[kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej

Data: 2010-06-09 22:47:06
Autor: wawior85
[kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
Dzisiaj wymieniłem olej z filtrem i kontrolka ciśnienia oleju gaśnie bardzo szybko w każdej sytuacji...

Pozostaje zagadką co było nie tak przed, zakładając, że olej właściwy był zalany (filtr był nóweczka).
W wątku ktoś pisał, że poziom oleju na pewno nie może być powodem moich objawów. Prawda jest taka, że mechanikiem nie jestem;)ale jedyną różnicą wydaje się być poprawny poziom oleju w chwili obecnej a z przelaniem podczas poprzedniej zmiany - mile widziane jakieś hipotezy ;)

.... albo wariant mniej optymistyczny: zalany był gówniany olej (inny rodzaj lub producent)
- czy da się jakoś w prosty sposób na podstawie próbki oleju odkryć jego rodzaj?

Pozdr
--
http://qos.wawit.pl

Data: 2010-06-09 23:23:12
Autor: kogutek
[...]

Na chromatograf daj. Nie masz innych problemów?

--

[kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej