świadectwo jakości paliwa - do wglądu na stacji?

Data: 2016-07-17 23:32:32
Autor: Michał Baszyński
świadectwo jakości paliwa - do wglądu na stacji?
W dniu 2016-07-17 o 22:01, sczygiel@gmail.com pisze:
Czy mozna jako klient detaliczny prosić o jakis dokument świadczący o jakości sprzedawanego paliwa na dowolnej stacji?

Cos mi sie po głowie kołacze że stacje takie cos powinny posiadać do każdego transportu paliwa ale nie jestem pewien czy jako szary robaczek mogę poprosić o pokazanie tego dokumentu i zerknięcie na to jaką jakość ma paliwo.
Np. ilość siarki itp.

możesz, mają, parę razy zdarzyło mi się pytać o nie przy tankowaniu ON w sezonie jesienno-zimowym, aby sprawdzić temperaturę mętnienia/blokady filtra. Tylko o to najlepiej pytać w godzinach "pierwszej zmiany", bo wieczorową albo nocną porą zazwyczaj standardową odpowiedzią obsługi jest "tak, mamy, ależ oczywiście można zobaczyć, ale jest u kierownika w biurze/biurku/szufladzie, a jego teraz nie ma, bardzo proszę przyjechać w godzinach 8-15 jak będzie kierownik.."

--
Pozdr.
Michał

Data: 2016-07-18 00:53:11
Autor: sczygiel
W dniu niedziela, 17 lipca 2016 23:32:35 UTC+2 użytkownik Michał Baszyński napisał:
> [...]

możesz, mają, parę razy zdarzyło mi się pytać o nie przy tankowaniu ON w sezonie jesienno-zimowym, aby sprawdzić temperaturę mętnienia/blokady filtra. Tylko o to najlepiej pytać w godzinach "pierwszej zmiany", bo wieczorową albo nocną porą zazwyczaj standardową odpowiedzią obsługi jest "tak, mamy, ależ oczywiście można zobaczyć, ale jest u kierownika w biurze/biurku/szufladzie, a jego teraz nie ma, bardzo proszę przyjechać w godzinach 8-15 jak będzie kierownik.."

Dziękuję za informację :)

Łukasz Sczygiel

świadectwo jakości paliwa - do wglądu na stacji?