świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?

Data: 2009-09-13 08:44:56
Autor: Terminator
świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?

A jakie jest Wasze doświadczenie w tym zakresie? Pozdrowionka!

doœwiadczenia bardzo zbliżone, œwietlówki strasznie męczš mój wzrok, w
pokoju gdzie mam komputer używam tylko żarowych, to samo dotyczy LED jak
patrzę na niebieskš żarówke LED to dostaje oczoplšsu i widze 3 punkty
œwietlne zamiast jednego, do czytania również TYLKO żarowe bańki

To nie jest żadna sugestia tylko poparte kilkuletnimi obserwacjami fakty.

świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?