świadom

Data: 2010-02-07 00:32:08
Autor: apr...
świadom
praw i obowiązków jako obywatel Rzeczpospolitej Polskiej oświadczam co następuje: do tej pory jako obywatel RP nie doświadczyłem ze strony RP dbania o moje bezpieczeństwo,
tak ze strony ekonomicznej jak i wojskowej nie czuję się bezpieczny w swoim kraju, domagam się natychmiastowych kroków w celu podjęcia działań dla zapewnienia mojej osobie jak i i obywatelom RP optymalnych warunków rozwoju !

Data: 2010-02-07 12:13:57
Autor: cirrus
świadom
Użytkownik "apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkl1m8$8a9$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wypierdalaj na Białoruś tam Łukaszenko o ciebie zadba.

--
stevep

świadom