swiezak

Data: 2010-03-19 18:33:38
Autor: Street Fighter
swiezak
no dobra, gdzie w tym ps3 znajde mac adrwess karty wifi, cobym sie mogl wpuscic do netu na ruterze?

hyh? :)

Data: 2010-03-19 20:59:07
Autor: Awe
swiezak

http://lmgtfy.com/?q=PS3+MAC+address
Sony PlayStation 3
1. Settings
2. System Settings
3. System Information

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho0ciu$p33$1news.onet.pl...

Data: 2010-03-19 22:13:38
Autor: Street Fighter
swiezak
Użytkownik Awe napisał:

http://lmgtfy.com/?q=PS3+MAC+address
Sony PlayStation 3
1. Settings
2. System Settings
3. System Information

Dzieki, niebawem sie w tym wszystkim odnajde :)

Data: 2010-03-22 10:39:15
Autor: Catalyst
swiezak

"Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> wrote in message news:ho0ciu$p33$1news.onet.pl...
no dobra, gdzie w tym ps3 znajde mac adrwess karty wifi, cobym sie mogl wpuscic do netu na ruterze?

hyh? :)

Czzemu w tym por±banym systemie nie mogę zmienić mac adresu żeby móc korzystać bez routera z poł±czenia zabezpieczonego MACem wła¶nie?

Data: 2010-03-22 11:06:16
Autor: ursynek
swiezak
Catalyst pisze:
Czzemu w tym por±banym systemie nie mogę zmienić mac adresu żeby móc korzystać bez routera z poł±czenia zabezpieczonego MACem wła¶nie?

W siec znalazłem spekulację, iż nie można zmienić MAC-a w PS3 aby nie można go było unikn±ć bana poprzez łatw± jego zmianę.

A co do Twojego problemu to zawsze możesz poł±czyć konsolę przez router na którym sklonujesz zabezpieczony adres MAC.

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2010-03-22 11:17:29
Autor: Catalyst
swiezak

"ursynek" <ffilip@poczta.onet.pl> wrote in message news:ho7fev$dn0$1news.onet.pl...
[...]

Tyle, to wiem ale w sobote chciałem u kumpla strzelić parę partyjek w BF1943 i się "nie udao" :)
A routera szukać o 21 w sobote mi sie nie chcialo, domowego nie bede nosił ze sob± :)

Pozdr

Data: 2010-03-24 12:55:09
Autor: kamil
swiezak

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:ho7dqq$4mo$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jacys ISP jeszcze sie bawia w takie bzdety?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 13:58:27
Autor: Catalyst
swiezak

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hod23g$kbq$1inews.gazeta.pl...

To jacys ISP jeszcze sie bawia w takie bzdety?

Kablówki chyba wszystkie :D Przynajmniej multimedia ;)

Pozdr

Data: 2010-03-24 13:50:05
Autor: kamil
swiezak
"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:hod280$kss$1inews.gazeta.pl...

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hod23g$kbq$1inews.gazeta.pl...

To jacys ISP jeszcze sie bawia w takie bzdety?

Kablówki chyba wszystkie :D Przynajmniej multimedia ;)

Heh, moja miala port ethernet w boxie, podpinalem do niego router i tyle. Druga modem, z jednej strony BNC kablowki, z drugiej ethernet, tez bez problemu z routerami..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 15:35:39
Autor: Street Fighter
swiezak
Użytkownik Catalyst napisał:

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:hod23g$kbq$1inews.gazeta.pl...

To jacys ISP jeszcze sie bawia w takie bzdety?

Kablówki chyba wszystkie :D Przynajmniej multimedia ;)

A niektorzy ISP to wrecz do przesady, sama zmiana MAC nie wystarcza, a za kazdy dodatkowy komp doliczaja do abo 10-15 zeta...

Data: 2010-03-24 02:13:47
Autor: Street Fighter
swiezak skonczyl heavy rain
WOW!

:)

Zabilem origami killara, i poza jaydenem nikt nie zginal ;) Choc nie jestem do konca pewnien, czy jayden zginal, i czy to ja mu pomoglem...

Ale to bylo na easy... bo to pierwsze na swoim ps3 granie :)

To ile jest tych zakonczen? :)

Data: 2010-03-24 14:45:42
Autor: Artur Bross
On 2010-03-24 02.13, Street Fighter wrote:
WOW!

:)

[...]

22...

Sam zaliczyłem 3...

Data: 2010-03-24 15:36:11
Autor: Street Fighter
On 2010-03-24 02.13, Street Fighter wrote:
WOW!

:)

[...]

To teraz zagram z polskim dubbingiem :)

Data: 2010-03-24 15:13:37
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
swiezak skonczyl heavy rain
Dnia 2010-03-24 02:13, Street Fighter napisał (a):
WOW!

:)

Zabilem origami killara, i poza jaydenem nikt nie zginal ;) Choc nie
jestem do konca pewnien, czy jayden zginal, i czy to ja mu pomoglem...

Ale to bylo na easy... bo to pierwsze na swoim ps3 granie :)

Coś słabo. Ja grałem na najwyższym poziomie i nikt nie zginął. ;P

--
kiszony

Data: 2010-03-24 15:36:49
Autor: Street Fighter
Użytkownik Daniel "kiszony" Kurman napisał:
[...]

Nie zabiles origami killera?
Bo ja z przyjemnoscia patrzylem jak umiera
;)

Data: 2010-03-24 15:41:26
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
Dnia 2010-03-24 15:36, Street Fighter napisał (a):
[...]

Znaczy się zabiłem, ale tak poza tym wszyscy zdrowi.

--
kiszony

swiezak