swiadome NTG - samochod - jazda bokiem

Data: 2009-06-10 00:47:18
Autor: Hinek
swiadome NTG - samochod - jazda bokiem

Użytkownik "kasior" <ukryta@gazeta.pl> napisał

i teraz - czy sa/znacie/wyobrazacie sobie jakies przeciwwskazania do
jezdzenia "bokiem"? jakies przepisy? bo ja wiem... unijne?

Jakies musza byc. Nie dostanie homologacji  unijnej np. terenowka
z laweczkami z tylu rownoleglymi do osi pojazdu.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-06-12 14:55:33
Autor: Hinek
swiadome NTG - samochod - jazda bokiem

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

Byzydura.

Bzdura ze byzydura. Zainteresuj sie np. pewnym modelem
Toyoty LC i klopotami z jego homologacja. M.in z powodu
wzdluznych laweczek z tylu. Nie bede tego tu rozwijal
dalej, bo to NTG

--
Hinek

swiadome NTG - samochod - jazda bokiem