swiatla przeciwmglowe

Data: 2014-02-27 10:59:57
Autor: AA
swiatla przeciwmglowe
W dniu czwartek, 27 lutego 2014 18:00:03 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?

Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy roznice po wlaczeniu.

A skoro nie widac roznicy ....

Spróbuj ich użyć w takiej mgle, w której nie da się jechać na światłach mijania, bo Cię oślepia ich światło odbite od mgły. Mijania wyłącz, p-m włącz. W praktyce raz-dwa razy do roku.

pozdr
AA

Data: 2014-02-28 08:40:48
Autor: J.F.
swiatla przeciwmglowe
Dnia Thu, 27 Feb 2014 10:59:57 -0800 (PST), AA napisał(a):
[...]

U mnie nawet rzadziej, ale nawet we mgle za slabe sa. I nie wiem - tylko u mnie, czy wszystkie takie ...

J.

Data: 2014-02-28 10:16:06
Autor: WOJO
swiatla przeciwmglowe
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-28 10:33:42
Autor: Kamil 'Model'
swiatla przeciwmglowe
W dniu 2014-02-28 10:16, WOJO pisze:
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?
Pozdrawiam.
WOJO
Peugeot 206, Citroen Xsara. Włączasz postojowe i p-mgielne przód bez żadnego problemu, nie mając załączonych świateł mijania

Data: 2014-02-28 10:55:49
Autor: Grejon
swiatla przeciwmglowe
W dniu 2014-02-28 10:16, WOJO pisze:
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

W każdym?

Pozdrawiam.
WOJO

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-02-28 20:54:24
Autor: Mirek Ptak
swiatla przeciwmglowe
Dnia 2014-02-28 10:55,  *Grejon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W dniu 2014-02-28 10:16, WOJO pisze:
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

W każdym?

Upewnię się, ale na 90% nie w każdym

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-02-28 11:44:05
Autor: anacron
swiatla przeciwmglowe
W dniu 28.02.2014 10:16, WOJO pisze:
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

W każdym? przy włączonych postojowych da się włączyć już przeciwmgielne.

--
anacron

Data: 2014-02-28 12:15:14
Autor: Jan Koval
swiatla przeciwmglowe

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:lepk4j$1ga$1node2.news.atman.pl...
Mijania wyłącz, p-m włącz.
A w jakim samochodzie z fabryczną instalacją, da się tak zrobić?

A w jakich się nie da?

J.

swiatla przeciwmglowe