swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI

Data: 2010-03-09 11:41:28
Autor: jan kowalski
swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI

Pytania do szefa CBA Mariusza Kamińskiego i plan wystąpienia Mirosława
Drzewieckiego przed hazardową komisją śledczą - takie dokumenty prokuratura
znalazła na przenośnej pamięci Marcina Rosła - informuje RMF FM.

To może oznaczać, że Rosół przygotowywał śledczych posłów PO do przesłuchania
Mariusza Kamińskiego, szefa CBA. A także pracował nad wystąpieniem świadka
komisji Mirosława Drzewieckiego, samemu także będąc świadkiem. - Materiały
prokuratury są objęte tajemnicą śledztwa. Są to materiały bardzo obszerne,
wnoszące wiele wiedzy, ale są to materiały tajne, w związku z tym nie wolno mi
o nich mówić - kwituje Bartosz Arłukowicz, wiceprzewodniczący komisji.

Data: 2010-03-09 18:44:38
Autor: sorden
jan kowalski wrote:

[...]

Czyli S czy L ? --
in

Data: 2010-03-09 18:20:53
Autor: jan kowalski
swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI
6-latek wie, ze wahanie kursu zl jest nie dobre dla gospodarki....
a tu takie tuzy z nowo powolanej rady gospodarczej przy k...donku bioracych
ciezkie
pieniadze stwierdzili to samo...

tylko krach i druga GRECJA nasz czeka....

Data: 2010-03-09 19:25:12
Autor: komunista0
[...]

Kiedyż to, kiedy???

Data: 2010-03-09 19:21:26
Autor:
komunista0@op.pl napisał(a):
> 6-latek wie, ze wahanie kursu zl jest nie dobre dla gospodarki....
> a tu takie tuzy z nowo powolanej rady gospodarczej przy k...donku bioracych
> [...]

w poniedzialek...

Data: 2010-03-09 20:00:18
Autor: radekp@konto.pl
swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI
Tue, 9 Mar 2010 18:20:53 +0000 (UTC), w <hn63i5$i9n$1@inews.gazeta.pl>, "jan
kowalski" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

tylko krach i druga GRECJA nasz czeka....

Czyli jednak S?

Data: 2010-03-09 19:16:55
Autor: kc
swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
Czyli jednak S?

Niekoniecznie. Chociaż jest cień nadziei - 8 marzec 1992, o ile pamiętam, a potem grawitacja zrobiła swoje. Może teraz też tak będzie? Chociaż wygląda na to, że nie.

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-09 20:28:47
Autor: stary
[...]

młody jesteś ,dokładnie to  21 marzec 1993 się zaczęło jakoś tak,mogę sie mylić o trzy dni)

pzdr stary

Data: 2010-03-09 19:45:45
Autor: kc
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):
młody jesteś ,dokładnie to  21 marzec 1993 się zaczęło jakoś tak,mogę sie mylić o trzy dni)

pzdr stary

Taki stary, a taki... niedoinformowany. 08.03.1994 Wig 20760.3 pkt

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-11 21:11:14
Autor: stary

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hn68h9$9f0$1inews.gazeta.pl...
stary <kabma@wp.pl> napisał(a):

[...]

sory
1994 jak miś)Co do dni i miesięcy nie chce mi się sprawdzać

pzdr stary

Data: 2010-03-09 20:56:45
Autor: totus
radekp@konto.pl wrote:

Tue, 9 Mar 2010 18:20:53 +0000 (UTC), w <hn63i5$i9n$1@inews.gazeta.pl>,
"jan kowalski" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(-a):

tylko krach i druga GRECJA nasz czeka....

Czyli jednak S?

A na drugim rachunku asekuracyjnie L. Zawsze można się pochwalić skanem z rachunku.

swiniopasy + mafia = krach dla POLSKI