świadek, odmowa zeznań

Data: 2012-01-30 00:26:23
Autor: SDD
świadek, odmowa zeznań

Użytkownik "macso" <macso@poczta.oiniet.pl> napisał w wiadomości news:jg4jf7$cfv$1inews.gazeta.pl...

Ale jako świadek nie wolno kłamać ani zasłaniać się niepamięcią, ale to taka jakby się zeznawało przeci sobie, a chyba nie ma  osoby bliższej niż ktoś sam dla siebie.

Jesli postawia zarzuty w tej samej sprawie , to to co naklamales jako swiadek ni ema znaczenia i nikt Cie za to nie ukarze - wiec ewentualnie w kwestii swojej winy to mozesz lgac jak z nut.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-01-30 00:39:26
Autor: macso
świadek, odmowa zeznań

Użytkownik "SDD" <

[...]

tu chodzi o teorię a nie o praktykę

z jednej strony jest artykuł 183 kpk ( czyli można się uchylić)
a z drugiej po co ewentualnego podejrzanego przesłuchować w danej sprawie jako świadka,
skoro nawet jak mówi prawdę i się wsypie, to jeśli mu postawią zarzuty , wszystko co powie jako świadek nie ma znaczenia.

macso

Data: 2012-01-30 07:44:47
Autor: maruda
świadek, odmowa zeznań
W dniu 2012-01-30 00:39, macso pisze:

skoro nawet jak mówi prawdę i się wsypie, to jeśli mu postawią zarzuty ,
wszystko co powie jako świadek nie ma znaczenia.

Sens jest, bo może jako świadek powie gdzie zakopał ciało i łatwiej mu będzie udowodnić. :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-01-30 11:22:46
Autor: mz
świadek, odmowa zeznań
A co jeśli przesłuchują mnie jak świadka w sprawie żony a potem stawiają oskarżają moją  żonie posługując się moimi zeznaniami ?

Data: 2012-01-30 11:37:21
Autor: macso
świadek, odmowa zeznań

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f266f7f$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
A co jeśli przesłuchują mnie jak świadka w sprawie żony a potem stawiają oskarżają moją  żonie posługując się moimi zeznaniami ?

to nie ten przypadek,
w sprawie żony masz prawo odmówić zeznań w postępowaniu przygotowawczym,
a nawet jak coś zeznasz a na pierwszej rozprawie odwołasz, to tak jakbyś nie składał nic.

macso

świadek, odmowa zeznań