swiadek koronny i dokumenty

Data: 2010-03-15 19:19:34
Autor: ktos2
swiadek koronny i dokumenty
Świadek koronny otrzymuje nową tożsamość i dokumenty na to nazwisko. A co z pozostałymi dyplomami, świadectwami? Tworzy się takiej osobie fikcyjne dyplomy, kreuje historie zatrudnienia?

Data: 2010-03-15 11:58:01
Autor: BK
swiadek koronny i dokumenty
On 15 Mar, 19:19, "ktos2" <fanta...@vip.pl> wrote:
wiadek koronny otrzymuje now to samo i dokumenty na to nazwisko. A
co z pozosta ymi dyplomami, wiadectwami? Tworzy si takiej osobie
fikcyjne dyplomy, kreuje historie zatrudnienia?

nie dostaje nowy dowod i nazwisko ale swiadectwem maturalnym musi sie
poslugiwac starym...

Data: 2010-03-16 12:25:02
Autor: ktos2
swiadek koronny i dokumenty
Uzytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fa3414f0-9595-4a2b-8524-1cbfd9fe9899z4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Chodzi mi o to na ile jestesmy "avatarami" w rzeczywistym swiecie. Taka osoba dostaje nowa tozsamosc, wiec pewnie i nowy zawód i wyksztalcenie, zeby nie mozna bylo jej znalezc w poprzednim wcieleniu. Czy to juz falszerstwo?

Data: 2010-03-16 04:31:55
Autor: BK
On Mar 16, 12:25 pm, "ktos2" <fanta...@vip.pl> wrote:
Uzytkownik "BK" <bkapuscin...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:fa3414f0-9595-4a2b-8524-1cbfd9fe9899z4g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

osoba dostaje nowa tozsamosc, wiec pewnie i nowy zawód i wyksztalcenie,
zeby nie mozna bylo jej znalezc w poprzednim wcieleniu. Czy to juz

Ale po co zadawac glupie pytania skoro na wszystko jest odpowiedz w
ustawie i to jasnym i prostym tekstem?

art. 14

swiadek koronny i dokumenty