¶wietlówki philips z allegro

Data: 2011-01-17 18:24:40
Autor: zlotowinfo
¶wietlówki philips z allegro
mam dylemat, niby w sklepie po 15z³ takie same philips
a tu po 3z³, zak³adam ¿e te z allegro bez gwarancji

gdzie¶ jeszcze jest chaczyk?
odpady z produkcji?
wadliwe?

http://allegro.pl/listing.php/search?category=68678&string=philips%2A&price_from=&price_to=5&postcode_enabled=0&state=0&distance=1&postcode=&city=&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&view=gtext&order=p&clear_cookie=0&change_view=Poka%C5%BC

Data: 2011-01-17 18:45:26
Autor: neoniusz
¶wietlówki philips z allegro
W dniu 11-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
gdzie¶ jeszcze jest chaczyk?

haczyk?
Ja kupilem ponad rok temu chyba za 4zl. Wlasnie takie Philipsy. Wybralem takie, gdzie byl odbior osobisty i dziala - jak jak pisze - ponad rok bez problemu ;)

Data: 2011-01-17 20:18:39
Autor: zlotowinfo
¶wietlówki philips z allegro
U¿ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih1v7m$t7f$1news.onet.pl...
[...]

ale skad ta roznica ceny?
dzwoni³em do philipsa no i jakie¶ katalogi mi wy¶l±
no trudno skoro nie potrafi± normalnie podaæ jakich¶ cen

Data: 2011-01-17 20:43:31
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-17 20:18, zlotowinfo pisze:
[...]

Nie mam pojecia. Bylo tanio, to kupilem i nie dociekalem ;) Wazne ze dzialaja i swieca OK - a swieca sporo.

Data: 2011-01-18 00:47:01
Autor: BartekK
świetlówki philips z allegro
W dniu 2011-01-17 20:18, zlotowinfo pisze:
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości
W dniu 11-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
gdzieÅ› jeszcze jest chaczyk?

[...]

Bo w bardziej europejskich krajach takie lampki dają za darmo. Dostać je można np od "zakładu energetycznego" przy płaceniu rachunku, albo przy innych social-eventach. W ramach promowania ekologii itd. Widziałem polaków sciągających po znajomych wszystkich właśnie papierki od potwierdzenia opłacenia prądu za kwartał (czy jakoś tak, że się zapłaciło za dłuższy okres niż trzeba) i biegiem po odbiór całego kartonu świetlówek... a potem pewnie do PL i na allegro.

Data: 2011-01-18 13:10:30
Autor: Jackare
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:ih2ku7$pc8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Taaa. I robią deal życia po 4 zł/szt

Data: 2011-01-18 23:26:21
Autor: BartekK
W dniu 2011-01-18 13:10, Jackare pisze:
[...]

W kartonie około 120 ~ 140szt (na oko, wiem że więcej niż 100, karton "jak po telewizorze crt". Po 4zł sprzedane, czyli około 500zł zysku wprost. Ja bym to pierdzielił, bo nie warte gdy podzielone na ileś wysyłek na allegro, biegania na pocztę, zwrotów i uszkodzonych paczek.. ale niektórzy sprzedają smycze do komórek na allegro i żyją...

Data: 2011-01-17 20:45:24
Autor: wolim
W dniu 2011-01-17 18:45, neoniusz pisze:
[...]

Potwierdzam. Kupilem tez te philipsy hurtowo (jakies 30 sztuk). Ponad rok nie wymieni³em ani jednej - jedna kiedys caly dzien nie swiecila, ale po jakims czasie sama sie naprawila :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-01-17 22:31:11
Autor: Olo
świetlówki philips z allegro
W dniu 2011-01-17 18:24, zlotowinfo pisze:
mam dylemat, niby w sklepie po 15zł takie same philips
a tu po 3zł, zakładam że te z allegro bez gwarancji

[...]

Haczyka pewnie nie ma, bo to są nowe dobre, a na dodatek jeszcze pewnie wyprodukowane w polam piła, przepraszam philips piła. A dlaczego tak tanie, bo nie wykluczone ze przyjechały z UK tam jeszcze, zanim dotarli Polacy można je było kupić w takiej cenie, że wychodziło na nasze ok 2,5 zł (śmieszne nie), bo był tam swego rodzaju program promocji energooszczędnych źródeł światła i takie żarówki były dotowane przez tamtejsze firmy energetyczne (ciekawe jak im się to opłaciło). Teraz program już się skończył ale i tak opłaca się przywieść z UK świetlówki bo są dużo tańsze niż u nas.
My Polacy jesteśmy narodem kombinatorów i po co wysyłać kasę do PL, skoro możesz wysłać kasę rodzinie i jeszcze na tym zarobić (a nie jak przez bank, gdzie cię oskubią) a robisz to tak: kupujesz kilka pudeł energooszczędnych żarówek wysyłasz do PL(może być rejsowym autobusem), tu rodzina opycha na aukcjach i nie dość, że kasa dociera do PL to jeszcze z tego interesu zostaje trochę grosza na +, oczywiście po odliczeniu wszystkich kosztów.
A tak na marginesie zgadnij gdzie w europie jest największa fabryka energooszczędnych żarówek?, dla ułatwienia dodam że w PL.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-17 22:12:03
Autor: 666
¶wietlówki philips z allegro
Gdzie¶ t± rtêæ trzeba emitowaæ i ¶rodowisko oraz ludzi zatruwaæ, prawda??

-- -- -

Data: 2011-01-19 15:20:15
Autor: zlotowinfo
¶wietlówki philips z allegro
w netto maj± byæ lunax po 3.49z³ od jutra, takie jak te:
http://allegro.pl/4-sztuki-swietlowka-lunax-15w-75w-gwint-e27-duzy-i1418370931.html

kupiê jutro jedn± sztukê i obadam luxometrem w ³azience
porównuj±c z 14w philipsa

Data: 2011-01-20 13:36:00
Autor: zlotowinfo
¶wietlówki philips z allegro
U¿ytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ih6rv2$cvi$1inews.gazeta.pl...
[...]

nowa lunax 15w / 60mA / 463lux - 0,1296 / roz¶wietlanie ok. 30s
stara philips 15w / 62mA / 436lux - 0,1422 / roz¶wietlanie ok. 5m
stara philips 14w / 60mA / 401lux - 0,149 / roz¶wietlanie ok. 45s
stara philips 8w / 37mA / 223lux - 0,17 / roz¶wietlanie ok. 30s

¶wietlówki philips z allegro