swiatla przeciwmglowe

Data: 2009-10-17 07:26:26
Autor: Sarpedon
swiatla przeciwmglowe
fabrycznie w samochodzie mam jedno swiatlo tylne przeciwmglowe, ale
mam miejsce na drugie. chcialbym go wiec sobie zamontowac. wikipedia
podaje, ze z prawnego punktu widzenia nie ma przeciwwskazan pod
warunkiem spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te
spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje
pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?

Data: 2009-10-17 14:37:24
Autor: Olgierd
swiatla przeciwmglowe
Dnia Sat, 17 Oct 2009 07:26:26 -0700, Sarpedon napisał(a):

[...]

Musiałbym zejść, a mi się nie chce, ale mam wrażenie, że mój ma dwa, więc chyba wolno ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-17 17:52:12
Autor: Michal Gut
swiatla przeciwmglowe
a dlaczego by nie
mam dwa fabrycznie wbudowane w lampy

Data: 2009-10-17 10:00:27
Autor: Sarpedon
swiatla przeciwmglowe
On 17 Paź, 17:52, "Michal Gut"
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
a dlaczego by nie
mam dwa fabrycznie wbudowane w lampy

okej, to montuje! :) dzieki

Data: 2009-10-18 02:33:53
Autor: acelnószz
swiatla przeciwmglowe
Juz poldolot mial dwa przeciwmglowe i dwa cofania, to tylko te zachodnie wynalazki z kapitalistycznej checi zaoszczedzenia po pól
dolara na egzemplarzu mialy po jednym.
JaC

-- -- -

Data: 2009-10-18 12:46:00
Autor: Andrzej Lawa
swiatla przeciwmglowe
Sarpedon pisze:

warunkiem spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te
spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje

Co to jest "kodeks drogowy"?

Jeśli masz na myśli ustawę "prawo o ruchu drogowym", to źle szukasz -
warunki techniczne są opisane w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Szukaj rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów.

pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?

Oczywiście.

Data: 2009-10-18 04:39:34
Autor: Sarpedon
swiatla przeciwmglowe
On 18 Paź, 12:46, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
Sarpedon pisze:
> warunkiem spelnienia zasad symetrii i kilku odleglosci. zasady te
> spelniam. w kodeksie drogowym nie znalazlem odpowiedzi na moje
Co to jest "kodeks drogowy"?

kodeks jako termin, o ktirym myslalem: Niektóre ustawy regulujące
całościowo daną dziedziną nie mają szczególnych nazw (np. ustawa o
prawie autorskim i prawach pokrewnych). Niektóre stosują inne nazwy:
"prawo" lub "ordynacja", np. prawo o ruchu drogowym - tylko potocznie
nazywane kodeksem drogowym.

kodeks jako termin kilku aktow prawnych: "kodeks drogowy" to wspólna
nazwa wszystkich aktów prawnych, regulujących zasady ruchu drogowego w
państwie

Jeśli masz na myśli ustawę "prawo o ruchu drogowym", to źle szukasz -
warunki techniczne są opisane w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Szukaj rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów.

Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
ich niezbędnego wyposażenia? Przeszukam

> pytanie: czy moge miec dwa swiatla przecimglowe tylne?
Oczywiście.

To super

Data: 2009-10-26 04:28:51
Autor: Małgorzata kalinowska
swiatla przeciwmglowe
On 17 Paź, 15:26, Sarpedon <krzysztof.sch...@gmail.com> wrote:
[...]

większość amerykańskich ma dwa przeciwmgilene z tyłu i z przodu
symetryczne lampy

swiatla przeciwmglowe