swiatla przeciwmglowe

Data: 2014-02-28 11:38:23
Autor: Yogi\(n\)
swiatla przeciwmglowe
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:530f6f16$0$2353$65785112news.neostrada.pl...

Czy swiatla przeciwmglowe przednie cos daja ?

Kolejne juz auto z takimi fabrycznymi i mam problem dostrzec w nocy roznice po wlaczeniu.

A skoro nie widac roznicy ....

To zależy od samochodu, miałem takie w których b. pomagały jak i takie, w których nie było widać różnicy, nawet w gęstej mgle. Nie wiem - konstrukcja, umiejscowienie, rodzaj żarówek - a może po prostu brak wyobraźni projektantów pojazdu, którzy umiejscawiają je tak, że świecą nie tam gdzie powinny.

--
Yogi(n)

swiatla przeciwmglowe