świat się kończy... Impreza vs Laguna

Data: 2009-04-26 01:23:24
Autor: jacek2v
świat się kończy... Impreza vs Laguna
On 24 Kwi, 20:30, "zkruk [Lodz]" <zkruk_sp...@gazeta.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=ypJZUxKvaiY

oba brzydkie...
ale wynik mnie zaskoczył

Impreza vs Laguna ;]

Czy brzydkie czy nie to kwestia gustu, a o gustach się nie
dyskutuje :), ale jeśli Laguna jest szybsza od Imprezy to na zasadzie
przechodniości (bodajże matmę dawno miałem) to Laguna jest szybsza od
Evo :). Na podstawie testu z programu Top Gear, w którym Impreza się
też nie podobała, wg prowadzących program zakręty brała "brzydko" i
taka jakaś w ogóle mętna była, ale .... wygrała z Evo, które było
fajniejsze i bardziej "rasowe" :)

Jacek

Data: 2009-04-26 08:45:03
Autor: Robert Rędziak
świat się kończy... Impreza vs Laguna
On Sun, 26 Apr 2009 01:23:24 -0700 (PDT), jacek2v
<jacek2v@gmail.com> wrote:

[...]

 Bo EvoX cierpi na tę samą przypadłość co Impreza MY08. A czy
 bardziej rasowe? Większości się podoba, mnie nie.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-26 23:29:10
Autor: jacek2v

<jace...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Bo EvoX cierpi na tę samą przypadłość co Impreza MY08. A czy
 bardziej rasowe? Większości się podoba, mnie nie.

Co do Evo to cytowałem opinię TopGear :)

Apropo, a jaka to "przypadłość" ? Rozwiniesz ?

Jacek

Data: 2009-04-27 09:10:26
Autor: Robert Rędziak
świat się kończy... Impreza vs Laguna
On Sun, 26 Apr 2009 23:29:10 -0700 (PDT), jacek2v
<jacek2v@gmail.com> wrote:

Apropo, a jaka to "przypadłość" ? Rozwiniesz ?

 Otyłość.

Data: 2009-04-27 09:57:12
Autor: kamil

"jacek2v" <jacek2v@gmail.com> wrote in message news:d4073d84-3e74-41ae-8d34-7d68966f8a50b6g2000pre.googlegroups.com...
[...]

Ja cie prosze, "na podstawie testu z programu Top Gear" brzmi jak "amerykanscy naukowcy udowodnili" w TV-Shop.

Impreza jest diabelnie podsterowna i to niestety fakt, ktory doprowadza mnie juz pomalu do pasji. Sporo wiecej mozna zdzialac w STI od MY05 w gore z DCCD, w WRXie nieco pomaga dohamowanie przed zakretem i ostrzejsze wejscie w luk, ale to wciaz nie jest rewelacja. W slalomie wypada slabiej chocby od Mazdy 3 MPS ze szpera i wcale mnie to nie dziwi szczerze mowiac, bo mialem juz kilka auto z LSD ktore zachowywaly sie na suchym lepiej od Imprezy prowadzonej "normalnie".

Cala rzecz jednak w tym, ze na sliskiej nawierzchni wszystko sie zmienia i ten sam samochod jest dosc prosty do opanowania nawet dla laika. W zasadzie tylko raz zdazylo mi sie wywinac niekontrolowanego baczka przy ok 60km/h, ale tu akurat ewidentnie zawinilem ja, bo przecenilem mozliwosci mocno startych opon na tylnej osi. Ale w Imprezie mozna wyjsc calo z sytuacji, w ktorych ciezka laguna FWD bedzie zwiedzac pobocze.

Pozdrawiam
Kamil

świat się kończy... Impreza vs Laguna