świeca

Data: 2011-12-30 14:06:30
Autor: PaweL
świeca
Najnowsze trendy to cienkie elektrody (1 boczna) żeby mieszanka miała łatwy dostęp do iskry. Ostatnio Denso wypuściło świece TT "prawie platynowe", 2 cienkie końcówki dają efekt lepszej iskry jak w świecy irydowej/platynowej, trwałość i cena świecy zwykłej.

Paweł

Data: 2011-12-30 14:11:04
Autor: identifikator: 20110701
świeca
cienkie końcówki dają efekt lepszej iskry jak w świecy irydowej/platynowej, trwałość i cena świecy zwykłej.

sory jestem laik, nie mógłbyś mi poświęcić chwili i namierzyć takie świecie do Seicento 900?

Data: 2012-01-02 11:15:09
Autor: PaweL
świeca

sory jestem laik, nie mógłbyś mi poświęcić chwili i namierzyć takie świecie do Seicento 900?

proszę:
Denso W20TT

i bardzo ważne w tym silniku: przerwę iskrową trzeba zmniejszyć do 0,8 mm! Tego wymaga Fiat, a świece normalnie mają 1,0 mm

Data: 2012-01-02 20:04:52
Autor: identifikator: 20110701
świeca
i bardzo ważne w tym silniku: przerwę iskrową trzeba zmniejszyć do 0,8 mm! Tego wymaga Fiat, a świece normalnie mają 1,0 mm

dzięki, a tego nie wiedziałem
istnieje jakiś przyrząd do pomiaru odstępu? jak to to się nazywa bo nie mogę znaleźć na allegro...

Data: 2012-01-02 20:08:10
Autor: marcin
świeca
dzięki, a tego nie wiedziałem
istnieje jakiś przyrząd do pomiaru odstępu? jak to to się nazywa bo nie
mogę znaleźć na allegro...

szczelinomierz

świeca