¶wiatła w dzień bedzie wykonalne i legalne

Data: 2011-03-01 13:37:03
Autor: to
¶wiatła w dzień bedzie wykonalne i legalne
begin MZ
W związku z tym, że po włączeniu świateł dość mocno przygasają zegary
(Toyota Corolla) co w dzień przy ostrym słońcu robi je niemal
niewidoczne zastanawiam się nad dołożeniem dodatkowego obwodu do
"automagicznego" włączania świateł.

MoĹĽe po prostu idĹş do okulisty?

Data: 2011-03-01 14:09:39
Autor: Kresowiak
¶wiatła w dzień - czy takie rozwi±zanie bedzie wykonalne i legalne
to <to@abc.xyz> napisał(a):
begin MZ

> W zwiÄ&#65533;zku z tym, ĹĽe po wĹ&#65533;Ä&#65533;czeniu Ĺ&#65533;wiateĹ&#65533; doĹ&#65533;Ä&#65533; mocno przygasajÄ&#65533; zegar
> (Toyota Corolla) co w dzieĹ&#65533; przy ostrym sĹ&#65533;oĹ&#65533;cu robi je niemal
> niewidoczne zastanawiam siÄ&#65533; nad doĹ&#65533;oĹĽeniem dodatkowego obwodu do
> "automagicznego" wĹ&#65533;Ä&#65533;czania Ĺ&#65533;wiateĹ&#65533;.

MoĹĽe po prostu idĹş do okulisty?

Nie uważasz, że do okulisty powinien i¶c ten, kto nie widzi samochodów bez
¶wiateł w dzień?

Data: 2011-03-01 14:32:14
Autor: to
¶wiatła w dzień bedzie wykonalne i legalne
begin Kresowiak
Nie uważasz, że do okulisty powinien iśc ten, kto nie widzi samochodów
bez świateł w dzień?

UwaĹĽam i co w zwiÄ…zku z tym?

Data: 2011-03-01 15:03:54
Autor: MZ
światła w dzień - czy takie rozwią zanie bedzie wykonalne i legalne
W dniu 2011-03-01 14:37, to pisze:

MoĹĽe po prostu idĹş do okulisty?

Może po prostu nie udzielają się nie mając zielonego pojęcia o pewnych
"cechach" danego samochodu? Problem z podświetleniem po włączeniu
świateł jest w E12 powszechnie zauważany, opisany chociażby tutaj
http://www.motoforum.pl/19/corolla.html i kilkanaście razy na forum
Toyoty. To nie jest moje subiektywne odczucie, jak zresztą napisał już
ktoĹ› wyĹĽej.
--
MZ

Data: 2011-03-01 14:15:13
Autor: Kresowiak
MZ <mcold0[wyt]@poczta.onet.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-01 14:37, to pisze:

> MoĹĽe po prostu idĹş do okulisty?
> MoĹĽe po prostu nie udzielajÄ&#65533; siÄ&#65533; nie majÄ&#65533;c zielonego pojÄ&#65533;cia o pewnych
"cechach" danego samochodu? Problem z podĹ&#65533;wietleniem po wĹ&#65533;Ä&#65533;czeniu
Ĺ&#65533;wiateĹ&#65533; jest w E12 powszechnie zauwaĹĽany, opisany chociaĹĽby tutaj
http://www.motoforum.pl/19/corolla.html i kilkanaĹ&#65533;cie razy na forum
Toyoty. To nie jest moje subiektywne odczucie, jak zresztÄ&#65533; napisaĹ&#65533; juĹĽ
ktoĹ&#65533; wyĹĽej.

Ten artykuł pisał jaki¶ idiota.
"Widzieć zegary albo być widocznym, oto jest pytanie" - rozwaliło mnie to po
prostu.
Jak można w dzień być niewidocznym?

