykazań a św. Krzysztofa zostawi na później ;-)

Co? To one też zwiększają bezpieczeństwo? Oprócz św Krzyśka, ojczulka
Pio trzeba jeszcze dwie gliniane tabliczki powiesić. Wtedy będzie jak
w czołgu.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
[ 12:20:31 user up 13189 days,  0:15,  1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.06 ]

  Most people would sooner die than think; in fact, they do so.  -- B. Russell

Data: 2012-06-04 13:43:10
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-04 12:21, Artur M. Piwko pisze:

Co? To one też zwiększaj± bezpieczeństwo?

Chodzi o to że zabrał się za zgłębianie tajników wiary od nie tej strony. Trzeba chłopinie pomóc ;-)

Data: 2012-06-04 15:19:55
Autor: PM
św. Krzysztof

Co? To one też zwiększają bezpieczeństwo? Oprócz św Krzyśka, ojczulka
Pio trzeba jeszcze dwie gliniane tabliczki powiesić. Wtedy będzie jak
w czołgu.

kamienne jak juĹĽ
erudyto.

Data: 2012-06-04 18:30:28
Autor: Artur M. Piwko
św. Krzysztof
In the darkest hour on Mon, 4 Jun 2012 15:19:55 +0200,
PM <xpm@wp.pl> screamed:
[...]

To jest szczegół. Ważniejszy jest bijący z nich boski czynnik.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
[ 18:29:39 user up 13189 days,  6:24,  1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.06 ]

   Where there is no patrol car, there is no speed limit.  -- Peter Beckmann

Data: 2012-06-04 18:12:17
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin 4CX250
Marek

Bredzisz.

Data: 2012-06-03 22:15:24
Autor: Paweł
¶w. Krzysztof
W dniu 03.06.2012 21:40, z pisze:
[...]

nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

--
Paweł

Data: 2012-06-04 09:10:08
Autor: Przemysław Czaja
¶w. Krzysztof

Użytkownik "Paweł"

nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

sk±d ta pewno¶ć?

Data: 2012-06-04 11:50:22
Autor: Adramelech
¶w. Krzysztof
"Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> Odpowiedz na news:jqhn4v$6ld$1mx1.internetia.pl:

Użytkownik "Paweł"

nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

sk±d ta pewno¶ć?

A zmniejsza? Sk±d ta pewno¶ć?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-06-04 14:02:38
Autor: Przemysław Czaja
¶w. Krzysztof

Użytkownik "Adramelech"

nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

sk±d ta pewno¶ć?

A zmniejsza? Sk±d ta pewno¶ć?

To, że pewnych spraw nie umiemy wyja¶nić, czy udowodnić (jeszcze) nie znaczy, że one nie istniej± lub nie mog± istnieć. Wydało mi się głupie negowanie przez niektórych wszystkiego co zwi±zane jest z religi±, wierzeniami itd. O ile jeszcze pamietam lekcje historii, to akurat religie miały i maj± znacz±cy wpływ na losy ¶wiata ;-)

ps. pewnie kochasz swoj± mamę, ale potrafisz to udowodnić? Nie potrafisz, jednak ja wiem, zarówno jak i Ty, że miło¶c istnieje.

Pozdrówki

Data: 2012-06-04 18:11:31
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin PrzemysÂław Czaja
To, że pewnych spraw nie umiemy wyjaśnić, czy udowodnić (jeszcze) nie
znaczy, że one nie istnieją lub nie mogą istnieć.

Akurat to o czym dyskutujemy można bez problemu sprawdzić statystycznie. Gdyby okazało się, że emblemat z św. Krzysztofem zmniejsza ryzyko wypadku to powinien stać się obowiązkowym wyposażeniem wszystkich samochodów.

Data: 2012-06-04 22:32:11
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-04 20:11, to pisze:
Akurat to o czym dyskutujemy można bez problemu sprawdzić statystycznie.
Gdyby okazało się, że emblemat z św. Krzysztofem zmniejsza ryzyko wypadku
to powinien stać się obowiązkowym wyposażeniem wszystkich samochodów.

