swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh

Data: 2010-03-17 11:08:33
Autor: jan kowalski
swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh
Data: 2010-03-17 14:51:50
Autor: komunista0
swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh
http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_inwestycje?
readcomment=1#comment

Ciekawa to jest dyskusja pod artykułem, a wła¶ciwie kompletna ignorancja jej uczestników. Należałoby wyja¶nić pewne kwestie. Z tego co wiem każdy duchowny winien jest bezwzględne posłuszeństwo, powtarzam bezwzględne, swojemu przełożonemu. Wynika z tego, że duchowni pomimo urodzenia w danym kraju s± tak naprawdę tylko i wył±cznie obywatelami Watykanu pomimo formalnego przynależenia do np. Polski. Inn± kwestię chciałbym odnie¶ć do zaszło¶ci historycznych. Swego czasu do Polski został sprowadzony zakon Chrze¶cijański, który w ewidentny sposób udowodnił wyższo¶ć gospodarki totalitarnej nad wolnorynkow±. W błyskawicznym tempie zbudował potęgę militarn± i gospodarcz±. Ciekawe jakież to powody, chodzi tu oczywi¶cie o szczegóły, doprowadziły do największej bitwy ¶redniowiecza. Zapewne zakon ów kierował się miło¶ci± bliĽniego i ówczesnych ludzi zbawieniem, a ten Jagiełło jaki¶ bezbożnik, poganin nie chciał tego dobra? --

Data: 2010-03-17 16:00:44
Autor: fatso
komunista0@op.pl wrote:
http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_inwestycje?

readcomment=1#comment

Ciekawa to jest dyskusja pod artykułem, a właściwie kompletna ignorancja jej
uczestników. Należałoby wyjaśnić pewne kwestie. Z tego co wiem każdy duchowny
winien jest bezwzględne posłuszeństwo, powtarzam bezwzględne, swojemu
przełożonemu. Wynika z tego, że duchowni pomimo urodzenia w danym kraju są tak
naprawdę tylko i wyłącznie obywatelami Watykanu pomimo formalnego przynależenia do
np. Polski. Inną kwestię chciałbym odnieść do zaszłości historycznych. Swego czasu
do Polski został sprowadzony zakon Chrześcijański, który w ewidentny sposób
udowodnił wyższość gospodarki totalitarnej nad wolnorynkową. W błyskawicznym
tempie zbudował potęgę militarną i gospodarczą. Ciekawe jakież to powody, chodzi
tu oczywiście o szczegóły, doprowadziły do największej bitwy średniowiecza.
Zapewne zakon ów kierował się miłością bliźniego i ówczesnych ludzi zbawieniem, a
ten Jagiełło jakiś bezbożnik, poganin nie chciał tego dobra?

Gdyby nie nasz Jogaila i moje bialoruskie 3 pulki smolenskie to cienko byscie piszczeli dzisiaj , Lachy.
Zakon NMP Domu Niemieckiego co prawda nie wynalazl Ziklon B gazu jeszcze ale metode chrystianizacji
mial juz dobrze opracowana, niech o tym zaswiadczy nieobecnosc dzis na mapie Europy Prusow i Jacwingow.
No ale ze Zakon wzial tego po ryju pod Grunwaldem a i Papiez zakazal mu stosowac germanskich metod nawracania
na wiare- to co mial biedny zrobic? Wzial i sie zreformowal. Jako protestanckie Krolestwo Prusakow, nawracal znowu
ogniem i mieczem ta czesc Europy.

Data: 2010-03-17 10:30:42
Autor: Charlie delta
On 17 Mar, 17:00, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
komunis...@op.pl wrote:

> [...]

na wiare- to co mial biedny zrobic? Wzial i sie zreformowal. Jako
protestanckie Krolestwo Prusakow, nawracal znowu

f- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

fatso, zakało narodu polskiego

smrodzie z pokręcon± tożsamo¶ci±

mam marzenie

chwycić twój  tłusty ryj

i wlać w niego roztopiony łój

taka qrwa germańska metoda przywracania tożsamo¶ci pojebańcu

Data: 2010-03-17 22:42:04
Autor: fatso
Charlie delta wrote:

fatso, zakało narodu polskiego

smrodzie z pokręconą tożsamością

mam marzenie

chwycić twĂłj  tĹ‚usty ryj

i wlać w niego roztopiony łój

taka qrwa germańska metoda przywracania tożsamości pojebańcu

Charlie, przyjacielu. Nie zapominaj ze twoj pra-dziadzius regularnie sie obszczywal ze strachu
gdy mial sie stawic przed moim pra-dziadziusiem, Wikingiem, aby mu zaplacic tzw danegeld.
Zaloz se podpaske.

fatso

Data: 2010-03-20 10:55:44
Autor: SlawcioD
fatso pisze:
Charlie delta wrote:

[...]

no i tu sie mylisz przyjacielu. wikingowie na nasze polskie ziemie sie
nie zapuszczali - wiedzieli ze lachy w morde dac potrafia i tanio skory
nie sprzedadza, a ze nie glupi byli to rachunek potencjalnych zyskow i
strat sugerowal im wspolprace a nie probe sil.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-03-21 10:31:00
Autor: fatso
SlawcioD wrote:
[...]

roznie to bywalo, przyjacielu bo Wikingowie i handlowali i mordowali, jak bylo wygodniej.
Widze jednak, ze nie jestes oczytany w temacie. Groby Wikingow odnajduja sie ostatnio
nader czesto w newralgicznych pktach panstwa, osatnio na Polwyspie Lednickim. Oni nie tyle
"wspolpracowali" tam z lachami co trzymali ich za morde w imieniu Ksiecia. No i szkolili druzyne,
sciagali podatki, karali opornych a nawet ambasadorowali do Cesarza, jak wspomniany juz wyzej przeze
mnie Rycerz Habdank, ten od zlotego pierscienia i slynnego powiedzenia: idz zloto do zlota, my Polacy, kochamy
  sie w zelazie. Skad o tym wiem? Wiem bo koresponduje z Panem Skarbek K. z California, jego przodkim po mieczu
i takim samym Normanem jak ja.

Data: 2010-03-17 18:55:10
Autor: sTav
Użytkownik wrote:
[...]

1) Ko¶ciół != Panstwo: Watykan
2) Istnieje hierachia ko¶cielna i w tym podział administracyjny
3) posluszenstwo w sprawach *wiary* (kanonu).

Przyklad: Popiełuszko był "niewygodny" dla uwczesnej hierarchii.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-17 15:00:49
Autor: kigam
swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh

Użytkownik "jan kowalski" <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

http://pb.pl/2/a/2010/03/17/Ojciec_Rydzyk_rozkreca_inwestycje?readcomment=1#co
mment

--

A co tam z dziur± w ziemi, zasypuje już czy będzie sprzedawał butelkowan±
geotermaln± wodę ¶więcon±?

swiniopasom gul chodzi - RYDZYK jest wielki- bhabhabhabahbhahahh