świergotanie w przedniej osi auta

Data: 2014-08-31 08:33:39
Autor: Pszemol
świergotanie w przedniej osi auta
Jak tam, Róża, naprawiłaś auto?

"róża Zieja" <ziejaroza@gmail.com> wrote in message news:90acb7bf-2a60-49b6-9d4f-e0d463a2fa3agooglegroups.com...
Witam
mam taki problem jestem właścicielem, audi a3 99r, kiedy jeżdżę już chwile autem zaczynam słyszeć takie świergotanie a nawet piszczenie w przedniej osi auta.
Doszłam do takich wniosków, popiskiwać zaczyna kiedy już chwilę jadę autem jakby coś się nagrzało to dzwięk podobny do łi łi łi ,dziwny ,przerywany nie słychać go kiedy zapalam auto ,kiedy ruszam.
Świergotało wcześniej przy lekkim skęcie w prawo ,myślałam że to tarcze, klocki,łożyska ,dziś wymieniłam prawe łożysko , był luz,klocków zostało z 8mm, mało w każdym razie,kiedy naciskam na hamulec piszczenie ustaje ,kiedy ściągam nogę z hamulca zaczyna się z powrotem.
Kiedy już wymieniłam łożysko,przejechałam się ruszałam delikatnie kierownicą w lewo i w prawo znów wydobywa się taki dzwięk głośniejszy niż przy jeździe prosto.
Przez to ,żę dzwięk ustaje kiedy naciskam hamulec wydaje mi się ,że trzeba szukać przyczyny w klockach, tarczach, tym bardziej ,że nie zawsze ale z 2a razy słyszałam kiedy hamowałam taki dziwny dzwięk,szumiało ,metal o metal? może?
Wyczytałam też,że łożysko przy skręcie w prawo lewe sie odzywa i na odwrót ja wymieniłam prawe , może to lewe jeszcze trzeba wymienić , wcześniej miałam wrażenie ,żę ten pisk dochodzi z prawej strony ,teraz bardziej bym obstawiała na lewą.
Może mieliście podobną syt?
Róża

świergotanie w przedniej osi auta