Jak to było? Kłamstwo, wielkie kłamstwo, statystyka. :-)
I na wiarę w statystykę powołuje się ten co chciał w tym wątku szydzić ze św. Krzysztofa.
Żałość.

Data: 2012-06-04 23:15:53
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin z
Jak to było? Kłamstwo, wielkie kłamstwo, statystyka. :-)

I co chcesz przekazać przytaczając ten bełkotliwy frazes? Statystyka to bardzo cenne i powszechnie wykorzystywane narzędzie, "kłamstwem" staje się tylko gdy zostaje nieprawidłowo wykonana.

I na wiarÄ™ w
statystykę powołuje się ten co chciał w tym wątku szydzić ze św.
Krzysztofa.
Żałość.

Mam gdzieĹ› tego biednego nieboszczyka, szydzÄ™ z przyklejania w aucie festyniarskich talizmanĂłw.

Data: 2012-06-05 08:47:02
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-05 01:15, to pisze:

Mam gdzieĹ› tego biednego nieboszczyka, szydzÄ™ z przyklejania w aucie
festyniarskich talizmanĂłw.

Przyznałeś się że szydzisz (nie pytasz). Teraz napisz dlaczego? Co Ci to przeszkadza?

PS. Mnie przeszkadza powoływanie się na statystykę w celu udowodnienia jakiejkolwiek bzdury w zależności od obecnej poprawności politycznej, czy innej, w celu wymuszenia na mnie kupna towaru dla mojego dobra.

PS. 2. Miałem chęć sobie poszydzić z oflagowanych samochodów na euro. Wiocha straszna. Ale... Nie będę bo zauważyłem że te flagi to sprężyna dzieciaków które uległy nastrojowi. Tylko czekam jak będę musiał sam wywiesić ;-)

Data: 2012-06-05 09:23:24
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin z
Przyznałeś się że szydzisz (nie pytasz).

To jest chyba od początku oczywiste dla każdego nieupośledzonego.

Teraz napisz dlaczego? Co Ci to przeszkadza?

Śmieszą mnie te wiejskie amulety, więc się z nich śmieję. Nie można?

PS. Mnie przeszkadza powoływanie się na statystykę w celu udowodnienia
jakiejkolwiek bzdury w zależności od obecnej poprawności politycznej,
czy innej, w celu wymuszenia na mnie kupna towaru dla mojego dobra.

Masz jeszcze jakieś inne problemy mentalne? Statystyka sama w sobie jest dobra i przydatna, zła jest tylko źle użyta (jak wszystko).

PS. 2. Miałem chęć sobie poszydzić z oflagowanych samochodów na euro.
Wiocha straszna.

To jest mniej więcej coś na poziomie św. Krzysztofa, chociaż kategoria głupoty nieco inna.

Data: 2012-06-05 15:22:44
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-06-05 11:23, to pisze:
Masz jeszcze jakieĹ› inne problemy mentalne?

Śmieszą mnie ci co mają kłopoty mentalne, muszą się z nimi uzewnętrzniać a potem tłumaczą się że ich coś śmieszy ;-)
Uważaj bo możesz jeszcze urazić czyjeś uczucia ;-)

Statystyka sama w sobie jest
dobra i przydatna, zła jest tylko źle użyta (jak wszystko).

Tak mĂłwiÄ… _wyznawcy_ statystyki ;-)

Data: 2012-06-05 15:09:54
Autor: to
¶w. Krzysztof
begin z
Statystyka sama w sobie jest
dobra i przydatna, zła jest tylko źle użyta (jak wszystko).

Tak mĂłwiÄ… _wyznawcy_ statystyki ;-)

Tak mĂłwiÄ… ci, ktĂłrzy wiedzÄ… cokolwiek na ten temat.

Data: 2012-06-05 16:03:29
Autor: Bydlę
św. Krzysztof
On 2012-06-04 13:50:22 +0200, Adramelech <adresu@tu.nie.ma> said:

"Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> Odpowiedz na

Użytkownik "Paweł"

nie denerwuj się, po prostu odpowiedz że nie zmniejsza.

sk±d ta pewno¶ć?

A zmniejsza? Sk±d ta pewno¶ć?

Zmniejsza, je¶li się zna tre¶ć wła¶ciwej modlitwy.
Wróć! Je¶li się zna I ROZUMIE jej tre¶ć...

--
Bydlę

Data: 2012-07-14 12:35:25
Autor: Plumpi
¶w. Krzysztof
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jql3jh$dcr$1cougar.axelspringer.pl...

Użytkownik "Paweł"

[...]

Ciekawe jak± modlitwę odmawia mój pięćdziesięciokilku letni znajomy, który zawsze wsiadaj±c do samochodu robi znak krzyża i co¶ tam mamrocze, ale jako¶ nigdy go nie zapytałem co. Po czym rusza jak typowy dresik. W terenie zabudowanym bardzo rzadko jedzie wolniej niż 80-90km/h. Wyprzedzanie z prawej, wyprzedzanie pasami do skretu (przez wysepki tzw. azyle) u niego to norma. Tr±bienie na innych, wymuszanie pierwszeństwa, ¶ciganie się na drodze z innymi i blokowanie wyprzedzaj±cych to standard. Nieustępowanie pierwszeństwa pieszym  na przej¶ciu.
Miał już kilka stłuczek. Większo¶ć według niego nie z jego winy.

Data: 2012-07-14 14:38:38
Autor: J.F.
¶w. Krzysztof
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:35:25 +0200, Plumpi napisał(a):
[...]

Powierzyl swoj los Bogu, to co sie bedzie ograniczal :-)
Zreszta Bog zeslal 10 przykazan i nigdzie tam nie ma "bedziesz przestrzegal
kodeksu drogowego".

[...]

Ja tez rzadko w zabudowanym jade wolniej, a stluczki od dawna nie mialem,
wiec to na pewno nie z mojej winy :-)

Mozesz go podpytac ile placi za ubezpieczenie, wtedy pewnie wyjdzie ile ma
znizki i sie okaze czy to tylko w/g niego :-)

J.

Data: 2012-07-16 08:37:49
Autor: 4CX250
¶w. Krzysztof
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l9fbwh549hfn.1re9clznm3miz$.dlg40tude.net...
[...]

Ale jest przykazanie Nie zabijaj. W/g KK dotyczy zarówno dbania o cudze ale i własne życie jak i zdrowie. Grzechem ciężkim jest więc wszystko co robisz a co przyczynia się do narażania twojego zycia. Palenie, picie, łamanie przepisów drogowych także.

Marek

Data: 2012-07-16 09:31:54
Autor: z
¶w. Krzysztof
W dniu 2012-07-16 08:37, 4CX250 pisze:

[...]

Daj spokój.
Taki co się wy¶miewa ze ¶w. Krzysztofa nie będzie miał o tym pojęcia. Nie zrozumie.

Data: 2012-07-14 18:45:23
Autor: Bydlę
św. Krzysztof
On 2012-07-14 10:35:25 +0000, "Plumpi" <adres@adres.pl> said:

[...]

Zadaj mu takie pytanie.
My nie będziemy znali odpowiedzi. :-)

(ciach opis)
Może (ale to zgadywanie) modlitwa brzmi:

"panie, daj mi zabić niewiernych w innych samochodach, na tw± chwałę oczywi¶cie".

?

--
Bydlę

Data: 2012-07-16 08:40:14
Autor: 4CX250
¶w. Krzysztof
Użytkownik "Plumpi" <adres@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jtri0u$o7s$2inews.gazeta.pl...
Ciekawe jak± modlitwę odmawia mój pięćdziesięciokilku letni znajomy.

Zapewne wypowiada znane w¶ród polskich katolickich kierowców (dla większo¶ci stosowane nie¶wiadomie) XXI przykazanie: Nie będziesz miał żadnego kierowcy przed sob±.

Marek

Data: 2012-07-17 13:33:54
Autor: Adam Wysocki
¶w. Krzysztof
Plumpi <adres@adres.pl> wrote:

[...]

Jakiej marki samochod? :)

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

¶w. Krzysztof