Data: 2011-03-01 15:36:03
Autor: MZ
W dniu 2011-03-01 15:15, Kresowiak pisze:
Ten artykuł pisał jaki¶ idiota.
"Widzieć zegary albo być widocznym, oto jest pytanie" - rozwaliło mnie to po
prostu.
Jak można w dzień być niewidocznym?
Proszę, nie róbmy kolejnego flejma "czy rzeczywi¶cie trzeba jeĽdzić cały
rok na ¶wiatłach". Nie o to też mi chodzi, jest jak jest, zmienić się
pewnie długo nie zmieni, więc szukam możliwo¶ci poprawienia widoczno¶ci
zegarów. Zastosowane rozwi±zanie naprawdę jest efektowne, w normalny
dzień nie ma problemów, ale je¶li słońce ¶wieci np. tak jak dzi¶ to
zegary widać kiepsko.
Zanim zaczniesz kogo¶ nazywać idiot± weĽ pod uwagę, że ten tekst
powstawał w okolicach 2002-2003 roku, gdy jeszcze nikomu się nie ¶niło,
że wejdzie ten przepis o całodobowym ¶wieceniu. Podejrzewam, że autor
bardziej "pił" do ludzi którzy nie wł±czali ¶wiateł w zimie i wieczorem.

--
MZ

Data: 2011-03-01 16:07:50
Autor: J.F.
On Tue, 01 Mar 2011 15:36:03 +0100,  MZ wrote:
[...]

Juz wtedy trzeba bylo swiecic w zimie.

J.

Data: 2011-03-01 22:02:03
Autor: Kresowiak
> [...]
że wejdzie ten przepis o całodobowym ¶wieceniu. Podejrzewam, że autor
bardziej "pił" do ludzi którzy nie wł±czali ¶wiateł w zimie i wieczorem.

Przecież jest napisane "w słoneczne dni".

Data: 2011-03-01 14:34:20
Autor: to
[...]

No i co z tego? Ktoś, kto nie widzi w dzień niepodświetlonych zegarów powinien zdecydowanie odwiedzić okulistę.

Data: 2011-03-01 15:43:13
Autor: MZ
W dniu 2011-03-01 15:34, to pisze:

No i co z tego? Ktoś, kto nie widzi w dzień niepodświetlonych zegarów powinien zdecydowanie odwiedzić okulistę.

Zanim znów napiszesz bzdurę racz chociaż popatrzeć jak wyglądają zegary
w E12 zanim przekręcisz stacyjkę. Tylko raz. Pewnie nie masz jak, to ci
wklejÄ™

http://allegro.pl/toyota-corolla-e12-zegary-licznik-benzyna-03-i1442006957.html

albo

http://allegro.pl/licznik-zegary-toyota-corolla-e12-1-4-1-6vvt-i-i1481478485.html

Wszystko świetnie widać, prawda? To teraz zakonotuj sobie, że te zegary
muszą być podświetlane (po przekręceniu stacyjki) żeby w ogóle coś na
nich zobaczyć, a włączenie świateł powoduje że to podświetlenie
przełącza się w tryb nocny.
I co, lecisz juĹĽ do okulisty?

--
MZ

Data: 2011-03-01 14:53:57
Autor: to
[...]
(...)
Wszystko świetnie widać, prawda?

Ja widzÄ™ doskonale, a Ty nie?

Data: 2011-03-01 22:22:53
Autor: jerry
Użytkownik "to" napisał w wiadomości news:4d6d03ec$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
No i co z tego? Ktoś, kto nie widzi w dzień niepodświetlonych zegarów powinien zdecydowanie odwiedzić okulistę.

A ty już się wybrałeś? Jaki stopień ślepoty u ciebie określił?
konia z rzędem temu kto w yarisie zobaczy wskazania tablicy
przy wyłączonym zasilaniu.

Data: 2011-03-01 22:03:27
Autor: to
¶wiatła w dzień bedzie wykonalne i legalne
begin jerry
konia z
rzędem temu kto w yarisie zobaczy wskazania tablicy przy wyłączonym
zasilaniu.

Gdzie mogę się po to zwierze zgłosić?

Data: 2011-03-01 23:21:09
Autor: jerry
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d6d6d2f$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
begin jerry

konia z
rzędem temu kto w yarisie zobaczy wskazania tablicy przy wyłączonym
zasilaniu.

Gdzie mogę się po to zwierze zgłosić?
od razu do mnie. jak tylko odczytasz wyświetlacz bez zasilania.

¶wiatła w dzień bedzie wykonalne i legalne